Postępowanie: DKW.2232.6.MIĘSO DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN

Joanna Sowul
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Olsztynie
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2020 13:19:00
Składania: 23-12-2020 10:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Ogłoszenie nr 767709-N-2020 z dnia 16.12.2020 r.

Areszt Śledczy: DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 59045000000000, ul. ul. Piłsudskiego  3 , 10-575  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 248 600, e-mail as_olsztyn@sw.gov.pl, faks 895 248 638.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Część I – 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe Część II – 12131135-0 Wędliny drobiowe oraz 15112000-6 Drób Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: I. Mięsa i wędlin wieprzowych, wołowych i drobiowych do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Olsztynie. II. Mięsa i wędlin wieprzowych, wołowych i drobiowych do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15113000-3

15111000-9

15131135-0

15112000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

31.12.2021


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; b. wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Część IA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Aresztu Śledczego w Olsztynie lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1. kaszanka baton 1500 2. pasta boczkowa (tuszonka) baton 100g-130g 1000 3. k. biała parzona 1500 4. karkówka z/k 200 5. k. mortadela 3000 6. k. piwna 1300 7. k. mazurska 3500 8. k. podwawelska 2000 9. parówki cienkie 1200 10. serdelki wieprzowe 3000 11. salceson biały 1400 12. mielonka wieprzowa 2000 13. podgardle wêdzone 1300 14. pieczeń wieprzowa 1000 15. k. pasztetowa 1200 16. m. wieprzowe II kl. (świeże) 2000 17. m.wołowe kl.II A (świeże) 800 Elementy mięsa wieprzowego muszą pochodzić z półtusz wieprzowych klasy E, U, R wg EUROP, półtusze o jasnej barwie z młodych zwierząt rzeźnych o wadze żywej nie przekraczającej 135kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15113000-3, 15111100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

CZĘŚĆ IB - 15131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1. mielonka drobiowa 300 2. mortadela drobiowa 400 3. wędlina czysto drobiowa 300 4. szynka drobiowa 300 5. serdelki drobiowe 400 6. pierś z kurczaka (świeża) 400 7. wątróbka drobiowa 1500 8. ćwiartka z kurczaka (świeża) 1000 9. polędwica złota drobiowa 350 10. serca drobiowe 1200 11. żołądki drobiowe 1200 12. przysmak z kurczaka 350 13. polędwica sopocka drobiowa 250 14. szynkówka drobiowa 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Część IIA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1. blok konserwowy 270 2. k. biała parzona 270 3. k. krakowska 200 4. k. mazurska 50 5. k. mortadela 550 6. k. parówkowa 350 7. k. piwna 270 8. k. podwawelska 50 9. k. śląska 50 10. k. Toruńska 270 11. k. zwyczajna 1 300 12. karówka b/k 100 13. kaszanka baton 320 14. m. wieprzowe II kl. (świeże) 1 300 15. m.wołowe kl.II A (świeże) 100 16. mielonka konserwowa 270 17. mielonka luncheon-meat 270 18. mielonka tyrolska 270 19. mielonka w galarecie 270 20. mielonka wieprzowa 270 21. mięso mielone wieprzowe 300 22. mięso mielone wołowe 200 23. parówki cienkie 460 24. pasta boczkowa (tuszonka) baton 100g-130g 400 25. pasztet wieprzowy pieczony (formowany) 270 26. pieczeń wieprzowa 270 27. pieczeń z przyprawami 270 28. podgardle wędzone 100 29. pasztetowa 270 30. salceson biały 270 31. salceson ciemny 270 32. wątroba wieprzowa (świeża) 380
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15113000-3, 15111100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

