Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 14:17:00 |
Składania : | 07-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-01-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do siedziby Spółki i punktów obsługi klienta (POK) w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
- Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku nr 3/AB i 4/PK w pozycji "Przedmiot zamówienia" (przy punkcie nr 1 i 2)
oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) - załącznik nr 1/AB i załącznik nr 2/PK w pozycji "Kryteria i warunki formalne" (przy punkcie nr 7).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 92
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-12 10:39 | Tomasz Michalak |
Dzień
dobry
Państwu.
Informujemy,
iż
w
powstępowaniu:
"Zakup
i
sukcesywna
dostawa
artykułów
biurowych
i
papieru
kserograficznego
do
siedziby
Spółki
i
punktów
obsługi
klienta
(POK)
w
Poznaniu",
oferta
firmy
RODAN
sp.
z
o.
o.
okazała
się
najkorzystniejsza. Dziękujemy pozostałym oferentom. |
2021-01-04 12:34 | Tomasz Michalak | W związku z poprzednim terminem składania ofert, tj. 6.01.2021, który jest dniem wolnym od pracy przedłużamy termin składania ofert do dnia 7.01.2021r. |
2020-12-30 16:32 | Tomasz Michalak |
Dzień
dobry
Państwu. W związku z błędem w formularzu rzeczowo-cenowym (załączonym w pozycji "Przedmiot zamówienia") Zamawiający dokonał poprawy kilku pozycji dotyczących głównie dopuszczenia innych marek lub typów artykułów zawartych w/w formularzu. prosimy o zapoznanie się z poprawnym formularzem. Obowiązkowe marki, które interesują Zamawiającego jak również i dopuszczalne inne marki zostały zaznaczone kolorem niebieskim w w/w formularzu. Informacja taka znajduje się również pod tabelą w formularzu. Poniżej podajemy mimo wszystko wyjaśnienie zaznaczonych pozycji: Obowiązkowe marki artykułów to pozycje nr: 2-5, 10, 25-30. Dopuszczalne marki artykułów to pozycje nr: 1, 8, 32, 44, 89. Zmianie uległa pozycja nr: 28 - zszywacz do 200 kartek 29 - dopuszczalne jest inne zbiorcze opakowanie zszywek Rexel (zostało to wskazane w uwagach pod tabelą już wcześniej, jeśli występuje inne zbiorcze opakowanie danego artykułu, należy podać oferowaną cenę i w uwagach podać adekwatną ilość, czyli opakowanie) Przepraszamy za utrudnienia. Jednocześnie informujemy, iż w tego powodu przedłużamy termin zakończenia składania ofert do dnia 6.01.2021r. |
2020-12-30 13:48 | Tomasz Michalak |
W
nawiązaniu
do
zapytania
jednego
z
oferentów,
Zamawiający
informuje,
iż
kilka
pozycji
w
zamieszczonym
formularzu
rzeczowo-cenowym
(FRC)
posiada
artykuły
o
konkretnej
marce
lub
typie. Generalnie obowiązkowymi markami w FRC objęte są pozycje nr: 2-4, 10 i 24-30. Natomiast pozycje w formularzu rzeczowo-cenowym nr: 1, 7, 32, 45 i 90 mogą być zaoferowane w innych markach, przy jednoczesnym zachowaniu porównywalnej jakości do marki lub typu artykułu zawartego w FRC Dziękuję za uwagę. |
2020-12-30 13:14 | Tomasz Michalak | W nawiązaniu do zapytania jednego z oferentów dot. zamówienia na artykuły biurowe, a konkretnie tuszu do pieczątek - Zamawiający oświadcza iż dopuszcza inne marki tuszu do stempli przy jednoczesnym zachowaniu charakterystyki, opisu wspomnianego tuszu, między innymi rodzaju (wodny, uniwersalny), typu końcówki pojemnika z tuszem, czy też zakresu kolorów tuszu. |
2020-12-29 14:00 | Tomasz Michalak | W nawiązaniu do zapytania jednego z oferentów dotyczącego typu papieru - Zamawiający oświadcza iż dopuszcza inne marki papieru (np. POL, Uniwersal i inne ), przy jednoczesnym zachowaniu wymaganych parametrów zawartych w zamieszczonych dokumentach zamówienia. |
Komunikaty