Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-01-2021 12:50:00 |
Placing offers : | 19-01-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 19-01-2021 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa zewnętrznych pojemników służących segregacji odpadów we wskazanych poniżej liczbach i charakterystyce:
1) Pojemnik na odpady o pojemności 240 litrów w kolorze niebieskim – 3 sztuki;
2) Pojemnik na odpady o pojemności 240 litrów w kolorze żółtym – 1 sztuka;
3) Pojemnik na odpady o pojemności 240 litrów w kolorze zielonym – 3 sztuki;
4) Pojemnik na odpady o pojemności 240 litrów w kolorze brązowym – 2 sztuki;
5) Pojemnik na odpady o pojemności 240 litrów w kolorze czarnym – 1 sztuka;
6) Pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów w kolorze żółtym – 1 sztuka;
7) Pojemnik na odpady o pojemności 1100 litrów w kolorze czarnym – 1 sztuka.
Wskazane powyżej pojemniki o pojemności 240 litrów powinny:
- być fabrycznie nowe;
- być wykonane z polietylenu HDPE, odporne na promieniowanie UV i szkodliwe warunki atmosferyczne;
- być zgodne z normą PN-EN 840;
- być przystosowane konstrukcyjnie i wytrzymałościowo do rozładunku mechanicznego;
- być wyposażone w odpowiednią konstrukcję zaczepu umożliwiającą opróżnianie pojemników przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych;
- być wyposażone w 2 gumowe koła umożliwiające przemieszczanie osadzone na stalowej osi;
- posiadać uchwyt umożliwiający transport pojemnika;
- posiadać
atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny (dokument potwierdzający atest należy przesłać przy realizacji zamówienia).
Wskazane powyżej pojemniki o pojemności 1100 litrów powinny:
- być fabrycznie nowe;
- być wykonane z polietylenu PE-HD, odporne na promieniowanie UV i szkodliwe warunki atmosferyczne;
- być zgodne z normą PN-EN 840;
- być przystosowane konstrukcyjnie i wytrzymałościowo do rozładunku mechanicznego;
- być wyposażone w odpowiednią konstrukcję zaczepu umożliwiającą opróżnianie pojemników przez specjalistyczne pojazdy za pośrednictwem chwytaków grzebieniowych;
- być wyposażone w 4 skrętne gumowe koła osadzone na stalowych widelcach, 2 koła powinny posiadać hamulec;
- posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny (dokument potwierdzający atest należy przesłać przy realizacji zamówienia).
1) Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie 19-20.01.2021
r. Będzie to zamówienie jednorazowe (bez podziału na kilka dostaw).
2) Termin realizacji zamówienia - do dnia 26.01.2021 r.
3) Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu / przesyłki, leżą po stronie Wykonawcy.
4) Płatność - przelew w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.
5) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Dane
do wystawienia faktury:
Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.
Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Adres dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 29 764 68 82 wew. 39.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements