Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.37.2021 Wymiana sterownika w rozdzielnicy na Dworcu autobusowym Poznań Główny (dla potrzeb systemu sterowania m.in. oświetleniem na terminalu Dworca) wraz z opracowaniem oprogramowania i podłączeniem do systemu BMS

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2021 10:48:00
Składania : 29-01-2021 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Zakupie, dostawie i wymianie całego sterownika w rozdzielnicy na Dworcu autobusowym Poznań Główny dla potrzeb systemu sterowania m.in oświetleniem na terminalu Dworca na nowy: DELTA 1xCPU 8xDI, 3x DO wraz z opracowaniem oprogramowania i podłączeniem do BMS. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
K_BMS37_2D_CPU_DELTA_IA-PLC_DVP12SE_P-2D_20140825.pdf pdf 45.81 2021-01-25 10:48:00 Przedmiot zamówienia
K_BMS37_2D_DO_DELTA_IA-PLC_DVP16SM-SP-S_P-2D_20140825.pdf pdf 44 2021-01-25 10:48:00 Przedmiot zamówienia
K_BMS37_CERT_CE_DELTA_IA-PLC_DVP-Slim_CE_20180222.pdf pdf 198.19 2021-01-25 10:48:00 Przedmiot zamówienia
K_BMS37_KP_DELTA_IA-PLC_DVP-SE_I_TSET_20180720.pdf pdf 1180.13 2021-01-25 10:48:00 Przedmiot zamówienia
K_BMS37_KP_DI_DO_DELTA_IA-PLC_DVP-SLIM-DIDO_I_20190507.pdf pdf 1738.15 2021-01-25 10:48:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-05-05 10:55 Aleksandra Szych ZKZL sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż postępowanie o nr ID 414970 Zamawiający unieważnił na podstawie punktu 41 lit. a) OWZ.
2021-01-25 14:10 Aleksandra Szych W związku z kryterium formalnym „Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia”, Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie zgodnym z zamówieniem (tj. montaż sterownika, opracowanie oprogramowania i integrację z systemem BMS), w postaci potwierdzenia przez innego zamawiającego prawidłowości wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru robót (bez zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i montaż nowego sterownika wraz opracowaniem oprogramowania, podłączeniem do systemu BMS Zakup, dostawa i wymiana całego sterownika w rozdzielnicy dla potrzeb systemu sterowania m.in. oświetleniem na nowy: DELTA 1xCPU 8xDI, 3x DO w konfiguracji modułów wejść i wyjść jak w obecnie pracującym sterowniku, wraz z opracowaniem oprogramowania, odpowiadającego funkcjonalnością obecnie zamontowanemu, oraz podłączeniem do systemu BMS (w uzgodnieniu z podmiotem zarządzającym systemem), sprawdzeniem i uruchomieniem systemu po wykonaniu prac. Sterownik musi mieć algorytm: -katalogu czasowego oświetlenia dla 7 stref -katalogu czasowego dla sterowania kurtyn powietrznych -wybór pracy zegar / ręka -32 wejść cyfrowych 24VDC -129 wyjść cyfrowych 24VDC -komunikacja Modbus RTU RS485. Integracja nowego sterownika w istniejącym systemie BMS (budynku CH AVENIDA): baza danych, grafiki, połączenie RS485. Kalkulując cenę ofertową Wykonawca winien uwzględnić pełen zakres zlecenia (wszystkie elementy przedmiotu zamówienia), w tym ewentualne koszty związane z procesem integracji z istniejącym BMS funkcjonującym w budynku.

K_BMS37_2D_CPU_DELTA [...].pdf

K_BMS37_2D_DO_DELTA_ [...].pdf

K_BMS37_CERT_CE_DELT [...].pdf

K_BMS37_KP_DELTA_IA- [...].pdf

K_BMS37_KP_DI_DO_DEL [...].pdf

1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 14 dni od daty zawarcia umowy zlecenia Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 407