- Strona główna
- Postępowanie ID 409036
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Rir.271.36.2020 Dostawa materiałów biurowych oraz artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w Dobrzyniewie Dużym.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Dołkin
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-12-21 08:45:00
-
Składania2020-12-31 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-12-31 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147, kom. 502 691 358
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Dobrzyniewo Duże, 21 grudnia 2020 r.
Rir.271.36.2020
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z
siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002
Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującej dostawy:
I. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych oraz artykułów papierniczych na potrzeby
Urzędu Gminy Dobrzyniewo Duże oraz Klubu Malucha „Pod Malinową Chmurką” w
Dobrzyniewie Dużym.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia
zgodnie z załącznikiem do umowy.
Wymagany termin realizacji
zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy
II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy
1. Posiadać doświadczenie, tj. : Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
2. Posiadać potencjał ekonomiczny lub finansowy, tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego
sposobu oceny spełnienia tego warunku.
3. Posiadać potencjał techniczny lub osobowy, tj.: Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu
oceny spełnienia tego warunku.
4. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, tj. : wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej
a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.
III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy
1. Wypełniona i podpisana oferta.
2.
Oświadczenie o
spełnieniu warunków.
IV. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium : 100 % cena ofertowa brutto.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która
przedstawi najniższą cenę i uzyska 100 pkt.
V. Sposób przygotowania oferty
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2. Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami
należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej
oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
Wykonawcę.
3. Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie
umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie.
4. Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku
polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i
podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca
sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być
sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.
6. Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej
Zamawiającego.
7. Ofertę należy złożyć do dnia: 31.12.2020 r., do godziny 10:00.
8. Wymagania techniczne i
organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1) w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo)
przez dostępny na stronie danego postępowania formularz „Wyślij
wiadomość”;
2) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania
dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z
Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę
Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl
firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
3) Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest
dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania
konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej
pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie
może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować
się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00
do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02
lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce
„Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i
wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie
dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
4) Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;
5) W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej
Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta,
które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert,
rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia
Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00
do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl.
VI. Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”
dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu
ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań
Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał
Wykonawcę Zamawiający.
2. UWAGA: formularz „Wyślij
wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert.
Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie
zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie
postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
3. W sytuacjach
awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: k.dolkin@dobrzyniewo.pl, z zastrzeżeniem,
że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca może zwrócić
się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego. Zamawiający może
udzielić wyjaśnień, o ile
uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji
zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona
jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz
zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść
zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce
podpisania umowy.
6.
Umowa zostanie zawarta
zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do zapytania ofertowego.
7.
Osoba upoważniona do
kontaktu z Wykonawcami:
Pani Katarzyna Dołkin
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25,16-002
Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax +48 85
7197147, kom. 502 691 358
e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl
strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny pracy: poniedziałek -
piątek od 7:30 – 15:30
8.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy
nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
VII. Klauzula informacyjna RODO:
1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w
Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;
2.
Kontakt z Inspektorem
Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r., zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8
ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo
Duże.
4.
Odbiorcą/ami Pani/Pana
danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik postępowania, każda osoba na podstawie art.
10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
Ponadto Pani/Pana dane
osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na której
zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8
ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo
Duże.
(Uwaga: Organy publiczne,
które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania
zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za
odbiorców!)
5. Pani/Pana dane osobowe
nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku zawarcia umowy
25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14,
poz. 67 z późn. zm.).
7.
Ma Pani/Pan prawo
żądać od Wójta Gminy:
1)
dostępu do swoich
danych osobowych;
2)
sprostowania swoich
danych osobowych;
3)
usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
(Uwaga: dostęp,
usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na
podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa
dotyczących np. archiwizacji!).
8. Jeżeli Pani/Pan uzna,
że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.
Podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
10.
Pani/Pana dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 1 Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE
L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.
Załączniki:
1) wzór formularza oferty;
2) wzór umowy;
3) załącznik do umowy (szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia).
Z up. WÓJTA
GMINY
Podinspektor ds. zamówień publicznych
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?