Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 13:38:00 |
Składania : | 07-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-01-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Przedmiot postępowania: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla Pracowników Naukowo-Dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w związku z realizacją projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni”.
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni”, projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, projekt wdrożeniowy.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.286.2020
prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
b) wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – Wykaz usług i osób;
c) wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego –- Oświadczenie Wykonawcy;
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36 80 493 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła.
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-01-11 12:37 | Katarzyna Żwakuła | Unieważnienie postępowania |
Komunikaty