Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla jednostki Policji garnizonu opolskiego

Ewa Blania
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu Oddział: Wydział zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2020 15:22:00
Składania : 08-12-2020 11:00:00
Otwarcia : 08-12-2020 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu zaprasza do złożenia oferty na dostawę oleju napędowego grzewczego lekkiego do obiektu KP Dobrodzień przy ul. Edyty Stein 5B.

Dostawa w dniach 10-17 grudnia 2020 r.

Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia rejestracyjnego w zakresie podatku akcyzowego AKC-RU i posiada kody transakcyjne dla podmiotu zużywającego.

Zamawiający przekaże kod transakcyjny wraz ze zleceniem dostawy.

Płatność w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Szczegółowych informacji informacji udziela: Ewa Blania, Adam Siomka,  tel. 77 422 25 21.

Zamawiający zastrzega, że zakończenie postępowania może nie skutkować złożeniem zamówienia u żadnego z oferentów.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamówienia- KP Dobrodzień 12.2020.doc doc 38.5 2020-12-04 15:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa oleju Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do Komisariatu Policji w Dobrodzieniu 2000 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni. Proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Dostawa w dniach 10-17.12.2020r. Proszę potwierdzić. (0)
5 Opis przedmiotu zamówienia - Akceptacja zapisów i wymagań określonych w OPZ. Proszę potwierdzić (0)
6 Aspekt społeczny - Należy potwierdzić, że osoba/y uczestnicząca/e w realizacji zamówienia jest/są zatrudniona/e na podstawie umowy o pracę. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 268