Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2021 10:36:00 |
Składania : | 18-01-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 18-01-2021 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Nakło nad Notecią, 12 stycznia 2021 r.
Zapytanie ofertowe
Postępowanie zgodnie z art. 2, ust. 1ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019) prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Burmistrza Miasta i
Gminy Nakło nad Notecią z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Urząd
Miasta i Gminy
w Nakle nad Notecią
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią zaprasza do złożenia oferty na usługę polegającą na odbiorze z terenu gminy odpadów zawierających azbest w celu ich unieszkodliwienia.
Zadanie jest związane z realizacją uchwały nr IV/75/2019 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią z dnia 31 stycznia 2019 r. w sprawie: zasad i trybu postępowania przy udzielaniu dotacji celowej na realizację zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej oraz kryteriów wyboru inwestycji do finansowania (Dz. Urz. Woj. Kuj.- Pom. z 07.02.2019 r., poz. 822).
Oferent zobowiązany będzie do:
1. odbioru odpadów zawierających azbest (ofoliowanych na paletach lub w workach typu „big-bag”) w terminie do 15 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia,
2.
zebrania, przygotowania do transportu i odbioru odpadów zawierających
azbest
w terminie ustalanym każdorazowo indywidualnie, jednak nie dłuższym niż 15 dni
roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
II. Warunkiem możliwości realizacji zadania przez oferenta jest:
a) przedstawienie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydanych w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797),
b) przedstawienie umowy ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych znajdującym się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,
c) przedłożenie
oświadczenia o posiadaniu odpowiednio przeszkolonych pracowników
i zaplecza technicznego (w tym samochodu ciężarowego z HDS), pozwalającego
na właściwe wykonywanie zleconych ww. zakresie usług.
Przewidywana
ilość odpadów zawierających azbest przeznaczona do odbioru
wyniesie
ok. 50 Mg.
Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową (uwarunkowaną wnioskami składanymi przez mieszkańców) i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilości ze względu na aktualne potrzeby, pod warunkiem dysponowania środkami finansowymi na zwiększenie zakresu zamówienia.
Realizacja usługi w terminie od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2021 r.
Ofertę proszę przesłać drogą elektroniczną przez platformę zakupową Open Nexus w nieprzekraczalnym terminie do 18 stycznia 2021 r.
Osoba prowadząca sprawę – Anna Oleś tel. 052 386 79 73.
Komunikaty