Zamieszczenia : | 16-12-2020 13:19:00 |
Składania: | 23-12-2020 10:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Dostawy |
Ogłoszenie nr 767709-N-2020 z dnia 16.12.2020 r.
Areszt Śledczy: DOSTAWY MIĘSA I
WĘDLIN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer
identyfikacyjny 59045000000000, ul. ul.
Piłsudskiego 3 , 10-575 Olsztyn,
woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska,
tel. 895 248 600, e-mail as_olsztyn@sw.gov.pl,
faks 895 248 638.
Adres strony internetowej
(URL): https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MIĘSA I
WĘDLIN
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Część I – 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe Część II – 12131135-0
Wędliny drobiowe oraz 15112000-6 Drób Przedmiotem zamówienia są sukcesywne
dostawy: I. Mięsa i wędlin wieprzowych, wołowych i drobiowych do magazynu
żywnościowego Aresztu Śledczego w Olsztynie. II. Mięsa i wędlin wieprzowych,
wołowych i drobiowych do magazynu żywnościowego Oddziału Zewnętrznego w
Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie Szczegółowy opis zamówienia zawarty
jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15113000-3 |
15111000-9 |
15131135-0 |
15112000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w
miesiącach |
Okres w
dniach |
Data
rozpoczęcia |
Data
zakończenia |
31.12.2021 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym
zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym
zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym
zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej
umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a. ulegnie zmianie stan
prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność
zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę; b. wystąpią przeszkody o
obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do
zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej),
np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej
ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i
przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony
zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu
w/w przeszkód. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek
pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w
rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych
w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część IA-
1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Aresztu
Śledczego w Olsztynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Część IA- 1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do
Aresztu Śledczego w Olsztynie lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania
zamówienia (kg) 1. kaszanka baton 1500 2. pasta boczkowa (tuszonka) baton
100g-130g 1000 3. k. biała parzona 1500 4. karkówka z/k 200 5. k. mortadela
3000 6. k. piwna 1300 7. k. mazurska 3500 8. k. podwawelska 2000 9. parówki
cienkie 1200 10. serdelki wieprzowe 3000 11. salceson biały 1400 12. mielonka
wieprzowa 2000 13. podgardle wêdzone 1300 14. pieczeń wieprzowa 1000 15. k.
pasztetowa 1200 16. m. wieprzowe II kl. (świeże) 2000 17. m.wołowe kl.II A
(świeże) 800 Elementy mięsa wieprzowego muszą pochodzić z półtusz wieprzowych
klasy E, U, R wg EUROP, półtusze o jasnej barwie z młodych zwierząt rzeźnych o
wadze żywej nie przekraczającej 135kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15113000-3, 15111100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
CZĘŚĆ IB -
15131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Aresztu Śledczego w Olsztynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1. mielonka
drobiowa 300 2. mortadela drobiowa 400 3. wędlina czysto drobiowa 300 4. szynka
drobiowa 300 5. serdelki drobiowe 400 6. pierś z kurczaka (świeża) 400 7.
wątróbka drobiowa 1500 8. ćwiartka z kurczaka (świeża) 1000 9. polędwica złota
drobiowa 350 10. serca drobiowe 1200 11. żołądki drobiowe 1200 12. przysmak z
kurczaka 350 13. polędwica sopocka drobiowa 250 14. szynkówka drobiowa 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część IIA-
1511300-3 Wieprzowina oraz 15111000-9 Mięso wołowe dostawy do Oddziału
Zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1. blok
konserwowy 270 2. k. biała parzona 270 3. k. krakowska 200 4. k. mazurska 50 5.
k. mortadela 550 6. k. parówkowa 350 7. k. piwna 270 8. k. podwawelska 50 9. k.
śląska 50 10. k. Toruńska 270 11. k. zwyczajna 1 300 12. karówka b/k 100 13.
kaszanka baton 320 14. m. wieprzowe II kl. (świeże) 1 300 15. m.wołowe kl.II A
(świeże) 100 16. mielonka konserwowa 270 17. mielonka luncheon-meat 270 18.
mielonka tyrolska 270 19. mielonka w galarecie 270 20. mielonka wieprzowa 270
21. mięso mielone wieprzowe 300 22. mięso mielone wołowe 200 23. parówki cienkie
460 24. pasta boczkowa (tuszonka) baton 100g-130g 400 25. pasztet wieprzowy
pieczony (formowany) 270 26. pieczeń wieprzowa 270 27. pieczeń z przyprawami
270 28. podgardle wędzone 100 29. pasztetowa 270 30. salceson biały 270 31.
salceson ciemny 270 32. wątroba wieprzowa (świeża) 380
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15113000-3, 15111100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
CZĘŚĆ IIB
- 12131135-0 Wędliny drobiowe, 15112000-6 Drób do Oddziału Zewnętrznego w
Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:lp. artykuł szacunkowa ilość w okresie trwania zamówienia (kg) 1 2 3 1.
