Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2020 14:03:00 |
Składania : | 07-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-01-2021 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-01-14 11:25 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.12-3.2020.AP
Szczecin,
dn.
14
stycznia
2021
r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie”. 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Pakiet I: „Anar” Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk Ul. Częstochowska 118 62-800 Kalisz Cena –204 724,40 zł (dwieście cztery tysiące siedemset dwadzieścia cztery zł 40/100 ) Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h Ilość punktów: Cena – 60 pkt Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt Łącznie: 100,00 pkt Pakiet II: „Anar” Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk Ul. Częstochowska 118 62-800 Kalisz Cena –55 653,07 zł (pięćdziesiąt pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt trzy zł 07/100 ) Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h Ilość punktów: Cena – 60 pkt Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt Łącznie: 100,00 pkt Pakiet III: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa Oddział w Wołowie ul. Cicha 8 56-100 Wołów Cena –24 187,95 zł (dwadzieścia cztery tysiące sto osiemdziesiąt siedem zł 95/100 ) Termin realizacji wymiany towaru – 7 dni Ilość punktów: Cena – 60 pkt Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt Łącznie: 100,00 pkt Pakiet IV: Zakład Wyrobów Chemicznych „Maxpro” s.c. Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski Makowiec, ul. Rzemieślnicza 24 26-640 Skaryszew Cena – 40 360,90 zł (czterdzieści tysięcy trzysta sześćdziesiąt zł 90/100 ) Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h Ilość punktów: Cena – 60 pkt Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt Łącznie: 100,00 pkt Uzasadnienie wyboru: a/ oferty zdobyły największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert, b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu, c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu. Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2021-01-19. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny. 2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty: Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) / ilość pkt Termin realizacji wymiany towaru / ilość pkt Łączna ilość pkt 1 Anar Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk ul. Częstochowska 118 62-800 Kalisz I – 204 724,40 / 60,00 II – 55 653,07 / 60,00 III - - IV - - do 2 godz. / 40,00 I - 100,00 II - 100,00 2 Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia ul. Zamkowa 7 B 72-200 Nowogard I – 223 324,00 / 55,00 II – 64 319,00 / 51,92 III - - IV - - 7 dni / 40,00 I – 95,00 II – 91,92 3 Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź I – 214 000,32 / 57,40 II – 63 008,23 / 53,00 III - - IV - - do 7 dni / 40,00 I – 97,40 II – 93,00 4 Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa Oddział w Wołowie ul. Cicha 8 56-100 Wołów I – 246 554,73 / 49,82 II – 66 420,00 / 50,27 III – 24 187,95 / 60,00 IV – 53 598,01 / 45,18 7 dni / 40,00 I – 89,82 II – 90,27 III – 100,00 IV – 85,18 5 Zakład Wyrobów Chemicznych „Maxpro” s.c. Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski Makowiec, ul. Rzemieślnicza 24 26-640 Skaryszew I - - II - - III - - IV – 40 360,90 / 60,00 do 2 godz. / 40,00 IV – 100,00 6 Merida Sp. Z o.o. ul. Karkonoska 59 53-015 Wrocław Oddział Szczecin ul. Struga 44 70-784 Szczecin I - - II - - III - - IV – 80 026,20 / 30,26 do 7 dni / 40,00 IV – 70,26 7 Zakład Produkcji Pościelowej Świt Izabela Wintoniak ul. Błotna 5 B 65-133 Zielona Góra I – 234 846,36 / 52,30 II – 89 421,00 / 37,34 III - - IV - - 7 dni / 40,00 I – 92,30 II – 77,34 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca. 4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta. 5. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej". Kierownik Zamawiającego |
2021-01-08 09:25 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.12.2020 Szczecin, 2021-01-07 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT (zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020: Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie. W dniu 2021-01-07 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 418 926,27 zł brutto, tj. I + 261 870,28 zł, II - 68 677,48 zł, III - 26 012,63 zł, IV - 62 365,88 zł. Zestawienie złożonych ofert: Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) Termin realizacji wymiany towaru Uwagi 1 Anar Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk ul. Częstochowska 118 62-800 Kalisz I – 204 724,40 II – 55 653,07 III - - IV - - do 2 h - 2 Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia ul. Zamkowa 7 B 72-200 Nowogard I – 223 324,00 II – 64 319,00 III - - IV - - 7 dni - 3 Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź I – 214 000,32 II – 63 008,23 III - - IV - - do 7 dni - 4 Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa Oddział w Wołowie ul. Cicha 8 56-100 Wołów I – 246 554,73 II – 66 420,00 III – 24 187,95 IV – 53 598,01 7 dni - 5 Zakład Wyrobów Chemicznych „Maxpro” s.c. Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski Makowiec, ul. Rzemieślnicza 24 26-640 Skaryszew I - - II - - III - - IV – 40 360,90 do 2 h - 6 Merida Sp. Z o.o. ul. Karkonoska 59 53-015 Wrocław Oddział Szczecin ul. Struga 44 70-784 Szczecin I - - II - - III - - IV – 80 026,20 do 7 dni - 7 Zakład Produkcji Pościelowej Świt Izabela Wintoniak ul. Błotna 5 B 65-133 Zielona Góra I – 234 846,36 II – 89 421,00 III - - IV - - 7 dni - Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. |
2021-01-07 14:04 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.12.2020 Szczecin, 2021-01-07 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT (zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020: Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie. W dniu 2021-01-07 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 418 926,27 zł brutto. Zestawienie złożonych ofert: Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) Termin realizacji wymiany towaru Uwagi 1 Anar Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk ul. Częstochowska 118 62-800 Kalisz I – 204 724,40 II – 55 653,07 III - - IV - - do 2 h - 2 Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia ul. Zamkowa 7 B 72-200 Nowogard I – 223 324,00 II – 64 319,00 III - - IV - - 7 dni - 3 Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź I – 214 000,32 II – 63 008,23 III - - IV - - do 7 dni - 4 Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa Oddział w Wołowie ul. Cicha 8 56-100 Wołów I – 246 554,73 II – 66 420,00 III – 24 187,95 IV – 53 598,01 7 dni - 5 Zakład Wyrobów Chemicznych „Maxpro” s.c. Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski Makowiec, ul. Rzemieślnicza 24 26-640 Skaryszew I - - II - - III - - IV – 40 360,90 do 2 h - 6 Merida Sp. Z o.o. ul. Karkonoska 59 53-015 Wrocław Oddział Szczecin ul. Struga 44 70-784 Szczecin I - - II - - III - - IV – 80 026,20 do 7 dni - 7 Zakład Produkcji Pościelowej Świt Izabela Wintoniak ul. Błotna 5 B 65-133 Zielona Góra I – 234 846,36 II – 89 421,00 III - - IV - - 7 dni - Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. |
2020-12-31 14:23 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.12-1.2020.AP
Szczecin,
dn.
