Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 07-12-2020 12:53:00 |
Placing offers : | 16-12-2020 09:00:00 |
Offers opening : | 16-12-2020 09:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Miodowa 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55 44-330 Jastrzębie–Zdrój zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Serwis i naprawa dźwigów osobowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Miodowej 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigów osobowych w budynku przy ul. Miodowej 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju:
1) stała konserwacja i serwis dźwigów osobowych oraz kontrola działania urządzeń nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłoczne usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
– czas na przystąpienie do usunięcia awarii od momentu przyjęcia zgłoszenia maksymalnie do 3 godzin;
– czas na uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej 24 godziny 7 dni w tygodniu od momentu zgłoszenia maksymalnie do 1 godziny (60 minut) od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych pomiarów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego – w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń;
6) możliwość wykonania bieżących napraw dźwigów, każdorazowo zlecanych pisemnie przez Zleceniodawcę.
2.1.1. Wykaz urządzeń dźwigowych:
Dane techniczne: |
Dźwig osobowy w budynku przy ul. Miodowej 1 |
Dźwig osobowy w budynku przy ul. Miodowej 3 |
Producent dźwigu |
RYSTER |
RYSTER |
Urządzenie/typ |
Dźwig osobowy DOR 590 |
Dźwig osobowy DOR 590 |
Nr fabryczny |
06/2003 |
04/2003 |
Rok budowy |
2003 r. |
2003 r. |
Udźwig |
590 kg |
590 kg |
Nr ewidencyjny UDT |
3107001100 |
3107001101 |
Zadanie 2: Wykonanie napraw dźwigu osobowego i dźwigów towarowych wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru;
2) zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda zakres robót koniecznych do wykonania w celu przywrócenia urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania. Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, sporządzonego w programie np. ZUZIA lub NORMA.
2.2. Zadanie 1 oraz Zadanie 2 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.3. Szczegółowy zakres wykonania robót przewidzianych do realizacji zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.5. W ofercie należy wycenić wszystkie czynności z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania oraz koszty dojazdów, a także wszystkie materiały niezbędne do prawidłowego serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych w oparciu o własne obmiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
3. TERMIN WYKONANIA: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
4. WYMAGANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI – DOTYCZY ZADANIA 2:
4.1. Udzielona gwarancja na wykonaną usługę nie może być krótsza niż 1 rok.
5. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
5.1. Dysponowanie osobami posiadającymi:
1) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (min. 1 osoba);
2) stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (min. 1 osoba);
3) zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do konserwacji urządzeń dźwigów osobowych i towarowych kat. I (min. 1 osoba).
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.
6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ POMIĘDZY WYKONAWCĄ A ZAMAWIAJĄCYM:
6.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 15.12.2020 r. do godz 1200.
6.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
6.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
2020-12-16 11:28 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
2020-12-16 09:44 | Aleksandra Mrozek |
Dzień
dobry, w załączeniu Zestawienie złożonych ofert. Z poważaniem, Aleksandra Mrozek |
Announcements