CZĘŚĆ IIB - 12131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Oddziału Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1 2 3 1. ćwiartka z kurczaka (świeża) 1 700 2. k.szynkowa drobiowa 80 3. mielonka drobiowa 100 4. mortadela drobiowa 100 5. mortadela z warzywami min 3 warzywa 270 6. parówki drobiowe-zawartość mięsa min 70 % 100 7. pierś drobiowa gotowana 50 8. pierś z kurczaka (świeża) 150 9. polędwica drobiowa 50 10. polędwica bankietowa drobiowa 50 11. polędwica kanadyjska drobiowa 50 12. polędwica królewska drobiowa 50 13. polędwica kujawska drobiowa 50 14. polędwica miodowa drobiowa 50 15. polędwica sopocka drobiowa 50 16. polędwica studencka drobiowa 50 17. polędwica z kurczaka 50 18. polędwica złota drobiowa 50 19. szynka drobiowa 50 20. szynka z piersi indyka 50 21. szynkówka drobiowa 50 22. wątróbka drobiowa 80 23. żołądki drobiowe 420 24. mięso z ud kurczaka 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ 2020 - mięso.pdf pdf 595.14 2020-12-16 13:19:00 Postępowanie
Zał nr 5A FORMULARZ OFERTOWY AŚ OLSZTYN 2021.pdf pdf 116.33 2020-12-16 13:19:00 Postępowanie
Zał nr 5B FORMULARZ OFERTOWY OZ SZCZYTNO 2021.pdf pdf 183.98 2020-12-16 13:19:00 Postępowanie
Zał nr 5A FORMULARZ OFERTOWY AŚ OLSZTYN 2021.xls xls 32.5 2020-12-16 13:19:00 Postępowanie
Zał nr 5B FORMULARZ OFERTOWY OZ SZCZYTNO 2021.xls xls 36 2020-12-16 13:19:00 Postępowanie
Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf pdf 48.82 2020-12-23 11:32:59 Publiczna wiadomość
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 58.85 2020-12-23 13:17:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-23 13:17 Joanna Sowul Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dot. postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy MIĘSA I WĘDLIN
nr sprawy DKW.2232.6.2020.MIĘSO
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), podając uzasadnienie faktyczne i prawne informuję, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawy MIĘSA
I WĘDLIN do Aresztu Śledczego w Olsztynie, nr sprawy DKW.2232.6.2020.MIĘSO, do terminu składania ofert wpłynęły:
 3 oferty w części I
 2 oferty w części II
 1 oferta w części III
 1 oferta w części IV
Zestawienie ofert oraz przyznana punktacja przedstawia się następująco:
LP WYKONAWCA PRZYZNANE PUNKTY CZ. I PRZYZNANE PUNKTY CZ. II PRZYZNANE PUNKTY CZ. III PRZYZNANE PUNKTY CZ. IV
1 „BAGATELA”
PATRYK FIGURSKI UL. JODŁOWA 28
86-300 GRUDZIĄDZ 86,11
2 ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE
„EL-HURT”
PRODUKCJA I HANDEL
UL. KOCHANOWSKIEGO 11
82-300 ELBLĄG 75,15 88,46
3 PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS” SP. Z O.O.
POTOCZYZNA 33A
19-100 MOŃKI 100,00 100,00 100,00 100,00
W związku z powyższym informujemy, że w części nr 1,2,3 I 4 za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS”
SP. Z O.O.POTOCZYZNA 33A 19-100 MOŃKI. Wyżej wskazana oferta we wszystkich częściach postępowania uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJ [...].pdf

2020-12-23 11:32 Joanna Sowul DKw.2232.6.2020.JS Olsztyn,2020-12-23

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Dot. Dostawy mięsa i wędlin DKW.2232.6.2020.MIĘSO

Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający Areszt Śledczy w Olsztynie informuje:

Otwarcie ofert odbyło się: 23.12.2020 r. godz. 10:15

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 423 566,91 zł. z czego:
 w części I: 235 359,00 ZŁ.
 w części II: 62 599,65 ZŁ.
 w części III: 93 454,33 ZŁ.
 w części IV: 32 153,93 ZŁ.
W określonym przez Zamawiającego terminie złożono 3 oferty:


Lp. Nazwa Wykonawcy Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ I Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ II Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ III Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ IV
1. „BAGATELA”
PATRYK FIGURSKI UL. JODŁOWA 28
86-300 GRUDZIĄDZ 237 457,00 x x x
2. ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE
„EL-HURT” PRODUKCJA I HANDEL
UL. KOCHANOWSKIEGO 11
82-300 ELBLĄG 272 081,25 62 972,18 x x
3. PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS” SP. Z O.O.
POTOCZYZNA 33A
19-100 MOŃKI
204 477,00 55 707,75 77 716,80 26 319,30

Wykonano w 1 egz.:
1. egz. a/a, strona internetowa Zamawiającego
JS

Informacja z sesji o [...].pdf

Liczba odsłon strony: 504