Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D/Kw.2232.12.2020 Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie.

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2020 14:03:00
Składania : 07-01-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-01-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
siwz_as_szcze_012_2020.pdf pdf 709.31 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_1_OPZ.pdf pdf 11676.43 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
ogłoszenie.odt odt 7.75 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_2_form_ofertowy.doc doc 135 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_3_osw_spel_war.docx docx 16 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_4_osw__wykl.docx docx 17.62 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_6_osw_gr_kapit.docx docx 16.05 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zał_5a_wzór umowy_wyposażenie.pdf pdf 653.81 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zał_5b_wzór umowy_odzież.pdf pdf 665.2 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zał_5c_wzór umowy_naczynia.pdf pdf 652.83 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zał_5d_wzór umowy_środki_czystości.pdf pdf 657.57 2020-12-22 14:03:00 Postępowanie
zal_2_form_ofertowy.doc doc 135 2020-12-22 14:03:00 Kryterium
zal_3_osw_spel_war.docx docx 16 2020-12-22 14:03:00 Kryterium
zal_4_osw__wykl.docx docx 17.62 2020-12-22 14:03:00 Kryterium
zal_6_osw_gr_kapit.docx docx 16.05 2020-12-22 14:03:00 Kryterium
siwz_as_szcze_012_2020pozmianach.pdf pdf 709.11 2020-12-31 14:16:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-14 11:25 Agnieszka Polis D/Kw.2232.12-3.2020.AP Szczecin, dn. 14 stycznia 2021 r.



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Pakiet I:

„Anar” Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk
Ul. Częstochowska 118
62-800 Kalisz

Cena –204 724,40 zł (dwieście cztery tysiące siedemset dwadzieścia cztery zł 40/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Pakiet II:

„Anar” Hurtownia Art. Przemysłowych Anna Bonasiuk
Ul. Częstochowska 118
62-800 Kalisz

Cena –55 653,07 zł (pięćdziesiąt pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt trzy zł 07/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt



Pakiet III:

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
Oddział w Wołowie
ul. Cicha 8
56-100 Wołów

Cena –24 187,95 zł (dwadzieścia cztery tysiące sto osiemdziesiąt siedem zł 95/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – 7 dni
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Pakiet IV:

Zakład Wyrobów Chemicznych
„Maxpro” s.c.
Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski
Makowiec,
ul. Rzemieślnicza 24
26-640 Skaryszew

Cena – 40 360,90 zł (czterdzieści tysięcy trzysta sześćdziesiąt zł 90/100 )
Termin realizacji wymiany towaru – do 2 h
Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji wymiany towaru – 40 pkt
Łącznie: 100,00 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferty zdobyły największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.

Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2021-01-19.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.









2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena brutto (zł) / ilość pkt
Termin realizacji wymiany towaru / ilość pkt Łączna ilość pkt
1 Anar
Hurtownia Art. Przemysłowych
Anna Bonasiuk
ul. Częstochowska 118
62-800 Kalisz I – 204 724,40 / 60,00
II – 55 653,07 / 60,00
III - -
IV - - do 2 godz. / 40,00 I - 100,00
II - 100,00
2 Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia
ul. Zamkowa 7 B
72-200 Nowogard I – 223 324,00 / 55,00
II – 64 319,00 / 51,92
III - -
IV - - 7 dni / 40,00 I – 95,00
II – 91,92
3 Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot
ul. Beskidzka 54
91-612 Łódź I – 214 000,32 / 57,40
II – 63 008,23 / 53,00
III - -
IV - - do 7 dni / 40,00 I – 97,40
II – 93,00
4 Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
Oddział w Wołowie
ul. Cicha 8
56-100 Wołów I – 246 554,73 / 49,82
II – 66 420,00 / 50,27
III – 24 187,95 / 60,00
IV – 53 598,01 / 45,18 7 dni / 40,00 I – 89,82
II – 90,27
III – 100,00
IV – 85,18
5 Zakład Wyrobów Chemicznych
„Maxpro” s.c.
Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski
Makowiec,
ul. Rzemieślnicza 24
26-640 Skaryszew I - -
II - -
III - -
IV – 40 360,90 / 60,00 do 2 godz. / 40,00 IV – 100,00
6 Merida Sp. Z o.o.
ul. Karkonoska 59
53-015 Wrocław
Oddział Szczecin
ul. Struga 44
70-784 Szczecin I - -
II - -
III - -
IV – 80 026,20 / 30,26 do 7 dni / 40,00 IV – 70,26
7 Zakład Produkcji Pościelowej Świt
Izabela Wintoniak
ul. Błotna 5 B
65-133 Zielona Góra I – 234 846,36 / 52,30
II – 89 421,00 / 37,34
III - -
IV - - 7 dni / 40,00 I – 92,30
II – 77,34

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

5. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Kierownik Zamawiającego

2021-01-08 09:25 Agnieszka Polis D/Kw.2232.12.2020
Szczecin, 2021-01-07



INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
(zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)



dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020: Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie.


