Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-01-2021 07:45:00 |
Składania : | 25-01-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 25-01-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
Sprzedaż i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres wyrobów z żelaza i stali, których wykaz, ilość i parametry określone są w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w roku 2021
W załączeniu opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 1 w wersji edytowalnej do wypełnienia. Prosimy załączyć wypełniony załącznik nr 1 do oferty
Są to minimalne wymagania Zamawiającego dla zamawianego towaru.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- Termin realizacji zamówienia – do dnia 31.12.2021 r.
- Płatność przelewem - na podstawie wystawionej faktury z terminem 30 dni.
- Bezpłatna dostawa pod wskazany Zakład Zamawiającego po stronie Wykonawcy
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
- w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
- wykonawca gwarantuje, że towar jest fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad.
- Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Wykonawcom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 725 229 223
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty