- Strona główna
- Postępowanie ID 409983
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP-2310-5/2020 Dostawa jednostanowiskowego, specjalistycznego oprogramowania do konstrukcji zbilansowanych przekrojów geologicznych wraz ze wsparciem technicznym
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Osłowska-Lesiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-12-23 10:00:00
-
Składania2021-02-17 11:00:00
-
Otwarcie ofert2021-02-17 11:05:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-02-26
09:16:01
|
Beata Osłowska-Lesiak |
Ogłoszenie
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2021-02-23
13:01:34
|
Beata Osłowska-Lesiak |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia.
Załączniki |
2021-02-23
11:24:19
|
Beata Osłowska-Lesiak |
informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2021-01-25
14:20:40
|
Beata Osłowska-Lesiak |
Pytania
Wykonawcy: Szanowni Państwo, Poniżej przesyłam dwa pytania do postępowania DZP-2310-5/2020. Producent specjalistycznego oprogramowania do konstrukcji zbilansowanych przekrojów geologicznych wymaga podpisania umowy licencyjnej bezpośrednio z Zamawiającym przed dostawą licencji (umowa w załączeniu). Pytanie 1 Czy Zamawiający podpisze umowę licencyjną z producentem przed dostawą oprogramowania? Odpowiedz Zamawiającego: Nie, zamawiający nie ma prawnej możliwości podpisania umowy z podmiotem innym niż podmiot, który złożył najkorzystniejszą ofertę w tym postępowaniu. Dodatkowo zamawiający zaznacza, że wzór umowy stanowi Załącznik nr. 3 do SIWZ. " Pytanie Wykonawcy: Zamawiający w OPZ wymaga: 10. Wymagane są czasy naprawy: nie dłużej niż w ciągu 2 dni roboczych od reakcji w odpowiedzi na zgłoszenie. Pytanie 2 Czy Zamawiający dopuści następujące czasy naprawy (zgodne z umową licencyjną producenta który świadczy bezpośrednio usługi gwarancyjne): 1. Błędy krytyczne - błędy które nie pozwalają użytkownikowi przeprowadzić głównych funkcji obliczeniowych - obejście problemu zostanie dostarczone w ciągu 48 godzin a poprawka/nowa wersja oprogramowania zostanie dostarczona w ciągu 72 godzin. 2. Ważne błędy - błędy w obliczeniach które ograniczają prawidłowe wyświetlanie wyników zgodnie z dokumentacją - obejście problemu zostanie dostarczone w ciągu 72 godzin a poprawka zostanie wydana tak szybko jak tylko błąd zostanie naprawiony. 3. Błędy niekrytyczne - niekrytyczne błędy obliczeń lub wyświetlania - błąd zostanie naprawiony w następnym wydaniu pełnej wersji oprogramowania. Serwis jest świadczony bezpośrednio przez producenta, stąd Wykonawca nie mający dostępów do kodu źródłowego oprogramowania nie możne zagwarantować innych czasów naprawy niż te które deklaruje producent. Odpowiedz Zamawiającego: Tak, zgłoszenia awarii będą przyjmowane w trybie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 czasu polskiego za pośrednictwem poczty elektronicznej email, faksu lub telefonicznie. Czas reakcji w odpowiedzi na zgłoszenie awarii najpóźniej w przeciągu 3 kolejnych dni roboczych. Przez czas reakcji rozumie się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Wymagane są czasy naprawy: a) w przypadku błędów krytycznych, tj. takich, które nie pozwalają użytkownikowi przeprowadzić głównych funkcji obliczeniowych - nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych od reakcji w odpowiedzi na zgłoszenie; b) w przypadku błędów niekrytycznych, tj. takich, które nie uniemożliwiają dalszej pracy - dopuszcza się naprawę przy wydaniu kolejnej wersji oprogramowania. Komisja Przetargowa ING PAN |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?