Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DT.26.02.2021.ZC PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2021 12:36:00
Składania : 02-02-2021 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: 

PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO dla zadań pn.:

 Zadanie nr 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych, na terenie powiatu sandomierskiego emulsją asfaltową i grysami dolomitowymi.

Zadanie nr 2: Remont dróg powiatowych.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowań przetargowych dla w/w zadań zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 ze zm.)

Postępowania poniżej progów unijnych.

Postępowania prowadzone będą na platformie zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan

Tryb zamówienia: Art.275 pkt. 1)

Rodzaj umowy: kosztorysowa

Planowany termin ogłoszenia zamówień:

Zadanie nr 1: do 20.02.2021 r.

Zadanie nr 2: termin uzależniony od ogłoszenia list Funduszu Dróg Samorządowych.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ODP.pdf pdf 803.4 2021-01-27 14:12:33 Publiczna wiadomość
20210203120444287.pdf pdf 812.16 2021-02-03 12:07:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-03 12:07 Zarząd Dróg INFORMACJA Z WYBORU OFERT

20210203120444287.pd [...].pdf

2021-01-27 14:12 Zarząd Dróg Odpowiedzi na pytania

ODP.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie Nr 1 - 1 kpl. - (0)
2 Zadanie Nr 2 - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dojazdu - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 823