Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272.19.2020 przeprowadzenie audytu dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami, budynków Powiatu Gdańskiego w trzech lokalizacjach, przygotowanie deklaracji dostępności oraz raportu eksperckiego z rekomendacjami rozwiązań dla poprawy dostępności obiektów oraz zapewnianych usług

Jarosława Kaczmarek
Powiat Gdański
Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2020 07:17:00
Składania : 07-01-2021 13:00:00
Otwarcia : 07-01-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                            ZAPYTANIE OFERTOWE

                            Nr sprawy OR.272.19.2020

           

Zamawiający: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16 reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego zaprasza do złożenia oferty na:

 

1.      PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

przeprowadzenie audytu dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami, budynków Powiatu Gdańskiego w trzech lokalizacjach,  przygotowanie deklaracji dostępności oraz raportu eksperckiego z rekomendacjami rozwiązań dla poprawy dostępności obiektów oraz zapewnianych usług

Opis zamówienia – zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja zamówienia”

 

KODY CPV:       79200000-6 – Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe

79212000-3 – Usługi audytu

71620000-0 – Usługi analizy

 

2.        TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: nie później niż do dnia 15.03.2021 r.

3.     ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PRZESŁANIE DOKUMENTACJI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ORAZ INFORMACJI O WYNIKACH ZAPYTANIA, W TYM POINFORMOWANIE O WYBORZE DO WYKONAWCÓW ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ E-MAIL, A WYKONAWCA W ODPOWIEDZI POTWIERDZI ZAMAWIAJĄCEMU ICH OTRZYMANIE.

 

4.        W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NALEŻY KONTAKTOWAĆ SIĘ Z PRZEDSTAWICIELAMI ZAMAWIAJĄCEGO:

·         w sprawach związanych z budynkami:

                  Małgorzata Kuba – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, tel. 532-858-971

                  m.kuba@powiat-gdanski.pl

·         w sprawach organizacyjnych związanych ze złożeniem oferty

Jarosława Kaczmarek – Koordynator ds. dostępności, tel. 58 773-12-49,      

 j.kaczmarek@powiat-gdanski.pl


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe - audyt dostępności.pdf pdf 1506.13 2020-12-18 07:17:00 Postępowanie
specyfikacja przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne - audyt dostępności.pdf pdf 1286.11 2020-12-18 07:17:00 Postępowanie
specyfikacja przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne - audyt dostępności.pdf pdf 1286.11 2020-12-18 07:17:00 Przedmiot zamówienia
wykaz usług - audyt dostępności.docx docx 27.38 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
wykaz osób uczestniczących w realizacji - audyt dostępności.docx docx 12.08 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
wzór umowy - audyt dostępności.docx docx 62.98 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
wzór umowy - audyt dostępności.pdf pdf 3848.35 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
formularz ofertowy - audyt dostępności.docx docx 25.51 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
oferta wykonawcy - audyt dostępności.docx docx 40.31 2020-12-18 07:17:00 Kryterium
formularz cenowy - audyt dostępnosci.docx docx 40.64 2020-12-18 07:17:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 audyt dostępności architektonicznej, deklaracja dostępności raport ekspercki z rekomendacjami cena brutto musi odpowiadać wartości podanej w kolumnie "Wartość brutto (zł)" w Formularzu cenowym

specyfikacja przedmi [...].pdf

1 usługa Powiat Gdański
Wojska Polskiego 16
83-000, Pruszcz Gdański
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 65% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 doświadczenie Wykonawcy 20% rozumiane jako liczba audytów/ocen dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej zrealizowanych na rzecz innych podmiotów w latach 2018-2020. 1. Proszę załączyć wypełniony załącznik "Wykaz usług" 2. Proszę załączyć skany dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną 3. Proszę załączyć wypełniony załącznik "Wykaz osób uczestniczących w realizacji" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz usług - audyt [...].docx

wykaz osób uczestnic [...].docx

(0)
3 klauzula społeczna 15% włączenie do realizacji zamówienia osób z niepełnosprawnościami (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 wzór umowy - proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy - audyt d [...].docx

wzór umowy - audyt d [...].pdf

(0)
5 termin umowy - do 15.03.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 oferta na realizację zadania - Proszę dołączyć wypełniony Załącznik 2a do Umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy - [...].docx

(0)
7 oferta wykonawcy - Proszę załączyć wypełniony załącznik 2b do umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oferta wykonawcy - a [...].docx

(0)
8 formularz cenowy - Proszę załączyć wypełniony dokument "Formularz cenowy" z wyszczególnionymi kosztami usługi dla każdej z trzech lokalizacji osobno (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz cenowy - a [...].docx

(0)
9 Oświadczenie Oferenta o udziale testera/testerów z niepełnosprawnością podczas wizyty terenowej - Proszę załączyć wymagane oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków formalno-prawnych, technicznych, osobowych i organizacyjnych oraz doświadczeniu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - Proszę załączyć wymagane oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 odpis z rejestru - Proszę załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2753