Postępowanie: 67/ZP/U/SZKOL2020 USŁUGA WYNAJĘCIA BASENU

Katarzyna KOŁODZIEJSKA
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2020 15:22:00
Składania: 07-01-2021 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego trzy razy
w tygodniu, tj. w poniedziałki, wtorki 
i  czwartki. 


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-ZP-67-OGLOSZENIE.docx docx 30.03 2020-12-30 15:22:00 Postępowanie
2020-ZP-67-SIWZ.docx docx 97.48 2020-12-30 15:22:00 Postępowanie
2020-ZP-67-zal nr 1 do umowy.docx docx 21.62 2020-12-30 15:22:00 Postępowanie
2020-ZP-67-ZAL-01-OPZ-ZC.docx docx 28.51 2020-12-30 15:22:00 Postępowanie
2020-zp-67-ZAL-06-umowa.doc doc 175 2020-12-30 15:22:00 Postępowanie
2020-ZP-67-informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 47.5 2021-01-07 14:15:45 Publiczna wiadomość
2020-ZP-67-Wybor oferty.docx docx 21.54 2021-01-12 15:33:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-12 15:33 Adrianna Gaca Wybór oferty

2020-ZP-67-Wybor ofe [...].docx

2021-01-07 14:15 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Informacja z otwarcia ofert

2020-ZP-67-informacj [...].doc

Liczba odsłon strony: 635