Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2020 14:16:00 |
Składania : | 16-12-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 16-12-2020 14:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Uniwersytet Szczeciński z siedzibą w Szczecinie,
70-453 Szczecin, al. Papieża
Jana Pawła II nr 31,
NIP 8510208005 , REGON 001208777
Zaprasza do złożenia oferty na :
I.
Przedmiot zamówienia publicznego:
Sprawdzenie z wymaganiami przepisów
i norm oraz badanie instalacji chroniącej drogi ewakuacji przed zadymieniem w
wysokim budynku dydaktycznym, kategorii ZL III Uniwersytetu Szczecińskiego przy
ul. Cukrowej 8 A w Szczecinie
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyn.
II.
Parametry techniczne:
1) Dokonać Inwentaryzacji/ badania systemu
wentylacji chroniącej ciągi komunikacyjne( klatkę schodową i przedsionki) przed
zadymieniem oraz systemu oddymiania korytarzy z podaniem:
-
parametrów wentylatora nawiewu powietrza do klatki schodowej ( moc, spręż
,ilość nawiewanego powietrza w m3/h; sposób zasilania (typ i rodzaj
kabli); źródła zasilania; sposób(automatyka) załączania wentylatora,
-
typu, rodzaju i przepustowości klap transferowych i sposoby ich uruchamiania
oraz typu i rodzaju kabli do ich sterowania i zasilania jeśli jest
(a powinno być) elektryczne, a także oraz źródła ich zasilania,
-
okna oddymiające - typ okien; kąt otwarcia (wychył); sposób zasilania;
powierzchnia czynna oddymiania - jeśli jest to możliwe z
potwierdzeniem, iż okna te spełniają/lub nie spełniają kryteriów zawartych
w normie PN-EN 2101- 6:2005. Systemy kontroli rozprzestrzeniania
dymu i ciepła. Część 2: Wymagania techniczne dotyczące
klap dymowych.
-
odporności ogniowej drzwi prowadzących do przedsionków przeciwpożarowych z korytarzy
oraz drzwi z tych przedsionków do klatki schodowej a także z
klatki schodowej na hol. Drzwi te należy także zwymiarować.
W
ramach inwentaryzacji należy także dokonać pomiarów: siły niezbędnej do
otwarcia w/w drzwi, prędkości powietrza i nadciśnienia w klatce
schodowej oraz w przedsionkach przed klatką schodową i w korytarzu na
kondygnacji objętej „umownym” pożarem w następujących sekwencjach:
-
otwarte drzwi z korytarza do przedsionka i z przedsionka do klatki schodowej
oraz otwarte drzwi wyjściowe z klatki schodowej na parterze,
-
otwarte drzwi z korytarza do przedsionka i z przedsionka do klatki schodowej na
3 kolejnych kondygnacjach, którą tworzą 1 strefę pożarową o
powierzchni dopuszczalnej tj. max. 2500m² np. 3, 4 i 5 piętro
lub 6, 7 i 8 piętro itd. oraz otwarte drzwi na parterze.
Raport
z badania należy wykonać wg procedur zawartych w normie PN-EN
12101-6:2007. Systemy kontroli rozprzestrzeniania dymu i ciepła. Część 2:
Wymagania techniczne dotyczące systemów różnicowania ciśnień. Zestawy
urządzeń., z oceną końcową potwierdzającą/bądź nie, iż
zainstalowany w budynku system spełnia wymagania przywołanej normy dla budynków
użyteczności publicznej grupy E tj. z
ograniczoną ewakuacją do 1 strefy pożarowej.
2) Przeprowadzić badanie praktyczne potwierdzające
sprawność systemu ochrony przed zadymieniem przy użyciu „ciepłego dymu”
zgodnie z procedurą zawartą w uznawanym normatywie Australian
Standard AS 4391-1999. Smoke
managament systems-Hot smoke test
III.
Inne warunki realizacji zamówienia:
1) Na czas badań Zamawiający zapewni
prawidłowe zadziałanie wentylatora nawiewu powietrza i otwarcie bądź zamknięcie
klap transferowych oraz przygotuje obiekt do przeprowadzenia badań praktycznych
po uprzedniej informacji Wykonawcy o potrzebie w tym zakresie.
2)
Zarówno „Raport z badania nr 1”, który winien zawierać także dokumentację
rysunkową (schematy przepływu powietrza) oraz fotograficzną jak i
„Raport z badania nr 2 przy użyciu ciepłego/gorącego dymu” winien być
potwierdzony przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych w zakresie
zgodności procedur z przywołanymi normami
IV.
Płatności:
Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od
odebrania przedmiotu zamówienia.
V. Sposób złożenia oferty
Oferty cenowe można składać za
pośrednictwem platformy zakupowej w terminie
do 16.12.2020 r. do godz.
14.30 w formie podpisanego skanu formularza cenowego
(załącznik) lub oferty cenowej wskazanej bezpośrednio w formularzu on-line na
platformie zakupowej.
VI.
Kryteria wyboru oferty:
100 % cena.
VII.
Termin wykonania usługi :
24.12.2020
r.
VIII.
Zawiadomienie o wyborze oferty:
W przypadku złożenia mniej niż dwóch
ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który
złożył jedyną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego
IX. Do kontaktów w sprawie zapytania
ofertowego jest upoważniona:
Ewa Matuszczak- Kierownik Działu BHP
i Ochrony Środowiska US, tel.914441196
X.
Załączniki:
1.Oferta (wzór) -
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
DODATKOWE
INFORMACJE
Komunikaty