Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: N.PZA098/2/2021 Kampania promocyjna w Internecie - zagraniczna promocja potencjału badawczo-dydaktycznego Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Edyta Pieniacka
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Oddział: BIURO PROMOCJI UCZELNI
Termin:
Zamieszczenia : 27-01-2021 14:02:00
Składania : 03-02-2021 12:00:00
Otwarcia : 03-02-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

1. Przedmiot zamówienia jest:

·         przeprowadzenie video-kampanii marketingowej w internecie 4 filmów o  długości emisji 3 x 60 sek. + 1 x 160 sek. promujących potencjał badawczo – dydaktycznego AWF Wrocław na obszarze Europy, Azji, Ameryki Pół. w okresie 10.02-31.03.2021 na urządzenia mobilne i stacjonarne.

Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku

Usługa jest realizowana w ramach projektu: „Program Promocja Zagraniczna” w ramach umowy z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej NAWA

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa wykonania działań marketingowych.pdf pdf 345.33 2021-01-27 14:25:33 Postępowanie
zapytanie ofertowe 26.01.pdf pdf 318.68 2021-01-27 14:27:42 Postępowanie
umowa 29.01.pdf pdf 345.32 2021-01-29 14:20:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-01 13:08 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
Zamawiający przed terminem na składania ofert dokonuje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia polegającej na zmianie pkt 1 ust f :
Z :
cel kampanii: • min. 14 400 aktywności/kliknięć;
Na:
cel kampanii
Upowszechnienie filmów promującego potencjał naukowo – dydaktyczny uczelni, jak również walory turystyczno- rekreacyjne samego Wrocławia i okolic wśród grupy docelowej
Jednocześnie dokonuje modyfikacji pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia: Założenia Kampanii Reklamowej, który otrzymuje po zmianie brzmienie:
Wybrana firma opracuje strategię kampanii, która będzie uwzględniała potrzeby Zamawiającego oraz zakładaną grupę docelową.
Mając na uwadze, że termin składania ofert został w dniu dzisiejszym przedłużony, Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie nowych zmian.
2021-02-01 12:38 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
Zamawiający przed terminem na składania ofert dokonuje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia polegającej na zmianie pkt 1 ust c :
Z
Grupa docelowa: Zagraniczni nauczyciele akademiccy posiadający doświadczenie zawodowe i badawcze związane z szeroko rozumianymi naukami o kulturze fizycznej (w przedziale wiekowym 35-44, 45-55) oraz zagraniczni studenci, zagraniczni maturzyści (w przedziale wiekowym 18-26) oraz ich rodzice (w przedziale wiekowym 40-60) zainteresowani uczelnią kształcącą w obszarze kultury fizycznej, sportu oraz fizjoterapii. Szacowana liczebność w grupie docelowej 14 400 osób
Na:
Grupa docelowa: Zagraniczni nauczyciele akademiccy, osoby z minimum stopniem doktora, posiadające doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi naukami o kulturze fizycznej (health, fitness, sport, rehabilitation, physiotherapy). Będą to osoby w wieku 35-44 i 45-65 lat czynne zawodowo, mobilne, korzystające z internetowych narzędzi komunikacji, Zagraniczni nauczyciele akademiccy posiadający doświadczenie zawodowe i badawcze związane z szeroko rozumianymi naukami o kulturze fizycznej (w przedziale wiekowym 35-44, 45-55) oraz zagraniczni studenci, zagraniczni maturzyści (w przedziale wiekowym 18-26) oraz ich rodzice (w przedziale wiekowym 40-60) zainteresowani uczelnią kształcącą w obszarze kultury fizycznej, sportu oraz fizjoterapii. Szacowana liczebność w grupie docelowej 14 400 osób.

