Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-01-2021 10:57:00 |
Składania : | 14-01-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-01-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1. Komenda Miejska PSP w Bielsku Białej, 43-300 Bielsko-Biała ul. Leszczyńska 43 planuje realizację zadania polegającego na niecyklicznych zakupach oraz dostawach tonerów oraz bębnów do drukarek będących na wyposażeniu KM PSP w B-B.
Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2020 z późn. zm.).
2. Adres Zamawiającego - dostawy: Komenda Miejska PSP w Bielsku Białej, 43-300 Bielsko-Biała ul. Leszczyńska 43.
3. Wykaz tonerów oraz bębnów został załączony do postępowania w formie załącznika (plik xls.).
4. Zamawiający ustala czas realizacji dostawy tonerów:
- dla zamówień złożonych do godz. 12.00 - realizacja tego samego dnia do godz. 15.30.
- dla zamówień złożonych po godz. 12.00 - realizacja następnego dnia roboczego do godz. 12.00.
5. Zamawiający ustala czas realizacji dostawy bębnów:
- dla zamówień złożonych do godz. 12.00 - realizacja do końca następnego dnia roboczego.
- dla zamówień złożonych po godz. 12.00 - realizacja do 2 dni roboczych.
6. Zamawiający zakłada conajmniej czterokrotną krotną wymianę tonerów w ciągu roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianego asortymentu w ramach posiadanego sprzętu drukującego.
7. Zamawiający zakłada conajmniej jednokrotną wymianę bębnów w ciągu roku.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy diagnostykę, wydawanie opinii, czyszczenie oraz kasację błędów w sprzęcie drukującym wykonywanym w siedzibie Zamawiającego w czasie do 2 godzin od momentu zgłoszenia usterki.
Stwierdzone awarie sprzętu naprawiane będą na podstawie odrębnego zlecenia.
9. Zamawiający wypełnia formularz - załącznik do postępowania - wpisując cenę jednostkową tonerów i bębnów a wartość oferty wpisuje w pole w pkt. 1 Przedmiotu zamówienia na głównej stronie platformy. Wypełniony załącznik (plik xls.). Wykonawca dołącza do postępowania. W kalkulacji oferty należy wziąć pod uwagę postanowienia pkt. 6 , 7 i 8.
10. Wykonawca udziela gwarancji na zaoferowany towar min 12 m-cy.
11. Wykonawca po dostawie nowego tonera, odbiera zużyty toner utylizuje na ogólnie obowiązujących przepisach.
12. Wykonawca składając ofertę załącza w formie załącznika wykaz cen jednostkowych za proponowany sprzęt.
13. Z wybranym wykonawca zostanie podpisana umowa, której wzór załączono do postępowania.
14. Zamawiający dopuszcza tonery oryginalne oraz regenerowane.
Sprawę prowadzi bryg. Ryszard Somerlik tel. 33 812 22 33 wew. 126. Zachęcamy do kontaktu mailowego przez Platformę Zakupową.
Komunikaty