Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.55.2020.AWP Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku przy ul. Gagarina 116” w Jastrzębiu-Zdroju w Jastrzębiu-Zdroju

Agnieszka Wojtal-Popko
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2020 13:52:00
Składania : 05-01-2021 12:00:00
Otwarcia : 05-01-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku przy ul. Gagarina 116” w Jastrzębiu-Zdroju w Jastrzębiu-Zdroju.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Zakres inwestycji obejmuje utworzenie na parterze 4 lokali mieszkalnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych z pełnym węzłem sanitarnym, utworzenie pomieszczenia sołtysa oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby Placówki Wsparcia Dziennego i Centrum Usług Społecznych. Na piętrze budynku planowane jest utworzenie 15 lokali o funkcji pomieszczeń tymczasowych wraz z ogólnodostępnym węzłem sanitarnym. Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie terenu.

2.2. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają:

1) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych;

2) przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty.

2.2.1. Zakres robót koniecznych do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, na podstawie której wydano pozwolenie na budowę nr Ar.6740.272.2020 z dn. 24.07.2020 r. (decyzja nr 364/2020) i obejmuje:

I. Działki nr 1057/21, 1216/21, 1056/21 w zakresie zagospodarowania terenu zakres robót obejmować będzie m.in.:

- wymianę nawierzchni utwardzonej na nową nawierzchnię z kostki betonowej tylko w miejscach wskazanych – dla istniejącej drogi wewnętrznej,

- wydzielenie miejsca gromadzenia odpadów stałych,

- wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych,

- usunięcie chodników,

- wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z pochylniami dla osób niepełnosprawnych,

- wykonanie nowych chodników z kostki betonowej,

- niwelację terenu dla wykonania nowego wejścia dla użytkowników lokali tymczasowych,

- niwelację terenu dla wykonania połączenia parkingu z pochylnią prowadzącą do mieszkań zlokalizowanych na parterze,

- niwelację terenu dla wykonania połączenia istniejącej drogi dojazdowej z układem chodników przy pochylni prowadzącej do części usługowej parteru (sołtys, placówka wsparcia dziennego, centrum usług społecznych).

II. Zakres prac ma na celu zrealizowanie programu funkcjonalnego przedstawionego przez użytkownika i obejmować będzie m.in.:

1. Branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana:

a) w północnej części na parterze budynku zlokalizowano:

- pomieszczenie biurowe dla sołtysa zostanie pomniejszone i zostanie wydzielona w nim toaleta,

- w pozostałej części tj.: pomieszczenia po byłym sklepie oraz istniejące pomieszczenia świetlicy środowiskowej zostaną dostosowane dla Placówki Wsparcia Dziennego i Centrum Usług Społecznych,

b) w południowej części parteru zostaną zlokalizowane 4 mieszkania dla osób niepełnosprawnych z których każde zawiera: aneks kuchenny z komunikacją wewnętrzną, łazienkę, pokój mieszkalny.

c) na I piętrze zostanie zlokalizowanych: 15 pomieszczeń tymczasowych, sanitariaty damskie i męskie,

d) zakres robót w piwnicy obejmować będzie:

- wydzielenie z istniejących pomieszczeń piwnicznych pomieszczenia techniczne ze wstawieniem drzwi p.poż,

- wydzielenie z istniejących pomieszczeń piwnicznych projektowane pomieszczenia gospodarcze,

- remont istniejącej łazienki,

1.1. Ponadto zakres robót obejmować będzie:

- wykonanie izolacji termicznych, przeciwwodnych i przeciwwilgociowych,

- budowę pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach do budynku,

- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,

- termomodernizację budynku.

2. Branża instalacyjna:

W zakresie opracowania zaprojektowano:

1) instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - instalacja wody w budynku zasilana będzie z miejskiej sieci wodociągowej za pomocą istniejącego przyłącza wodociągowego. W budynku instalacja rozdzielona zostanie na wodę dla celów bytowych oraz wodę hydrantową z przeznaczeniem na zabezpieczenie ppoż. Ciepła woda podgrzewana będzie w zasobnikowych podgrzewaczach ciepłej wody znajdujących się w piwnicy budynku,

2) instalację kanalizacji sanitarnej - instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana zostanie z rur z tworzyw sztucznych. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków do studzienek kanalizacyjnych istniejącymi przykanalikami zabudowanymi poza budynkiem. Piony kanalizacyjne wyprowadzone zostaną ponad dach budynku i zakończone wywiewkami,

