Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 09:12:00 |
Składania : | 11-01-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem drzwi wewnętrznych w budynku Komisariatu Policji w Głownie ul. Norblina 3.
2. INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- zamawiany zestaw zostanie dostarczony do KP Głowno.
- wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą
po stronie Wykonawcy
- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawionej przez
Wykonawcę faktury VAT.
- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej
na Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP
726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie
transportu przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia z pkt.7
-Zamówienia
odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3 .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia do 26.01.2021 r.
4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Anna Borkowska 47 84 25 241
5. Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji Zamówienia.
6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.
7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji
w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w
Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail:
iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie
realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w
trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy
zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym
lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą
przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo
zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww.
ustawy.27 lipca
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani
prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że
udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać
tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli
kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są
przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie
zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym
do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w
formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących
zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji
celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania
umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie
przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa
Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie,
może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu
poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w
treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez
platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
7. OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i
udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie/
• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w
warunkach postępowania.
Komunikaty