Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR-O.2600.5.2021 Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koronowie

Krzysztof Wiaterski
Urząd Miejski Koronowo Department: Wydział Organizacyjny
Deadlines:
Published : 05-01-2021 12:49:00
Placing offers : 11-01-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Gmina Koronowo zaprasza do złożenia oferty na materiały biurowy do Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1.

 

  1. Przedmiot zamówienia jest dostawa materiałów biurowych do Urzędu Miejskiego w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1 zgodnie z specyfikacją podaną na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zamówienia.
  2. Termin realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
  4. Warunki płatności: przelew 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu.
  5. Ofertę należy złożyć do godz. 11.01.2021 r. za pomocą platformy zakupowej.
  6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
  7. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad.
  8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
  9. Kryterium oceny najniższa cena.
  10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  11. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
  12. Towar musi posiadać termin ważności minimum 36 miesięcy od dnia zakupu przez zamawiającego (dot. artykułów, które występują z okresem ważności).
  13. Osobą do kontaktu jest Paulina Jeszka tel. 52 3826 403.
  14. Zamawiający może odstąpić od wyboru ofert bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr OR-O.2600.5.2020.docx docx 18.15 2021-01-05 12:49:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr OR-O.2600.5.2020.pdf pdf 173.73 2021-01-05 12:49:00 Proceeding
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2021-01-05 12:49:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia - 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
6 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
7 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
8 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Proszę o załączenie skanu wypełnionego i podpisanego załącznika nr 1 Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 293