Jednocześnie w związku ze zmianą istotną Zamawiający dokonuje zmiany terminu określonego na składanie i otwarcie ofert, przedłużając termin do dnia 03 lutego 2021 do godziny 12:00.
2021-01-29 15:08 Szymon Kułaga Szanowni Państwo
Do Zamawiającego wpłynęły pytania w sprawie wyjaśnienia przedmiotu zamówienia o następującej treści:
1. Pytanie nr 1: Reklama w oparciu o komunikaty typu PushAd nie ma nic wspólnego z reklamą przy pomocy materiałów wideo, a więc sednem całego Państwa zapytania. Prosiłbym zatem o skorygowanie/doprecyzowanie zapytania ofertowego w tym zakresie.
Odpowiedź: Zamawiający podziela stanowisko zawarte w pytaniu. Uwzględniając pytanie Zamawiający dokonuje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia polegającej na wykreśleniu słów PushAd w pkt 1 lit g) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
2021-01-29 14:20 Edyta Pieniacka Szanowni Państwo
Do Zamawiającego wpłynęły pytania w sprawie wyjaśnienia przedmiotu zamówienia o następującej treści:
1. Pytanie nr 1: W treści niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający wskazuje w punkcie 1g) wymagane platformy realizacji kampanii. Wśród nich wymienia platformę o nazwie 'Push'. Proszę o wskazanie, o jaką konkretnie platformę chodzi (adres strony internetowej). Nie możemy znaleźć w Internecie platformy o takiej nazwie.
Odpowiedź: Zamawiający ma na myśli reklamę PushAd.
2. Pytanie 2: Czy zlecenie obejmuje produkcję video?
Odpowiedź: Przedmiot zamówienia nie obejmuje produkcji video.
3. Pytanie 3: Czy wybór kanałów jest obligatoryjny, czy można zaproponować własną strategię w celu zrealizowania KPI?
Odpowiedź: Wykonawca może zaproponować własną strategię, jednak musi ona obejmować minimum kanały wskazane w zaproszeniu do składania ofert.

Zamawiający przed terminem określonym na składania ofert dokonał modyfikacji zapisów wzoru umowy polegających na:
1. W § 1. Oświadczenia ust 7 otrzymuje brzmienie:
7) zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących istoty usługi oraz zasad funkcjonowania Zamawiającego, ujawnionych w sposób zamierzony lub niezamierzony bezpośrednio lub pośrednio w związku z wykonywaniem Umowy.
2. W § 3. Realizacja przedmiotu umowy ust 1 otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w §2, zgodnie z terminami określonymi w §7 i Opisie Zamówienia. Zakończenie realizacji wszystkich działań składających się na przedmiot Umowy nastąpi nie później niż do 31 marca 2021 r.
3. W § 4. Przeniesienie majątkowych praw autorskich ust 2 otrzymuje brzmienie:
2.Wykonawca oświadcza, że przysługują mu pełne autorskie prawa majątkowe do Utworów, a stworzenie Utworów nie narusza praw osób trzecich w rozumieniu prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz innych ustaw.
4. W § 5. Klauzula poufności ust 1 otrzymuje brzmienie:
1. Wykonawca zobowiązuje się do nie ujawniania, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, jakichkolwiek poufnych informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w myśl ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (j.t. Dz.U. z 2020 roku poz. 1913)
5. § 6. Wynagrodzenie otrzymuje brzmienie:
Z tytułu wykonania niniejszej umowy, w tym za przeniesienie majątkowych praw autorskich i praw zależnych do Utworów w zakresie opisanym w § 4, wyrażenie zgód, o których mowa w § 4, oraz przeniesienie własności nośnika Utworów Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie … złotych netto (słownie: … ) powiększonej o podatek VAT w stawce 23%, tj. w kwocie … złotych brutto (słownie: … 00/100). Zamawiający dokona płatności wynagrodzenia wskazany w fakturze przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, :……………………………………… ……..w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
6. § 7. Terminy otrzymuje brzmienie:
Umowa została zawarta na czas: od 10.02.2021 do 31.03.2021
7. Po § 7. Dodano § 8 Odstąpienie od umowy i kary umowne.
W celu sprawnego procedowania zamówienia Zamawiający zamieszcza tekst wzoru umowy zawierający powyższe zmiany.

umowa 29.01.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kampania promocyjna w Internecie Kampania promocyjna w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umów 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10.02.2021-31.03,2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie wykonawcy w realizacji zagranicznych kampanii reklamowych dla uczelni wyższych - wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum 3 usług zagranicznych kampanii reklamowych dla uczelni wyższych przeprowadzonych na obszarach UE, USA, Azji. W celu spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz usług spełniających warunki kryteriów wraz z referencjami należytego wykonania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 883