W dniu 2021-01-07 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 418 926,27 zł brutto, tj. I + 261 870,28 zł, II - 68 677,48 zł, III - 26 012,63 zł, IV - 62 365,88 zł.



Zestawienie złożonych ofert:



Nr oferty
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena brutto (zł)



Termin realizacji wymiany towaru
Uwagi
1
Anar
Hurtownia Art. Przemysłowych
Anna Bonasiuk
ul. Częstochowska 118
62-800 Kalisz
I – 204 724,40
II – 55 653,07
III - -
IV - -
do 2 h

-
2
Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia
ul. Zamkowa 7 B
72-200 Nowogard
I – 223 324,00
II – 64 319,00
III - -
IV - -
7 dni
-
3
Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot
ul. Beskidzka 54
91-612 Łódź
I – 214 000,32
II – 63 008,23
III - -
IV - -
do 7 dni
-
4
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
Oddział w Wołowie
ul. Cicha 8
56-100 Wołów
I – 246 554,73
II – 66 420,00
III – 24 187,95
IV – 53 598,01
7 dni
-
5
Zakład Wyrobów Chemicznych
„Maxpro” s.c.
Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski
Makowiec,
ul. Rzemieślnicza 24
26-640 Skaryszew
I - -
II - -
III - -
IV – 40 360,90
do 2 h
-
6
Merida Sp. Z o.o.
ul. Karkonoska 59
53-015 Wrocław
Oddział Szczecin
ul. Struga 44
70-784 Szczecin
I - -
II - -
III - -
IV – 80 026,20
do 7 dni
-
7
Zakład Produkcji Pościelowej Świt
Izabela Wintoniak
ul. Błotna 5 B
65-133 Zielona Góra
I – 234 846,36
II – 89 421,00
III - -
IV - -
7 dni
-



Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2021-01-07 14:04 Agnieszka Polis D/Kw.2232.12.2020
Szczecin, 2021-01-07



INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
(zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)



dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020: Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie.


W dniu 2021-01-07 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 418 926,27 zł brutto.



Zestawienie złożonych ofert:



Nr oferty
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena brutto (zł)



Termin realizacji wymiany towaru
Uwagi
1
Anar
Hurtownia Art. Przemysłowych
Anna Bonasiuk
ul. Częstochowska 118
62-800 Kalisz
I – 204 724,40
II – 55 653,07
III - -
IV - -
do 2 h

-
2
Przedsiębiorstwo Państwowe Gardia
ul. Zamkowa 7 B
72-200 Nowogard
I – 223 324,00
II – 64 319,00
III - -
IV - -
7 dni
-
3
Państwowe Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agot
ul. Beskidzka 54
91-612 Łódź
I – 214 000,32
II – 63 008,23
III - -
IV - -
do 7 dni
-
4
Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
Oddział w Wołowie
ul. Cicha 8
56-100 Wołów
I – 246 554,73
II – 66 420,00
III – 24 187,95
IV – 53 598,01
7 dni
-
5
Zakład Wyrobów Chemicznych
„Maxpro” s.c.
Przemysław Wasilewski & Waldemar Kowalski
Makowiec,
ul. Rzemieślnicza 24
26-640 Skaryszew
I - -
II - -
III - -
IV – 40 360,90
do 2 h
-
6
Merida Sp. Z o.o.
ul. Karkonoska 59
53-015 Wrocław
Oddział Szczecin
ul. Struga 44
70-784 Szczecin
I - -
II - -
III - -
IV – 80 026,20
do 7 dni
-
7
Zakład Produkcji Pościelowej Świt
Izabela Wintoniak
ul. Błotna 5 B
65-133 Zielona Góra
I – 234 846,36
II – 89 421,00
III - -
IV - -
7 dni
-



Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2020-12-31 14:23 Agnieszka Polis D/Kw.2232.12-1.2020.AP Szczecin, dn. 31 grudnia 2020 r.




WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.


