Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-01-2021 09:01:00 |
Składania : | 15-01-2021 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zespołu Opieki Zdrowotnej " Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01
Specyfikacja ilościowo asortymentowa na odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w okresie 01.02.2021r. – 31.01.2022r
Ilość pojemników – 8 szt. po 1,1m³
Odbiór odpadów w/g harmonogramu.
ZOZ Szpital Powiatowy w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7- odbiór 2 razy w tygodniu ( wtorek- piątek) – 5 - 6 pojemników po 1,1m³ / w przypadku kiedy w/w dzień przypada święto – odbiór w dniu poprzedzającym/
Roczna przewidywana ilość około 600m³ x cena netto = wartość netto
Termin płatności – min. 60 dni od daty otrzymania faktury
Wykonawca zagwarantuje właściwą jakość usługi. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych wykonawca wykonywał będzie własnym transportem. Odbiór odpadów odbywać się będzie z częstotliwością i wg harmonogramu ustalonego przez zamawiającego w godz. 7-14. wykonawca zapewni niezbędną ilość pojemników na odpady w ilości pozwalającej na bezpieczne gromadzenie odpadów i ich cykliczny odbiór.
Wykonawca zapewni 14 szt. pojemników na kółkach o pojemności 120 litrów w celu bezpiecznego transportu odpadów z poszczególnych oddziałów szpitala do miejsca gromadzenia odpadów.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: do 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin obowiązywania umowy: 01.02.2021 do 31.01.2022
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
termin składania ofert do dnia 15 styczeń do godziny 13:00
oferty można wysyłać również na adres j.paradowski@szpitalsochaczew.pl , tel: kontaktowy 600 852 806
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: 0 46 864 95 57
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty