Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2020 15:22:00 |
Składania : | 10-12-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2020 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o wszczęciu zapytania ofertowego na szkolenie dla pracowników AWF we Wrocławiu w zakresie komunikacji ze studentami niesłyszącymi. Szkolenie ma odbyć dla dwóch grup po 10-15 osób w formie online w grudniu 2020 roku. Wykonawca musi dysponować własną platformą komunikacyjną do przeprowadzenia szkolenia. Czas trwania każdego ze szkoleń minimum 12 godzin w ciągu 3 dni po 4 godziny .
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-09 13:14 | Szymon Kułaga |
Szanowni
Państwo
Do zamawiającego wpłynęły zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia o poniższej treści: 1. Czy jest jakiś wskazany zakres tematyczny, który chcą Państwo zrealizować? 2. Kto jest odbiorą usługi? W związku z powyższym Zmawiający udziela odpowiedzi: 1. Zakres tematyczny określić ma Wykonawca w programie szkolenie, który będzie oceniany zgodnie z przyjętymi kryteriami. Zamawiający przewiduje uwzględnienie np. zagadnień : Specyfika głuchoty (przyczyny i jej rodzaje w kontekście rozwoju oraz funkcjonowania osoby). Fakty i mity związane z osobami głuchymi w odniesieniu do preferowanych przez nich form komunikacji oraz używanego sprzętu (aparat, implant) wspierającego odbiór informacji drogą słuchową. Savoir-vivre wobec osób niesłyszących. Przeciwdziałanie audyzmowi. Potrzeby studentów niesłyszących podczas zajęć na uczelni. Sposoby i zakres pomocy studentom niesłyszącym. Tłumacz języka migowego w szkole wyższej (specyfika tłumaczenia, kodeks etyczny). Komunikacja ze studentami niesłyszącymi. Potencjał zawodowy studentów niesłyszących. Podstawy PJM w praktyce 2. Odbiorcami są pracownicy AWF we Wrocławiu (dokładniej pracownicy biblioteki i nauczyciele akademiccy). |
Komunikaty