Pytanie 1:
Część IV, pozycja 1. Czy ze względu na trudno dostępny płyn do naczyń w opakowaniach 200 ml zamawiający dopuści płyn do mycia naczyń ale w opakowaniach 250 ml?
Odpowiedź
Zamawiający, oprócz płynu do mycia naczyń w opakowaniach 200 ml dopuści płyn do mycia naczyń w opakowaniach 250 ml. Cena w formularzu ofertowym winna być podana za sztukę (1 op.).

Pytanie 2:
Zamawiający wskazuje, że będzie oceniał ofertę m. in. wg „Terminu realizacji wymiany wadliwego towaru” przypisując mu wagę 40 % i pkt 40 – naszym zdaniem sposób oceny tego kryterium jest nierealne w praktyce (żeby uzyskać 40 pkt trzeba wymienić wadliwy towar w ciągu 2 godzin). Naszym zdaniem wymiana wadliwego towaru powinna odbywać się na ogólnych warunkach reklamacji produktów (termin rozpatrzenia reklamacji 14 dni). W związku z powyższym proszę o znaczne złagodzenie wzoru do oceny lub rezygnację z tego kryterium.
Odpowiedź
Zamawiający w związku z powyższym zapytaniem dokonał modyfikacji SIWZ.

Pytanie 3:
Proszę o podanie wyjaśnienia, w jaki sposób Wykonawca ma obliczyć w Załączniku Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) wartość zamówienia brutto? Zamawiający określił jedynie wyliczenie wartości netto (tj. 3 kol. X 4 kol.).
Odpowiedź
Wartość zamówienia brutto dla każdej pozycji z tabeli stanowi wartość zamówienia netto plus należny podatek VAT (w zł). Następnie wartości z tabeli należy zsumować i wykazać w danych wskazanych pod tabelami jako całościową wartość wybranej części.

Pytanie 4:
Proszę o doprecyzowanie zapisów zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu nr 770616-N-2020 z dnia 22.12.2020 oraz w SIWZ, które są niejasne i niespójne. W ogłoszeniu sekcja II. Punkt 3) Zamawiający określił, że oferty lub wnioski można składać do wszystkich części, natomiast w zapisach SIWZ rozdział X pkt 11 widnieje zapis, że Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Odpowiedź
Zamawiający wskazuje, że zapisy zawarte w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych są spójne z zapisami określonymi w SIWZ.
Jeden Wykonawca składa jedną ofertę, w skład której wchodzą wszystkie wymagane dokumenty. To wykonawca, składając ofertę, decyduje, czy składa ją na 1, 2, 3, czy 4 część oraz czy składa ofertę na wszystkie części, czy jedynie na te wybrane przez siebie.

Pytanie 5:
Na podstawie art. 91, w związku z art. 7 ust. 1 ustawy PZP, tj. „Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.”
W ocenie Wykonawcy, opisane w części XIII pkt 5 SIWZ kryterium dotyczące terminu wymiany wadliwego towaru jest opisane w sposób dyskryminujący. Najwyżej punktowany, rozpoczynający się od 2 godzin włącznie termin realizacji wymiany wadliwego towaru ujest terminem praktycznie nierealnym do spełnienia. Tak ujęte kryterium faworyzuje Wykonawców, którzy mają siedziby w bliskiej odległości siedziby Zamawiającego. Obecne kryterium dyskryminuje Wykonawców z dalszej części kraju z uwagi na zbyt krótki termin reklamacji liczony w godzinach.
Mając powyższe na uwadze, zachodzi naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, poprzez nie zachowanie uczciwej konkurencji i równym traktowaniu Wykonawców.
W związku z powyższym, wnosimy o zmianę w kryteriach oceny oferty w wyżej wskazanym zakresie.
Odpowiedź
Zamawiający w związku z powyższym zapytaniem dokonał modyfikacji SIWZ.



Kierownik Zamawiającego

2020-12-31 14:16 Agnieszka Polis D/Kw.2232.12-2.2020.AP Szczecin, dn. 31.12.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.12.2020. Nazwa zadania: "Dostawa wyposażenia dla osadzonych, tj. Materiałów włókienniczych, odzieży, obuwia, naczyń wielokrotnego użytku, środków czystości do Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega pkt XIII. Zmodyfikowaną SIWZ umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego.



Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

siwz_as_szcze_012_20 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal_2_form_ofertowy. [...].doc

zal_3_osw_spel_war.d [...].docx

zal_4_osw__wykl.docx

zal_6_osw_gr_kapit.d [...].docx

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1042