Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.1.2021 Dostawa materiałów biurowych oraz artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym.

Katarzyna Dołkin
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2021 14:15:00
Składania : 03-02-2021 11:00:00
Otwarcia : 03-02-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147, kom. 502 691 358

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


 

 

Dobrzyniewo Duże, 27 stycznia 2021 r.

Rir.271.1.2021

  

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującej dostawy:


I. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych oraz artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym.

    Oferta powinna obejmować całość zamówienia zgodnie z załącznikiem do umowy.

    Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy

 

II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy

1.      Posiadać doświadczenie, tj. : Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

2.      Posiadać potencjał ekonomiczny lub finansowy, tj.:  Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

3.      Posiadać potencjał techniczny lub osobowy, tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

4.      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. : wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.

 

III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy

1.      Wypełniona i podpisana oferta.

2.      Oświadczenie o spełnieniu warunków.


IV. Kryteria oceny ofert

 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium : 100 % cena ofertowa brutto.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę i uzyska 100 pkt.

 

V. Sposób przygotowania oferty

1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).

2.     Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

3.     Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie.

4.   Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf.

5.      Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.

6.      Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.

7.      Ofertę należy złożyć do dnia: 03.02.2021 r., do godziny 11:00.

8.      Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:

     1)  w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo) przez dostępny na stronie danego postępowania formularz „Wyślij wiadomość”;

         2)  wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);

          3)   Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;

         4)        Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;

         5)      W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 

VI. Informacje dodatkowe:

1.    Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.

2.   UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: k.dolkin@dobrzyniewo.pl, z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

4.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści    zapytania ofertowego. Zamawiający  może  udzielić  wyjaśnień,  o  ile uzna to za niezbędne i w  takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.

5.     Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie   wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,  Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

6.      Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do zapytania ofertowego.

7.      Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

     Pani Katarzyna Dołkin

    Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147, kom. 502 691 358

e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30

 

8.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.

 

  VII. Klauzula informacyjna RODO:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;

2.      Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu.

3.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.

4.      Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik     postępowania, każda osoba na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;

Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.

(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)

5.   Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku zawarcia umowy 25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

7.    Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy:

         1)         dostępu do swoich danych osobowych;

         2)         sprostowania swoich danych osobowych;

         3)         usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych  musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).

8.   Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

10.  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.

                                                             

Załączniki:

1) wzór formularza oferty;

2) wzór umowy;

3) załącznik do umowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).

                                                              

                                                                       

 Z up. WÓJTA GMINY

 /-/ Katarzyna Dołkin

Podinspektor ds. zamówień publicznych

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik do umowy (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).xlsx xlsx 17.52 2021-01-27 14:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz_ofertowy.doc doc 359 2021-01-27 14:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 198.22 2021-01-27 14:15:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych_27.01.2021.pdf pdf 706.89 2021-01-27 14:15:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 22.99 2021-02-03 14:31:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-03 14:31 Katarzyna Dołkin INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych i artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym Cenę należy wskazać zgodnie z wymogami wynikającymi z zaproszenia i wzoru umowy oraz w oparciu o łączą cenę wynikającą z sumowania pozycji z załącznika do umowy (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) 1 dostawa Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 23.12.2020 r.a. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy - Ceny jednostkowe, o których mowa w załączniku do umowy uwzględniają wszystkie elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 456