Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2020 13:11:00 |
Składania : | 18-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2020 13:11:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę nowych, nie używanych, pochodzących z oficjalnej dystrybucji, komputerów, laptopów, stacji dokujących oraz 10 licencji pakietu biurowego Microsoft Office 2019 Standard (MOLP) dla instytucji rządowych i samorządowych oraz przypisanie ich do istniejącego konta na platformie, według poniższego zestawienia.
Zestawienie sprzętu komputerowego:
1. Komputer stacjonarny DELL Vostro 3681 SFF, procesor Intel i5-10400, 16 GB RAM, dysk 256GB SSD, Napęd DVD, Moduł TPM 2.0, System Windows 10 Professional, Gwarancja 3 lata NBD z pozostawieniem dysków twardych - 10 sztuk;
2. Laptop Dell Vostro 3501, ekran 15.6 FHD, procesor Intel i3-1005G1, 8GB RAM, Dysk 256GB, , Moduł TPM 2.0, System Windows 10 Professional, Gwarancja 3 lata NBD z pozostawieniem dysków twardych - 5 sztuk;
3. Stacja dokująca DELL WD19 130W - 10 sztuk;
4. Adapter Dell DA200 USB-C to HDMI/VGA/Ethernet/USB 3.0 - 5 sztuk;
5. Licencja Microsoft Office 2019 Standard Open MOLP dla instytucji rządowych i samorządowych - 15 licencji.
Powyższe postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 10 dni od daty podpisania umowy; - dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- potwierdzenie dostępności sprzętu i zrealizowania dostawy do 29.12.2020.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Postępowanie nie posiada załączników
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Komunikaty