3) instalację centralnego ogrzewania - instalacja centralnego ogrzewania będzie pracowała w oparciu
o grzejniki stalowe płytowe zabudowane w każdym z ogrzewanych pomieszczeń budynku. Rozprowadzenie ciepła będzie się odbywało rurami stalowymi oraz rurami z tworzyw sztucznych łączonymi przez zaprasowanie. Regulacja miejscowa temperatury pomieszczeń prowadzona na grzejnikowych zaworach regulacyjnych wyposażonych w głowice termostatyczne. Źródłem ciepła dla instalacji będzie istniejący wymiennik ciepła zabudowany w pomieszczeniu węzła ciepłowniczego w piwnicy (poza zakresem opracowania),

4) urządzenia klimatyzacyjne z funkcją grzania - instalacja klimatyzacji zaprojektowana w oparciu o zabudowę urządzeń klimatyzacyjnych w dwóch pomieszczeniach świetlicy na parterze oraz w pomieszczeniu sołtysa. Dobrane urządzenia posiadają dodatkową funkcję grzania w okresach niższej temperatury zewnętrznej – pomieszczenia świetlicy, sołtysa,

5) odprowadzenie wód deszczowych - z dachu budynku poprzez przebudowę czterech przykanalików i zrzut wód opadowych do sieci kanalizacji deszczowej. Utrzymano miejsce podłączenia w istniejących studniach kanalizacyjnych.

3. Branża elektryczna: dla potrzeb przebudowy budynku przewidziano kompleksową wymianę urządzeń elektroenergetycznych i zabudowę i rozbudowę rozdzielnic elektrycznych.

Zakres robót obejmuje:

- wykonanie nowej instalacji oświetlenia,

- wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego,

- wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych i wydzielonych odbiorników,

- wykonanie instalacji odgromowej,

- wykonanie systemu monitoringu wizyjnego,

- wykonanie instalacji telewizyjnej,

- wykonanie instalacji domofonowej,

- montaż instalacji fotowoltaicznej.

2.3. Dokumentacja techniczna znajduje się do wglądu w Dziale Technicznym przy ul. Dworcowej 17E
w Jastrzębiu-Zdroju
lub jako załącznik do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym nr DL.4221.16.2020.AWPAdaptacja budynku przy ul. Gagarina 116 w Jastrzębiu-Zdroju i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n:

https://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zam%C3%B3wienia/powy%C5%BCej-30-000-euro/957-dl-4221-16-2020-awp-adaptacja-budynku-przy-ul-gagarina-116-w-jastrz%C4%99biu-zdroju

2.4. Do obowiązków Inspektorów Nadzoru (w zakresach swoich branż) należeć będzie w okresie prowadzenia robót wykonywanie czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, a w szczególności:

1) zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,

2) przekazanie generalnemu wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy,

3) sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z ustalonym zakresem, dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zasadami wiedzy technicznej,

4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad stwierdzonych w trakcie odbiorów
i w okresie gwarancyjnym,

6) współpraca z jednostką prowadzącą nadzór autorski nad inwestycją, zgłaszanie projektantowi wszelkich zastrzeżeń do projektów i dokonywanie z nim niezbędnych uzgodnień i/lub wyjaśnień,

7) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji z określeniem przyczyn,

8) opiniowanie zgody lub sprzeciwu albo zgłaszanie zastrzeżeń do zawarcia przez wykonawcę umowy
o roboty budowlane z podwykonawcą, zgodnie z art. 647 Kodeksu cywilnego,

9) dokonywanie kontroli płatności na rzecz podwykonawców zgodnie z postanowieniami umowy na roboty budowlane,

10) dokonywanie bieżącej analizy kosztów i jej przedstawianie – po zakończeniu każdego etapu zgłoszonego przez Wykonawcę robót do odbioru częściowego – na podstawie faktycznego zaawansowania robót,

11) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowym, końcowym, po okresie rękojmi oraz gwarancji i ostatecznym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,

12) przeprowadzanie odbiorów częściowych, sprawdzanie obmiarów i kosztorysów powykonawczych, sporządzanie i podpisywanie protokołów odbioru oraz sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę,

13) bieżące informowanie Zleceniodawcy o przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego,

14) prowadzenie narad roboczych na budowie oraz przygotowywanie notatek z narad roboczych – przekazanie notatki do 3 dni roboczych do MZN,

15) przygotowanie materiałów do odbiorów częściowych, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminach poszczególnych odbiorów w tym również odbioru końcowego,

16) opiniowanie i przedstawienie Inwestorowi wniosków we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem robót,

17) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,

18) podejmowanie pozostałych czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego,

19) kontrola dokumentów przed zgłoszeniem zakończenia robót w PINB – zgłoszenia dokonuje Wykonawca robót,

20) przygotowanie przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (w razie takiej konieczności),

21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych (w rozumieniu ustawy PZP) a nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Inwestora celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy. Bez zgody Inwestora inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych,

22) przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w terminie do 5 dni roboczych przed planowanym odbiorem końcowym,

23) uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek.

