Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-12-2020 16:21:00 |
Składania : | 31-12-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wymagania i specyfikacja
1.
Szczegółowy zakres asortymentu został określony
w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.
3. Koszty transportu, utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu usługi zostaną wkalkulowane w wartość oferty4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
6. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni
Osoba
do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Komunikaty