Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-01-2021 10:19:00 |
Placing offers : | 27-01-2021 12:00:00 |
Offers opening : | 27-01-2021 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert na Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych, zgodnie z pozycjami zawartymi w przedmiocie zamówienia, poprzez poniższy formularz elektroniczny. Dostawy mają być realizowane w okresie od 9.02.2021r. do 8.02.2022r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych - wszystkie pozycje wymienione w przedmiocie zamówienia muszą być wypełnione.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego";
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-01 13:53 | Grażyna Marcińczyk | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-01-20 13:36 | Grażyna Marcińczyk |
W
związku
zapytaniem
Wykonawcy
zamawiający
zamieszcza
treść
odpowiedzi. Pytanie: ""W odpowiedzi na jedno z pytań można wyczytać, że "nie ma możliwości zamiany produktów. Należy podać ceny na produkty, które Zamawiający wymaga w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia. [...] W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy okaże się, że producent nie produkuje danego produktu o określonej gramaturze, Zamawiający zastrzega, że może zamawiać produkt tego samego producenta, ale o gramaturze zbliżonej do wymaganej pierwotnie lub produkt innego producenta." Niemożliwe jest zatem złożenie oferty, gdyż już teraz niektóre produkty zmieniły swoją gramaturę ze względu na przykład na podatek cukrowy lub zmienioną szatę graficzną, lub zostały zupełnie wycofane z produkcji bądź są dostępne w nielicznych hurtowniach na specjalne zamówienie, co tym samym eliminuje zachowanie terminowości dostarczania towaru w ciągu 2 dni. Niektóre produkty natomiast są już niedostępne we wskazanych wariantach wagowych, co zupełnie utrudnia przedłożenie ceny dostarczenia produktu. Podający przykłady ww. mowa tu m.in. o czekoladach, mące, kaszach czy kakao. Proszę zatem o ustosunkowanie się do doboru artykułów wobec obecnej sytuacji rynkowej."" Odpowiedź: Zamawiający, mimo że poszczególne pozycje oraz ich ilości zostały oszacowane na podstawie zużycia w 2019r., przed zamieszczeniem bieżącego zapytania ofertowego dokonał rozeznania rynku w formie zasięgnięcia informacji na temat dostępności produktów. Z informacji pozyskanych od producentów, hurtowników, na stronach internetowych lub w sklepach wynikało, że produkty te są cały czas w ofercie. „Podatek cukrowy”, wg wiedzy Zamawiającego, nie ma wpływu na ceny ani na zmianę przez producenta gramatur poszczególnych produktów (tak by zostały w dotychczasowej cenie) w postępowaniu na „Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych”. „Podatek cukrowy” dotyczy napojów słodzonych dodatkiem cukru i/lub substancji słodzącej oraz z dodatkiem substancji aktywnej – kofeiny lub tauryny wykorzystywanej w napojach energetycznych, a nie wszystkich produktów zawierających cukier. Fakt, że produkt może być niedostępny w jakiejś lokalizacji nie oznacza, że w ogóle nie jest dostępny na rynku i nie obliguje Zamawiającego do wycofania go lub zmiany w przedmiocie zamówienia. Zamawiający nie podziela poruszonej w zapytaniu kwestii, że mąki, kasze, kakao nie są dostępne we wskazanych wariantach wagowych. W przypadkach: Poz. 18. Czekolada nadziewana Wedel Poz. 19. Czekolada mleczna Wedel Poz. 20 Czekolada nadziewana Milka Zamawiający dopuszcza ww. czekolady w gramaturze 90g. |
2021-01-17 21:16 | Grażyna Marcińczyk |
W
związku
z
zapytaniami
Wykonawców
Zamawiający
zamieszcza
treść