3. Termin wykonania:

3.1. Termin realizacji robót budowlanych:

a) rozpoczęcie: po przekazaniu frontu robót i zgłoszeniu rozpoczęcia robót, który nastąpi do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy; planowany termin rozpoczęcia robót styczeń 2021 r. (termin jest uzależniony od pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na wykonanie robót);

b) termin zakończenia robót i rozliczenia inwestycji: 30.09.2021 r.

3.2. Okres pełnienia nadzoru:

a) rozpoczęcie: styczeń 2021 r. (termin jest uzależniony od pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na wykonanie robót). Termin podpisania umowy nie jest jednoznaczny z przystąpieniem do realizacji nadzoru. Rozpoczęcie realizacji zostanie ustalone w protokole przekazania a zakończenie w protokole odbioru.

b) zakończenie 31.10.2021 r.

3.2.1. Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące terminu obowiązywania umowy:

1) w przypadku zakończenia i rozliczenia robót budowlanych przed przewidzianym terminem obowiązywania umowy na wykonanie robót budowlanych, tj. 30.09.2021 r. Zamawiający ureguluje należność za ilość miesięcy i dni faktycznego pełnienia nadzoru;

2) w przypadku zaistnienia konieczności przedłużenia okresu sprawowania nadzoru z uzasadnionych przyczyn wynikających np. z opóźnienia robót Generalnego Wykonawcy, zlecenia Generalnemu Wykonawcy zamówień dodatkowych lub w innych uzasadnionych przypadkach prowadzących do zakończenia i rozliczenia robót po terminie obowiązywania umowy na wykonanie robót, tj. po dniu 30.09.2021 r.

W razie wystąpienia takiej konieczności Zamawiający wydłuży termin obowiązywania umowy o ilość dni/miesięcy faktycznego pełnienia nadzoru.

Zasady wykonania i rozliczenia będą tożsame z warunkami wykonania i rozliczenia zamówienia podstawowego wynikającymi z zawartej umowy.


4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi (identyczny jak na roboty budowlane-DL.4221.16.2020.AWP):

4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy oraz gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą na roboty budowlane: minimum 72 miesiące.

4.2. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego pozytywnego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.


5. Wymagania wobec Wykonawcy:

5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności:

a) konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z aktualnym na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa;

b) instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń wod-kan, c.o., gazowych i wentylacyjnych do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń wraz z aktualnym na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa;

c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń wraz z aktualnym na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa.

Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia określone w pkt 5.1.a)-c) wyżej posiadała jedna – ta sama osoba.

5.2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości polisy nie mniejszej niż 1.000.000,00, zawartej na okres od dnia podpisania umowy do czasu podpisania protokołu końcowego odbioru usług, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DL.4231.55.2020.AWP Zaproszenie.pdf pdf 9040.45 2020-12-22 13:52:00 Postępowanie
4. zestawienie ofert.pdf pdf 39.92 2021-01-05 13:42:39 Publiczna wiadomość
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 103.3 2021-02-03 13:12:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-03 13:12 Agnieszka Wojtal-Popko Witam,
w załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Pozdrawiam

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

2021-01-05 13:42 Agnieszka Wojtal-Popko Witam,
w załączeniu przesyłam zestawienie złożonych ofert.
Pozdrawiam

4. zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 NIE DOTYCZY - Proszę wypełnić Formularz ofertowy Należy podać ceny w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zaproszenia). Kwota podana w pozycji "cena" nie będzie brana pod uwagę. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - wymaga się zgodnie z pkt 7 lit. a) Zaproszenia do złożenia oferty dołączenia wypełnionego Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Właściwe uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa - wymaga się zgodnie z pkt 7 lit. c) Zaproszenia do złożenia oferty dołączenia kopii uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wraz z kserokopią aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Właściwe uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa - wymaga się zgodnie z pkt 7 lit. d) Zaproszenia do złożenia oferty dołączenia kopii uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan, c.o., gazowych i wentylacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń wraz z kserokopią aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Właściwe uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa - wymaga się zgodnie z pkt 7 lit. e) Zaproszenia do złożenia oferty dołączenia kopii uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń wraz z kserokopią aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 555