Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D/Kw.2232.14.2020 Dostawa cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do AŚ w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 31-12-2020 12:03:00
Składania : 11-01-2021 10:30:00
Otwarcia : 11-01-2021 10:45:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
siwz_as_szcze_014_2020.pdf pdf 1016.53 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
ogł.odt odt 7.75 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
zal_1_form_ofertowy.doc doc 99 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
zal_2_osw_spel_war.docx docx 15.93 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
zal_3_osw__wykl.docx docx 17.4 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
zal_4_wzor_umowy.doc doc 118 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
zal_5_osw_gr_kapit.docx docx 15.98 2020-12-31 12:03:00 Postępowanie
siwz_as_szcze_014_2020.pdf pdf 1016.53 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
ogł.odt odt 7.75 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
zal_2_osw_spel_war.docx docx 15.93 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
zal_1_form_ofertowy.doc doc 99 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
zal_3_osw__wykl.docx docx 17.4 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
zal_4_wzor_umowy.doc doc 118 2020-12-31 12:03:00 Kryterium
zal_5_osw_gr_kapit.docx docx 15.98 2020-12-31 12:03:00 Kryterium

Komunikaty

2021-01-15 12:12 Agnieszka Polis D/Kw.2232.14.2020.AP Szczecin, dn. 15 stycznia 2021 r.


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.14.2020. Nazwa zadania: "Dostawa cukru, art. strączkowych, makaronów i art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Pakiet I:
Firma Handlowa Jaro
Jarosław Lorke
ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
64-000 Kościan

Cena – 23 328,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące trzysta dwadzieścia osiem zł 00/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferta zdobyła największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.

Pakiet II:
Firma Handlowa Jaro
Jarosław Lorke
ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
64-000 Kościan

Cena – 8 977,50 zł (osiem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem zł 50/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferta zdobyła największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.

Pakiet III:
Firma Handlowa Jaro
Jarosław Lorke
ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
64-000 Kościan

Cena – 12 426,75 zł (dwanaście tysięcy czterysta dwadzieścia sześć zł 75/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferta zdobyła największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.

Pakiet IV:
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „Doro”
ul. Młyńska 30
88-100 Inowrocław


Cena – 28 020,30 zł (dwadzieścia osiem tysięcy dwadzieścia zł 30/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferta zdobyła największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.


Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2021-01-20.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:


Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) / ilość pkt
Termin realizacji wymiany wadliwego towaru (h) / ilość pkt Łączna ilość pkt
1. Firma Handlowa Jaro
Jarosław Lorke
ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
64-000 Kościan I – 23 328,00 / 60,00
II – 8 977,50 / 60,00
III – 12 426,75 / 60,00
IV – 28 108,50 / 59,81 2 / 40,00 I – 100,00
II – 100,00
III – 100,00
IV – 99,81
2. GreenBasket Sp. z o.o.
ul. Floriana Krygiera 1
71-001 Szczecin I – 31 644,00 / 44,23
II – 27 917,4 / 19,29
III – 26 145,00 / 28,52
IV – 45 529,05 / 37,01 2 / 40,00 I – 84,23
II – 59,29
III – 68,52
IV – 77,01
3. Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „Doro”
ul. Młyńska 30
88-100 Inowrocław I - -
II – 9 625,35 / 55,96
III – 13 293,00 / 59,09
IV – 28 020,30 / 60,00 2 / 40,00 II – 95,96
III – 99,09
IV – 100,00
4. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Polaris”
ul. Żołnierska 20a
62-800 Kalisz
I – 28 080,00 / 49,85
II – 18 805,50 / 28,64
III – 17 482,50 / 42,65
IV – 30 300,90 / 55,48 2 / 40,00 I – 89,85
II – 68,64
III – 82,65
IV – 95,48

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

5. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Kierownik Zamawiającego

2021-01-13 08:43 Agnieszka Polis D/Kw.2232.14.2020
Szczecin, 2021-01-11

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
(zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.14.2020: Sukcesywne dostawy cukru, art. Strączkowych, makaronów I art. sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie.


W dniu 2021-01-11 o godzinie 10:45 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 62 123,76 724,40 (I – 25 812,00 zł, II – 10 025,40 zł, III – 12 962,25 zł, IV – 27 924,75 zł brutto.


Zestawienie złożonych ofert:

Nr oferty
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena brutto (zł)



Termin realizacji wymiany wadliwego towaru (h)
1.
Firma Handlowa Jaro
Jarosław Lorke
ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
64-000 Kościan
I – 23 328,00
II – 8 977,50
III – 12 426,75
IV – 28 108,50
2
2.
GreenBasket Sp. z o.o.
ul. Floriana Krygiera 1
71-001 Szczecin
I – 31 644,00
II – 27 917,40
III – 26 145,00
IV – 45 529,05
2
3.
Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „Doro”
ul. Młyńska 30
88-100 Inowrocław
I - -
II – 9 625,35
III – 13 293,00
IV – 28 020,30
2
4.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „Polaris”
ul. Żołnierska 20a
62-800 Kalisz

I – 28 080,00
II – 18 805,50
III – 17 482,50
IV – 30 300,90
2



Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.


Kierownik Zamawiającego
2021-01-07 13:02 Agnieszka Polis D/Kw.2232.14-1.2020.AP Szczecin, dn. 07 stycznia 2021 r.




WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.14.2020. Nazwa zadania: "Dostawa cukru, art. Strączkowych, makaronów i art. Sypkich do Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.


Pytanie :
Mogę prosić o informację odnośnie gramatury opakowań art. sypkich, strączkowych i makaronów – czy do wyceny mają posłużyć opakowania 1 kg jako podstawowe, czy dopuszczacie Państwo większe?
Odpowiedź:
Zamawiający, zgodnie z SIWZ, nie określił wielkości opakowań. Wykonawca ma dowolność w określeniu wielkości opakowań.

Kierownik Zamawiającego



Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

siwz_as_szcze_014_20 [...].pdf

ogł.odt

zal_2_osw_spel_war.d [...].docx

zal_1_form_ofertowy. [...].doc

zal_3_osw__wykl.docx

zal_4_wzor_umowy.doc

zal_5_osw_gr_kapit.d [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 350