Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-01-2021 13:21:00 |
Składania : | 18-01-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego:
a) wsi Sady Górne, gmina Bolków, województwo dolnośląskie – kwota brutto 12.000,00 zł.
b) wsi Stare Rochowice, gmina Bolków, województwo dolnośląskie – kwota brutto 11.000,00 zł.
c) Nowe Rochowice, gmina Bolków, województwo dolnośląskie – kwota brutto 12.000,00 zł.
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą 3 szt. fabrycznie nowych kosiarek – traktorków, o niżej podanych parametrach minimalnych:
Zakładane parametry techniczne:
a) 1 szt. Sołectwo Sady Górne 44, 59-420 Bolków, tel. do Sołtysa: 728 292 939
b) 1 szt. Sołectwo Stare Rochowice 99, 59-420 Bolków, tel. do Sołtysa: 667317600
c) 1 szt. Sołectwo Nowe Rochowice 5, 59-420 Bolków, tel. do Sołtysa: 783 993 078
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie 3 różnych modeli kosiarek pod warunkiem, że każdy spełni parametry minimalne opisane w pkt. 1.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają w sprzedaży fabrycznie nowy zamawiany sprzęt, będący przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczony sprzęt udzielił gwarancji jakości wynoszącej 24 miesiące od dnia ostatecznego odbioru.
Cena ofertowa brutto winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym dostawę pod wskazane w pkt. 2. adresy.
Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający markę i model zaproponowanych kosiarek-traktorków oraz opis umożliwiający porównanie parametrów z parametrami minimalnymi opisanymi w pkt. 1.
Faktura VAT winna być wystawiona na Zamawiającego: Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków NIP: 6951399915. Na fakturze należy w osobnych pozycjach wyszczególnić kosiarki będące przedmiotem zamówienia.
7. Termin składania ofert: do dnia 18.01.2021 roku do godz. 09:00.
Szczegółowych informacji na temat zadania udziela:
Kierownik Referatu GKŚ Urzędu Miejskiego w Bolkowie – Radosław Łukasiński tel.: 75 7413213 wew. 31, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Bolkowie (pn.-pt. od 7:00 do 15:00).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 7413215
wew. 31 w godzinach pracy Urzędu. tj. od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty