Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MOPS.DZP.322.II/45/2020 Świadczenie usług tzw. teleopieki czyli elektronicznego całodobowego monitoringu i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia lub bezpieczeństwa dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania

Deadlines:
Published : 14-12-2020 08:28:00
Placing offers : 23-12-2020 10:00:00
Offers opening : 23-12-2020 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie_ofertowe_teleopieka z czujnikiem upadku.doc doc 129.5 2020-12-14 08:28:00 Proceeding
Zał. 1 Opis zakresu i sposobu organizacji usługi.doc doc 26.5 2020-12-14 08:28:00 Proceeding
Zał. 2 Wykaz urządzeń do teleopieki.doc doc 42 2020-12-14 08:28:00 Proceeding
Zał. 4 Projekt umowy teleopieki.doc doc 168.5 2020-12-14 08:28:00 Proceeding
Zał. 3 Wykaz usług.doc doc 35 2020-12-14 08:28:00 Criterion
Odpowiedzi na pytania z dn. 21.12.2020.doc doc 385.5 2020-12-21 12:57:31 Public message
Odpowiedzi bez pytania nr 12, 14, 30 z dnia 18.12.2020 r..doc doc 429 2020-12-18 14:47:12 Public message
Zał. 2 Wykaz urządzeń do teleopieki po zmianie z dnia 21.12.2020 r..doc doc 45 2020-12-21 14:19:08 Public message
Odpowiedzi na pytania z dn. 22.12.2020.doc doc 373.5 2020-12-22 07:42:30 Public message
Informacja p wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 186.23 2020-12-28 11:22:30 Public message

Announcements

2020-12-28 11:22 Milena Borys W załączeniu Zamawiający przesyła informację o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja p wyborze [...].pdf

2020-12-22 07:42 Milena Borys W załączeniu Zamawiający przesyła odpowiedź na pytanie nr 32.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

2020-12-21 14:19 Milena Borys Zamawiający przesyła załącznik nr 2 - wykaz urządzeń do teleopieki po zmianach z dnia 21.12.2020 r.

Zał. 2 Wykaz urządze [...].doc

2020-12-21 12:57 Milena Borys W załączeniu Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania nr 12, 14, 30 oraz 31.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

2020-12-18 14:47 Milena Borys W załączeniu Zamawiający przesyła część odpowiedzi na pytania Wykonawców (bez pytania nr 12, 14, 30).

Odpowiedzi bez pytan [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Koszt usługi (w tym dzierżawa urządzeń z osobistymi przyciskami alarmowymi, czujnik upadku oraz inne koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia Należy podać cenę jednostkową za 1 usługę w miesiącu 300 service Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
Grabowo 2
81-265, Gdynia
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2678 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Od 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz usług potwierdzający spełnienie warunków - Wykonawca zobowiązany jest do załączenia wykazu usług potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 3 ust. 1 zapytania ofertowego - sporządzony na wzorze stanowiącym załącznik numer 3 wraz z dokumentami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, np. referencje (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

Zał. 3 Wykaz usług.d [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 598