- Strona główna
- Postępowanie ID 416120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 416120 :
DI-13/21 Dostawa licencji dostępowych i dodatkowych modułów w TETA HR i TETA ME
Wystawiający
-
UżytkownikJarosław Napiórkowski
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Dozoru Technicznego. Centrala DI
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-01-20 12:27:00
-
Składania2021-01-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
jesteśmy zainteresowani przedstawieniem przez Państwa firmę oferty:
·
Licencja modułów "PPK" w TETA HR oraz
"Moje PPK" w TETA ME
·
Świadczenie asysty technicznej dla modułu
"PPK" w TETA HR oraz "Moje PPK" w TETA ME do 31.12.2022
·
Świadczenie asysty technicznej dla tzw. raporty
wdrożeniowych oraz tzw. dodatkowych raportów dla menedżerów do 31.12.2022
·
Licencje dostępowe do TETA ME - "Użytkownik
nazwany - pracownik"
·
Świadczenie asysty technicznej dla licencji
dostępowej "Użytkownik nazwany - pracownik" do 31.12.2022
·
Licencja na tzw. raporty wdrożeniowe - dowolne
raporty GenRap definiowane w Teta HR/ERP z możliwością udostępnienia
pracownikom w Teta ME
·
Licencja modułu "Raportowanie dla
menedżerów" w TETA ME (Struktura zatrudnienia, Czas pracy, Nieobecności,
Wymiar urlopów, BHP)
·
Świadczenie asysty technicznej dla modułu
"Raportowanie dla menedżerów" w TETA ME do 31.12.2022
·
Licencja na tzw. dodatkowe raporty dla menedżerów
W celu uzyskania szczegółów proszę o kontakt za pomocą formularza.
Warunki realizacji
- Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w pliku excel pobranym z poniższej strony.
- Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w zapytaniu.
- Kryteria wyboru ofert:
1. Kryterium najniższej ceny - 100%
Wszelkie koszty dostawy ponosi dostawca.
Dostawa drogą elektroniczną.
Termin dostawy: 7 dni od wysłania zamówienia.
Warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Należy uwzględnić informację, że Urząd Dozoru Technicznego jest instytucją publiczną.
Ewentualny email / dane konta na stronie producenta zostaną przesłane do zainteresowanych po zgłoszeniu do Zamawiającego.
- Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub braku zgody kierownictwa UDT na realizację zakupu.
- Zamówienia realizowane na podstawie zamówienia, po uzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo UDT.
- W razie pytań prosimy o kontakt za pomocą formularza - przycisk "Pytania do specyfikacji".
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części przedmiotu zamówiania.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi na pytania zadane później niż 1 dzień roboczy przez terminem składania ofert.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