ćwiartka z kurczaka (świeża) 1 700 2. k.szynkowa drobiowa 80 3. mielonka
drobiowa 100 4. mortadela drobiowa 100 5. mortadela z warzywami min 3 warzywa
270 6. parówki drobiowe-zawartość mięsa min 70 % 100 7. pierś drobiowa gotowana
50 8. pierś z kurczaka (świeża) 150 9. polędwica drobiowa 50 10. polędwica
bankietowa drobiowa 50 11. polędwica kanadyjska drobiowa 50 12. polędwica
królewska drobiowa 50 13. polędwica kujawska drobiowa 50 14. polędwica miodowa
drobiowa 50 15. polędwica sopocka drobiowa 50 16. polędwica studencka drobiowa
50 17. polędwica z kurczaka 50 18. polędwica złota drobiowa 50 19. szynka
drobiowa 50 20. szynka z piersi indyka 50 21. szynkówka drobiowa 50 22.
wątróbka drobiowa 80 23. żołądki drobiowe 420 24. mięso z ud kurczaka 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131135-0, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2020-12-23 13:17 | Joanna Sowul |
Ogłoszenie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty Dot. postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy MIĘSA I WĘDLIN nr sprawy DKW.2232.6.2020.MIĘSO Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), podając uzasadnienie faktyczne i prawne informuję, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawy MIĘSA I WĘDLIN do Aresztu Śledczego w Olsztynie, nr sprawy DKW.2232.6.2020.MIĘSO, do terminu składania ofert wpłynęły: 3 oferty w części I 2 oferty w części II 1 oferta w części III 1 oferta w części IV Zestawienie ofert oraz przyznana punktacja przedstawia się następująco: LP WYKONAWCA PRZYZNANE PUNKTY CZ. I PRZYZNANE PUNKTY CZ. II PRZYZNANE PUNKTY CZ. III PRZYZNANE PUNKTY CZ. IV 1 „BAGATELA” PATRYK FIGURSKI UL. JODŁOWA 28 86-300 GRUDZIĄDZ 86,11 2 ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE „EL-HURT” PRODUKCJA I HANDEL UL. KOCHANOWSKIEGO 11 82-300 ELBLĄG 75,15 88,46 3 PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS” SP. Z O.O. POTOCZYZNA 33A 19-100 MOŃKI 100,00 100,00 100,00 100,00 W związku z powyższym informujemy, że w części nr 1,2,3 I 4 za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS” SP. Z O.O.POTOCZYZNA 33A 19-100 MOŃKI. Wyżej wskazana oferta we wszystkich częściach postępowania uzyskała najwyższą liczbę punktów. W przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów. |
2020-12-23 11:32 | Joanna Sowul |
DKw.2232.6.2020.JS Olsztyn,2020-12-23 INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Dot. Dostawy mięsa i wędlin DKW.2232.6.2020.MIĘSO Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający Areszt Śledczy w Olsztynie informuje: Otwarcie ofert odbyło się: 23.12.2020 r. godz. 10:15 Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 423 566,91 zł. z czego: w części I: 235 359,00 ZŁ. w części II: 62 599,65 ZŁ. w części III: 93 454,33 ZŁ. w części IV: 32 153,93 ZŁ. W określonym przez Zamawiającego terminie złożono 3 oferty: Lp. Nazwa Wykonawcy Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ I Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ II Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ III Wartość brutto oferty – CZĘŚĆ IV 1. „BAGATELA” PATRYK FIGURSKI UL. JODŁOWA 28 86-300 GRUDZIĄDZ 237 457,00 x x x 2. ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE „EL-HURT” PRODUKCJA I HANDEL UL. KOCHANOWSKIEGO 11 82-300 ELBLĄG 272 081,25 62 972,18 x x 3. PRZEDSIĘBIORSTWO PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO „KBS” SP. Z O.O. POTOCZYZNA 33A 19-100 MOŃKI 204 477,00 55 707,75 77 716,80 26 319,30 Wykonano w 1 egz.: 1. egz. a/a, strona internetowa Zamawiającego JS |
Liczba odsłon strony: 504
Komunikaty