Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-12-2020 11:33:00 |
Składania : | 12-01-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-01-2021 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na usuwaniu usterek elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez MZN. Celem jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji elektrycznych i urządzeń piorunochronnych w budynkach gminnych wskazanych w Załączniku nr 7 do niniejszego Zaproszenia oraz użytkowych (Załącznik nr 8 do Zaproszenia).
2.2. Zakres robót każdorazowo zostanie określony przez Inspektora Nadzoru telefonicznie, e-mailowo lub bezpośrednio i ewentualnie uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności, przykładowe roboty remontowe, usterki oraz zasady rozliczania zleconych robót określa STWiOR wraz z załącznikami (Załącznik nr 6 do Zaproszenia).
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 5).
3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji;
b) minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji;
c) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem;
d) minimum 2 osoby posiadające uprawnienie „PPN” „D” do prac pod napięciem;
e) minimum 1 osobę uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.
4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, związane z usuwaniem usterek instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi wskazane w wykazie usług, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.
4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego wraz z aktualnym na dzień składania dokumentów potwierdzeniem legalizacji urządzeń pomiarowych:
a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m – minimum jeden;
b) samochód dostawczy (serwisowy) – minimum jeden;
c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem – minimum jeden;
d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);
e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:
– miernik do pomiaru skuteczności zerowania – minimum jeden,
– miernik do pomiaru stanu izolacji – minimum jeden,
– miernik do badania wyłącznika różnicowo-prądowego – minimum jeden,
– miernik do badania rezystancji uziemienia – minimum jeden,
– cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli – minimum jedne,
– miernik do pomiaru natężenia oświetlenia – minimum jeden.
Wymagane jest, aby wszystkie badania i pomiary były wykonywane urządzeniami kontrolno-pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.
5. WYMAGANY OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY:
a) okres gwarancji: minimum 12 miesięcy;
b) okres rękojmi: 12 miesięcy.
Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
2021-01-13 11:41 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
2021-01-12 10:44 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu zestawienie złożonych ofert. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
Komunikaty