Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Modernizacja sprzętu komputerowego wraz z dostawą sprzętu.

Termin:
Zamieszczenia : 01-01-2021 00:03:00
Składania : 07-01-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-01-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


U W A G A OPIS KOMPUTERÓW ZNAJDUJE SI E W KOMUNIKATACH PUBLICZNYCH ZMIENIONO INTERFEJS M2 NA SSD


Opis przedmiotu zamówienia poniżej:

Część1.

Komputery stacjonarne wg opisu i w ilości10 szt.

Podstawowe parametry komputerów:

1) Procesor minimum 4 rdzenie/8 wątków, częstotliwość od 3700 MHz
2) Pamięć DDR4, minimum 16GB w jednej kości
3) Obudowa z przednim portem USB 3.0
4) Dysk SSD M.2 PCIe minimum 500GB, 5 lat gwarancji, M.2 PCIe NVMe 2280
3400/3000MB/s
5) Płyta główna z 4 slotami na pamięć (umożliwiająca zainstalowanie 64GB RAM
6) Mysz i klawiatura
7) Zasilacz minimum 550W, standard minimum Bronze, wentylator wyciszony
(np. hydraulic)
8) Windows 10 Pro, zainstalowany
9) Gwarancja 3lata


Zaoferowana cena winna dotyczyć 10 szt. komputerów stacjonarnych z dostawą do Zamawiającego.


Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty Kupującego w tym:
- koszt dostawy do siedziby Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., przy ul. Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra,
- koszt montażu komputerów.

Część II.

Dostawa 20 szt dysków ssd do modernizacji komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania do Win 10 w siedzibie zamawiającego.

Wykaz sprzętu w zał."wymiana podzespołów dyki pamięci"

Uzupełnienie pamęci RAM do16 GB komputerów wg wykazu w siedzibie zamawiającego do komputerów.


Kryterium oceny ofert jest cena brutto (100%), za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1. lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej cenie, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.


Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1) nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;

4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.


KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. "Zakup komputerów stacjonarnych 10 szt.", nr sprawy ZO/10/12/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 697 071 511. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wymiana podzespołów dyki pamięci.png png 26.3 2021-01-04 14:28:04 Postępowanie
odpowiedzi komputery04-01-2021.pdf pdf 197.21 2021-01-04 14:49:10 Publiczna wiadomość
odpowiedzi nr2 komputery.pdf pdf 199.58 2021-01-06 17:45:21 Publiczna wiadomość
odpowiedzi nr3 komputery.pdf pdf 189.86 2021-01-06 18:03:27 Publiczna wiadomość
informacja komputery 01-2021.pdf pdf 197.83 2021-01-06 18:08:35 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 1172.57 2021-01-11 14:51:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-11 14:51 Jan Suchecki Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-01-06 18:58 Jan Suchecki Publiczne otwarcie ofert nastąpi na kanale:
https://join.skype.com/iG0MD4l04ijH
zgodnie z warunkami postępowania.
2021-01-06 18:08 Jan Suchecki Przypomnienie dotyczące zmiany parametrów komputerów 10 szt.

informacja komputery [...].pdf

2021-01-06 18:03 Jan Suchecki Pytania cd

odpowiedzi nr3 kompu [...].pdf

2021-01-06 17:45 Jan Suchecki W załączeniu odpowiedzi nr 2 dopostępowania.

odpowiedzi nr2 kompu [...].pdf

2021-01-05 10:56 Jan Suchecki Obecnie w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji trwają prace uruchomieniowe nowego apartu RTG, oraz przyszłą rozbudową o tomograf komputerowy zapisy dotyczące wymagań zamawianych komputerów w ilości 10 szt są następujące:
Podstawowe parametry komputerów
1) Procesor minimum 6 rdzeni/6 wątków, częstotliwość bazowa 3200MHz
2) Pamięć DDR4, minimum 16GB w jednej kości
3) Obudowa z przednim portem USB3.0
4) dysk SSD minimum: SATA, 256 GB
6) Mysz, klawiatura, kabel zasilający
7) Windows 10 Pro, zainstalowany
8) Gwarancja minimum 3 lata
Opis zamieszczony w pierwszej części zostaje zamieniony na ww , zmieniono interfejs dysków z M2 na ssd.
2021-01-04 14:49 Jan Suchecki W załączeniu odpowiedzi do pytań.

odpowiedzi komputery [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy 100% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 617