Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-01-2021 14:57:00 |
Składania : | 25-01-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 25-01-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów
zawierających azbest
z terenu Gminy Klucze w 2021 r.
o wartości poniżej 130 000 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia: Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2021 r.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie Gminy Klucze złożonych w opakowaniach dostarczonych przez Wykonawcę (big-bagów, foli, palet), zgodnie z ustalanym na bieżąco harmonogramem. Przewidywana ilość wyrobów zawierających azbest to około 140 Mg – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji. Wykonawca zapewnia utylizacje zebranych odpadów azbestowych na składowisku odpadów, które ma zezwolenie na przyjmowanie takiego rodzaju odpadów. Wykonawca zapewnia transport odpadów przy użyciu samochodów o różnym tonażu ze względu na dojazd również do miejsc trudnodostępnych (wąskie drogi). Każdy właściciel posesji będzie potwierdzał odbiór odpadów z danej nieruchomości.
Przekazanie odpadów do
unieszkodliwienia na składowisku zostanie potwierdzone „Kartą przekazania
odpadu”.
Wykonawca musi posiadać wymagane
przepisem prawa zezwolenia na świadczenie tego rodzaju usługi (kserokopię
aktualnych zezwoleń należy dołączyć do oferty).
Termin wykonania
zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r.
Warunki płatności :
a) Za
wykonaną usługę ustala się wynagrodzenie
w za 1 tonę razy ilość odebranych ton azbestu przez
Wykonawcę. Przewidywana ilość wyrobów zawierających azbest to około 140 Mg –
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości
wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji.
b) Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu
umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru zleconych usług sporządzonego
każdorazowo po realizacji pisemnego jednostkowego zlecenia Zamawiającego
potwierdzonego przez Wykonawcę Kartami
Przekazania Odpadów oraz pisemnymi oświadczeniami właścicieli posesji o
odbiorze z ich posesji odpadów
zawierających azbest.
c) Brak
protokołu odbioru lub brak przekazania wraz z protokołem Kart Przekazania
Odpadów oraz pisemnych oświadczeń właścicieli posesji o odbiorze z ich posesji
odpadów zawierających azbest albo błędnie albo bezpodstawnie wystawiona faktura
spowodują ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego
od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych wymaganych umową.
d) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a)
Kryteria oceny ofert: 100
% cena,
b) Posiadanie zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest.
c) Posiadanie ważnej umowy ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub w przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko decyzja dla właściciela składowiska, zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
d) Kserokopię (skany) zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
e) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Istotne postanowienia umowne:
Podstawą przystąpienia do odbioru przedmiotu umowy będzie przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę następujących dokumentów:
a) oświadczeń Wykonawcy potwierdzonych przez właścicieli nieruchomości, z których zebrano odpady zawierające azbest wg wzoru stanowiącego do nin. Umowy,
b) kart przekazania odpadów,
c) dokumentów wagowych ze składowiska,
d) pisemnych zleceń Zamawiającego.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego nadzorowania prac objętych niniejszą umową przez swoich przedstawicieli.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty -
Załącznik nr 2.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 25.01.2021r. do godziny 11:00 w formie:
Elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z
adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna
RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Polisa OC –
kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
- Kserokopię
(skany) zezwoleń potwierdzonych za
zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-29 13:05 | Joanna Kujawa-Popowska |
Znak
sprawy
ZP.270.2.2021 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 z 2019 r. ze zmianami.). ustawy nie stosuje się. W celu zamówienia Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2021 r. które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*)przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego powyżej 40 000,00 zł. netto i poniżej 130 000,00 zł netto Wartość szacunkowa zamówienia: 55 555,56 zł netto. Dla zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto w dniu 19.01.2021 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: Radosław Rokosz Firma Remontowo-Budowlana „RAGAR” os. Tysiąclecia 35/16,31-610 Kraków, Środowisko i Innowacje Sp. z o. o., Dobrów 8, 28 – 142 Tuczępy, Zakład Gospodarki Komunalnej „Bolesław” Sp. z o. o., ul. Osadowa 1, 32 – 329 Bolesław PHUP EURO-GAZ SP. J., Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny, poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 25.01.2021 r. do godziny 11:00 przedstawiono poniższe oferty: LP.Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto za załadunek, transport i utylizacja na składowisku 1 tony azbestu 1.Środowisko i Innowacje Sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 5A, 02-661 Warszawa 540,00 zł 2.P.H.U.P „Euro-Gaz” Spółka Jawna Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny 421,20 zł 3. Bogusław Paź, Auto-Złom, Usługi Pogrzebowe "EDEN" Świniary Stare b/n, 27-670 Łoniów 620,00 zł 4. Logistyka odpadów Sp. z o.o ul. Adama Mickiewicz 29, 40-085 Katowice 464,40 zł 5. REVOL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Senatorska 21/20-31, 93-192 Łódź 427,68 zł 6.Firma Remontowo - Budowlana RAGAR Radosław Rokosz Os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków 438,48 zł 7. Firma Handlowo- Usługowa "AZ-best" Ewa Zoń ul. Gajowa 56 d, 33- 395 Chełmiec 378,00 zł 8. Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław 351,00 zł 9. PHU „EMTRANS” Tomasz Bassa Potok 120, 28 – 225 Szydłów 399,60 zł Wybrano ofertę: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o., ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Marzena Maj Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 29 stycznia 2021 r. |
2021-01-25 12:36 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.2.2021 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2021 r. Do dnia 25.01.2021 r. do godziny 11:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto za załadunek, transport i utylizacja na składowisku 1 tony azbestu 1. Środowisko i Innowacje Sp. z o.o. ul. Wita Stwosza 5A, 02-661 Warszawa 540,00 zł 2. P.H.U.P „Euro-Gaz” Spółka Jawna Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny 421,20 zł 3. Bogusław Paź, Auto-Złom, Usługi Pogrzebowe "EDEN" Świniary Stare b/n, 27-670 Łoniów 620,00 zł 4. Logistyka odpadów Sp. z o.o ul. Adama Mickiewicz 29, 40-085 Katowice 464,40 zł 5. REVOL Sp. z o.o. Sp. k. ul. Senatorska 21/20-31, 93-192 Łódź 427,68 zł 6. Firma Remontowo - Budowlana RAGAR Radosław Rokosz Os. Tysiąclecia 35/16, 31-610 Kraków 438,48 zł 7. Firma Handlowo- Usługowa "AZ-best" Ewa Zoń ul. Gajowa 56 d, 33- 395 Chełmiec 378,00 zł 8. Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław 351,00 zł 9. PHU „EMTRANS” Tomasz Bassa Potok 120, 28 – 225 Szydłów 399,60 zł |
Komunikaty