31
grudnia
2020
r. WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie". Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu. Pytanie 1: Część IV, pozycja 1. Czy ze względu na trudno dostępny płyn do naczyń w opakowaniach 200 ml zamawiający dopuści płyn do mycia naczyń ale w opakowaniach 250 ml? Odpowiedź Zamawiający, oprócz płynu do mycia naczyń w opakowaniach 200 ml dopuści płyn do mycia naczyń w opakowaniach 250 ml. Cena w formularzu ofertowym winna być podana za sztukę (1 op.). Pytanie 2: Zamawiający wskazuje, że będzie oceniał ofertę m. in. wg „Terminu realizacji wymiany wadliwego towaru” przypisując mu wagę 40 % i pkt 40 – naszym zdaniem sposób oceny tego kryterium jest nierealne w praktyce (żeby uzyskać 40 pkt trzeba wymienić wadliwy towar w ciągu 2 godzin). Naszym zdaniem wymiana wadliwego towaru powinna odbywać się na ogólnych warunkach reklamacji produktów (termin rozpatrzenia reklamacji 14 dni). W związku z powyższym proszę o znaczne złagodzenie wzoru do oceny lub rezygnację z tego kryterium. Odpowiedź Zamawiający w związku z powyższym zapytaniem dokonał modyfikacji SIWZ. Pytanie 3: Proszę o podanie wyjaśnienia, w jaki sposób Wykonawca ma obliczyć w Załączniku Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) wartość zamówienia brutto? Zamawiający określił jedynie wyliczenie wartości netto (tj. 3 kol. X 4 kol.). Odpowiedź Wartość zamówienia brutto dla każdej pozycji z tabeli stanowi wartość zamówienia netto plus należny podatek VAT (w zł). Następnie wartości z tabeli należy zsumować i wykazać w danych wskazanych pod tabelami jako całościową wartość wybranej części. Pytanie 4: Proszę o doprecyzowanie zapisów zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 770616-N-2020 z dnia 22.12.2020 oraz w SIWZ, które są niejasne i niespójne. W ogłoszeniu sekcja II. Punkt 3) Zamawiający określił, że oferty lub wnioski można składać do wszystkich części, natomiast w zapisach SIWZ rozdział X pkt 11 widnieje zapis, że Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Odpowiedź Zamawiający wskazuje, że zapisy zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych są spójne z zapisami określonymi w SIWZ. Jeden Wykonawca składa jedną ofertę, w skład której wchodzą wszystkie wymagane dokumenty. To wykonawca, składając ofertę, decyduje, czy składa ją na 1, 2, 3, czy 4 część oraz czy składa ofertę na wszystkie części, czy jedynie na te wybrane przez siebie. Pytanie 5: Na podstawie art. 91, w związku z art. 7 ust. 1 ustawy PZP, tj. „Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.” W ocenie Wykonawcy, opisane w części XIII pkt 5 SIWZ kryterium dotyczące terminu wymiany wadliwego towaru jest opisane w sposób dyskryminujący. Najwyżej punktowany, rozpoczynający się od 2 godzin włącznie termin realizacji wymiany wadliwego towaru ujest terminem praktycznie nierealnym do spełnienia. Tak ujęte kryterium faworyzuje Wykonawców, którzy mają siedziby w bliskiej odległości siedziby Zamawiającego. Obecne kryterium dyskryminuje Wykonawców z dalszej części kraju z uwagi na zbyt krótki termin reklamacji liczony w godzinach. Mając powyższe na uwadze, zachodzi naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, poprzez nie zachowanie uczciwej konkurencji i równym traktowaniu Wykonawców. W związku z powyższym, wnosimy o zmianę w kryteriach oceny oferty w wyżej wskazanym zakresie. Odpowiedź Zamawiający w związku z powyższym zapytaniem dokonał modyfikacji SIWZ. Kierownik Zamawiającego |
2020-12-31 14:16 | Agnieszka Polis |
D/Kw.2232.12-2.2020.AP Szczecin,
dn.
31.12.2020
r. MODYFIKACJA SIWZ dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie". 1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega pkt XIII. Zmodyfikowaną SIWZ umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie. Kierownik Zamawiającego |
Komunikaty