Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.63.2020.AM Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2020 11:33:00
Składania : 12-01-2021 09:00:00
Otwarcia : 12-01-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na usuwaniu usterek elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych administrowanych przez MZN. Celem jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji elektrycznych i urządzeń piorunochronnych w budynkach gminnych wskazanych Załączniku nr 7 do niniejszego Zaproszenia oraz użytkowych (Załącznik nr 8 do Zaproszenia).

2.2. Zakres robót każdorazowo zostanie określony przez Inspektora Nadzoru telefonicznie, e-mailowo lub bezpośrednio i ewentualnie uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.

2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności, przykładowe roboty remontowe, usterki oraz zasady rozliczania zleconych robót określa STWiOR wraz z załącznikami (Załącznik nr 6 do Zaproszenia).

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 5).


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji;

b) minimum 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji;

c) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia „PPN” „E” do prac pod napięciem;

d) minimum 2 osoby posiadające uprawnienie „PPN” „D” do prac pod napięciem;

e) minimum 1 osobę uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.

4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda, związane z usuwaniem usterek instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi wskazane w wykazie usług, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego wraz z aktualnym na dzień składania dokumentów potwierdzeniem legalizacji urządzeń pomiarowych:

a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m – minimum jeden;

b) samochód dostawczy (serwisowy) – minimum jeden;

c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem – minimum jeden;

d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);

e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:

miernik do pomiaru skuteczności zerowania – minimum jeden,

miernik do pomiaru stanu izolacji – minimum jeden,

miernik do badania wyłącznika różnicowo-prądowego – minimum jeden,

miernik do badania rezystancji uziemienia – minimum jeden,

cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli – minimum jedne,

miernik do pomiaru natężenia oświetlenia – minimum jeden.

Wymagane jest, aby wszystkie badania i pomiary były wykonywane urządzeniami kontrolno-pomiarowymi posiadającymi aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.


5. WYMAGANY OKRES UDZIELONEJ GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY:

a) okres gwarancji: minimum 12 miesięcy;

b) okres rękojmi: 12 miesięcy.

Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie.pdf pdf 245.82 2020-12-30 11:33:00 Postępowanie
STWiOR - usterki instalacji elektrycznych.pdf pdf 136.69 2020-12-30 11:33:00 Postępowanie
Budynki mieszkalne.pdf pdf 312.57 2020-12-30 11:33:00 Postępowanie
Budynki gminne.pdf pdf 177.52 2020-12-30 11:33:00 Postępowanie
Zestawienie ofert.pdf pdf 67.64 2021-01-12 10:44:59 Publiczna wiadomość
DL.4231.63.2020.AM Ogłoszenie wyników postępowania.pdf pdf 249.05 2021-01-13 11:41:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-13 11:41 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

DL.4231.63.2020.AM O [...].pdf

2021-01-12 10:44 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w załączeniu zestawienie złożonych ofert.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 NIE DOTYCZY - Proszę wypełnić Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Należy podać ceny w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zaproszenia). Kwota podana w pozycji "cena" nie będzie brana pod uwagę. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz robót - Załącznik nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz osób - Załącznik nr 3 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz narzędzi - Załącznik nr 4 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Świadectwo kwalifikacji "E" - Kserokopia kwalifikacji uprawniających do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji dla min. 2 osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Świadectwo kwalifikacji "D" - Kserokopia kwalifikacji uprawniających do zajmowania się dozorem sieci i instalacji dla min. 2 osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Uprawnienia "PPN" "E" - Kserokopia uprawnień "E" do prac pod napięciem dla min. 2 osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Uprawnienia "PPN" "D" - Kserokopia uprawnień "D" do prac pod napięciem dla min. 2 osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Uprawnienia do obsługi podestów ruchomych - Kserokopia uprawnień dla min. 1 osoby (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 456