odpowiedzi. Pytanie: "Podana kwota szacunkowej wartości 130 000 zł to kwota net czy brutto? Zauważyłem też, że każdy przetarg przez Państwa ogłoszony ma tą samą kwotę szacunkową. Czy jest możliwość zamiany niektórych produktów? Parę z nich zmieniło już swoją gramaturę, niektóre są ciężko osiągalne. Mam też problem ze zrozumieniem pojęcia "warzywa suszone"." Odpowiedź: Podana kwota dotyczy kwoty net i związana jest z trybem postępowania / udzielenia zamówienia publicznego czyli zapytania ofertowego, a nie przetargu. Podana wartość nie oznacza i nie gwarantuje, że łączna wartość zamówień w postępowaniu na dostawy różnych artykułów spożywczych wyniesie 130 000 zł netto, ale że jej nie przekroczy. Zatem w okresie obowiązywania umowy na dostawy wartość ta może wynieść zarówno np. 35 000 jak i 60 000 zł netto, a nawet 125 000 zł netto, w zależności od cen zaoferowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie i od skali zamówień (uzależnionej od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i uwzględniającej nieprzewidziany ruch młodzieży korzystającej w okresie obowiązywania umowy ze stołówki szkolnej). Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zamiany produktów. Należy podać ceny na produkty, które Zamawiający wymaga w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia. W niektórych pozycjach, ale tylko tych wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2, Zamawiający pozostawia wybór Wykonawcy odnośnie danego produktu. Należy zatem wypełnić Załącznik nr 2 określając producenta i gramaturę z tych, które dopuszcza Zamawiający. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy okaże się, że producent nie produkuje danego produktu o określonej gramaturze, Zamawiający zastrzega, że może zamawiać produkt tego samego producenta, ale o gramaturze zbliżonej do wymaganej pierwotnie lub produkt innego producenta. W pozycji 109 - Warzywa suszone 150 g, Zamawiający wymaga mieszanki minimum 4 składnikowej pociętych na mniejsze kawałki, a następnie wysuszonych warzyw / włoszczyzny (np. marchew, por, seler, cebula, pietruszka), którą stosuje się do podnoszenia walorów smakowych potraw. |
2021-01-17 21:10 | Grażyna Marcińczyk |
W
związku
z
zapytaniami
Wykonawców
Zamawiający
zamieszcza
treść
odpowiedzi. Pytanie: "Jestem zainteresowany dostarczaniem wszelkich artykułów spożywczych. Jaka była średnia wartość poszczególnych dostaw w poszczególnych kategoriach w oparciu o rok 2019? Jaka była najmniejsza wartość zamówienia? Jakie księgi będą Państwu potrzebne do przedstawienia? Prowadzę sklep spożywczy. Na ile wcześniej zamawiający informuje o zapotrzebowaniu na konkretne artykuły?" Odpowiedź: Zamawiający nie prowadzi statystyk związanych ze średnią wartością dostaw w poszczególnych kategoriach/grupach produktowych. Zamawiający, w ramach obowiązujących w latach poprzednich umów, zgłaszał do realizacji dostawy zarówno na kwotę 30 zł neto jak też na 5 000 zł netto, w zależności od zapotrzebowania w danym momencie oraz stanu magazynowego. Zgodnie z zapisem w pkt. 6 Załącznika nr 1 - Zaproszenie do złożenia ofert Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy przedstawienia dokumentu/ów związanych z funkcjonującym w firmie/zakładzie systemem HACCP - ale nie na etapie składania oferty tylko dopiero przed podpisaniem umowy (czyli od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu). Zgodnie z zapisem w pkt. 4 Załącznika nr 1 - Zaproszenie do złożenia ofert oraz opisem zamieszczonym w Kryteriach i warunkach formalnych na stronie postępowania (pkt 5 Terminy dostaw) Wykonawca na realizację zamówienia ma 2 dni robocze od dnia zgłoszenia - dostawy w poniedziałki, środy i piątki do godz. 8.30 - dotyczy postępowania ZO/IntILO/2021/2 Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych. |
2021-01-15 21:16 | Grażyna Marcińczyk |
Zamawiający
informuje,
że
w
Załączniku
nr
4
–
Wzór
Umowy,
załączonym
do
postępowania,
wprowadza
następujące
zmiany: W nagłówku: Jest: ‘’wyłonionym w trybie zapytania ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843).” Powinno być: ”wyłonionym w trybie zapytania ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 zł.” W § 14: Jest: ‘’W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy – Prawo zamówień publicznych.’’ Powinno być: ‘’W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.’’ |
Announcements