Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.2021 Świadczenie usługi bieżących prac konserwacyjnych i usuwania awarii w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, mieszczącym się w budynku przy ul. Matejki 59 oraz w pomieszczeniu Archiwum Zakładowego, zlokalizowanego na terenie Centrum Medycznego HCP sp. z o.o. przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 194 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 07-01-2021 18:04:00
Składania : 12-01-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu reprezentowany przez Pełnomocnika: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

świadczenie usługi bieżących prac konserwacyjnych i usuwania awarii w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, mieszczącym się w budynku przy ul. Matejki 59 oraz w pomieszczeniu Archiwum Zakładowego, zlokalizowanego na terenie Centrum

Medycznego HCP sp. z o.o. przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 194 w Poznaniu.


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:


- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Istotnych Postanowieniach Umownych (IPU), które są załącznikiem do postępowania,

- Klauzula RODO dla kontrahentów jest załącznikiem do postępowania.

Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 89 45

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO.pdf pdf 533.15 2021-01-07 18:04:00 Postępowanie
IPU konserwacja.pdf pdf 511.15 2021-01-07 18:04:00 Postępowanie
IPU konserwacja.pdf pdf 511.15 2021-01-07 18:04:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-01-12 11:45 Małgorzata Bloch Zamawiający informuje, iż w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym na podstawie pkt. 41 a) Ogólnych Warunków Zamówienia postępowanie zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stawka roboczogodziny Stawka roboczogodziny przy świadczeniu usługi objętej przedmiotem zamówienia Szczegółowy opis w IPU

IPU konserwacja.pdf

120 godz. - (0)
2 Stawka kosztorysowa stawka roboczogodziny pomniejszona o koszty pośrednie i zysk 1 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania Umowy do 31.12.2021 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 352