Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-01-2021 00:03:00 |
Składania : | 07-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-01-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o cenę |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
U W A G A OPIS KOMPUTERÓW ZNAJDUJE SI E W KOMUNIKATACH PUBLICZNYCH ZMIENIONO INTERFEJS M2 NA SSD
Opis przedmiotu zamówienia poniżej:
Część1.
Komputery stacjonarne wg opisu i w ilości10 szt.
Podstawowe parametry komputerów:
1)
Procesor minimum 4 rdzenie/8 wątków, częstotliwość od 3700 MHz
2) Pamięć DDR4, minimum 16GB w jednej kości
3) Obudowa z przednim portem USB 3.0
4) Dysk SSD M.2 PCIe minimum 500GB, 5 lat gwarancji, M.2 PCIe NVMe 2280
3400/3000MB/s
5) Płyta główna z 4 slotami na pamięć (umożliwiająca zainstalowanie 64GB RAM
6) Mysz i klawiatura
7) Zasilacz minimum 550W, standard minimum Bronze, wentylator wyciszony
(np. hydraulic)
8) Windows 10 Pro, zainstalowany
9) Gwarancja 3lata
Zaoferowana cena winna dotyczyć 10 szt. komputerów stacjonarnych z dostawą do Zamawiającego.
Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty Kupującego w tym:
- koszt dostawy do siedziby Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., przy ul. Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra,
- koszt montażu komputerów.
Część II.
Dostawa 20 szt dysków ssd do modernizacji komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania do Win 10 w siedzibie zamawiającego.
Wykaz sprzętu w zał."wymiana podzespołów dyki pamięci"
Uzupełnienie pamęci RAM do16 GB komputerów wg wykazu w siedzibie zamawiającego do komputerów.
Kryterium oceny ofert jest cena brutto (100%), za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1. lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej cenie, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. "Zakup komputerów stacjonarnych 10 szt.", nr sprawy ZO/10/12/2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 697 071 511.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-11 14:51 | Jan Suchecki | Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty. |
2021-01-06 18:58 | Jan Suchecki |
Publiczne
otwarcie
ofert
nastąpi
na
kanale: https://join.skype.com/iG0MD4l04ijH zgodnie z warunkami postępowania. |
2021-01-06 18:08 | Jan Suchecki | Przypomnienie dotyczące zmiany parametrów komputerów 10 szt. |
2021-01-06 18:03 | Jan Suchecki | Pytania cd |
2021-01-06 17:45 | Jan Suchecki | W załączeniu odpowiedzi nr 2 dopostępowania. |
2021-01-05 10:56 | Jan Suchecki |
Obecnie
w
Dolnośląskim
Centrum
Rehabilitacji
trwają
prace
uruchomieniowe
nowego
apartu
RTG,
oraz
przyszłą
rozbudową
o
tomograf
komputerowy
zapisy
dotyczące
wymagań
zamawianych
komputerów
w
ilości
10
szt
są
następujące: Podstawowe parametry komputerów 1) Procesor minimum 6 rdzeni/6 wątków, częstotliwość bazowa 3200MHz 2) Pamięć DDR4, minimum 16GB w jednej kości 3) Obudowa z przednim portem USB3.0 4) dysk SSD minimum: SATA, 256 GB 6) Mysz, klawiatura, kabel zasilający 7) Windows 10 Pro, zainstalowany 8) Gwarancja minimum 3 lata Opis zamieszczony w pierwszej części zostaje zamieniony na ww , zmieniono interfejs dysków z M2 na ssd. |
2021-01-04 14:49 | Jan Suchecki | W załączeniu odpowiedzi do pytań. |
Komunikaty