Zamieszczenia : | 04-12-2020 10:40:00 |
Składania: | 14-12-2020 10:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Dostawy |
Ogłoszenie nr 762035-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.
Zakład Karny w Dublinach: Dostawy mięsa wieprzowego,
wołowego i drobiowego oraz przetworów i konserw mięsnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie
krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Dublinach,
krajowy numer identyfikacyjny 28035160400000, ul. Dubliny 16 ,
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 7543831,
, e-mail dkw_dubliny@sw.gov.pl, arkadiusz.milewski@sw.gov.pl;
maciej.zubowicz@sw.gov.pl, faks 89 7543612.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl,
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Karny w Dublinach, Dubliny 16, 11 - 430 Korsze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa
wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz przetworów i konserw mięsnych
Numer referencyjny: DKW.2232.5.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część
1. wędliny wieprzowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w
Dublinach * 1 Kiełbasa zwyczajna - 2 685,70 kg. 2 Mielonka kanapkowa - 1 622,50
kg 3 Mortadela - 2 014,50 kg 4 Parówki cienkie paluszki - 1 847,20 kg 5
Kaszanka baton - 640,90 kg 6 Salceson włoski - 1 069,10 kg 7 Kiełbasa biała
parzona - 194,40 kg 8 Przysmak szynkowy - 1 751,80 kg 9 Luncheon wieprzowy - 1
485,70 kg Część 2. wędliny drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu
Karnego w Dublinach * 1 Pieczeń drobiowa - 620,60 kg 2 Szynka drobiowa mielona
- 573,30 kg 3 Rolada drobiowa - 332,30 kg 4 Polędwica drobiowa - 255,50 kg 5
Kiełbasa drobiowa - 301,20 kg 6 Szynkówka drobiowa - 219,70 kg 7 Szynka
drobiowa - 136,10 kg 8 Blok drobiowy - 184,70 kg 9 Mortadela drobiowa - 509,30
kg 10 Pasztetowa drobiowa - 586,20 kg 11 Salceson drobiowy - 219,00 kg 12
Kiełbasa biała drobiowa - 44,10 kg 13 Parówki drobiowe - 143,00 kg Część 3.
mięso oraz podroby wieprzowe i wołowe - dostawy do magazynu żywnościowego
Zakładu Karnego w Dublinach * 1. Mięso wołowe II klasy, schłodzone, pakowane
próżniowo - 176,40 kg 2. Słonina bez skóry, schłodzona - 179,80 kg 3. Mięso
mielone wieprzowe garmażeryjne, schłodzone, pakowane próżniowo - 873,40 kg 4.
Schab wieprzowy bez kości, schłodzony, pakowany próżniowo - 68,00 kg 5. Wątroba
świeża wieprzowa, nie mrożona, pakowana próżniowo - 1 020,50 kg 6. Kości
wieprzowe - 35,70 kg Część 4. mięso i podroby drobiowe - dostawy do magazynu
żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach * 1 Podudzie z kurczaka - 157,30 kg 2
Mięso z udźca kurczaka bez kości (Mięso drobne drobiowe ze skórą) - 2 575,80 kg
3 Filet z piersi kurczaka - 169,00 kg 4 Mięso gulaszowe drobiowe - 292,80 kg 5
Żołądki drobiowe - 449,60 kg Część 5. konserwy mięsne i pasztety - dostawy do
magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach * 1 Pasztet mazowiecki
(opakowanie z otwieraczem 300g) - 638,70 kg 2 Pasztet z indyka (opakowanie z
otwieraczem 300g) - 704,70 kg 3 Pasztet drobiowy (opakowanie typu alupak 130g)
- 416,65 kg 4 Konserwa turystyczna (opakowanie z otwieraczem 300g) - 747,30 kg
5 Konserwa tyrolska (opakowanie z otwieraczem 300g) - 156,00 kg Część 6.
wędliny wieprzowe – dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w
Giżycku (ul. Warszawska 28A) * 1 Kiełbasa zwyczajna - 329,60 kg 2 Mielonka
kanapkowa - 390,40 kg 3 Mortadela - 293,50 kg 4 Parówki cienkie paluszki -
413,70 kg 5 Kaszanka baton - 179,60 kg 6 Pasztetowa - 261,40 kg 7 Salceson
włoski - 384,40 kg 8 Kiełbasa biała parzona - 212,40 kg 9 Przysmak szynkowy -
105,80 kg 10 Luncheon wieprzowy - 138,60 kg Część 7. wędliny drobiowe - dostawy
do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
* 1 Pieczeń drobiowa - 47,60 kg 2 Szynka drobiowa mielona - 59,60 kg 3 Rolada
drobiowa - 170,70 kg 4 Polędwica drobiowa - 158,60 kg 5 Kiełbasa drobiowa -
346,60 kg 6 Szynkówka drobiowa - 21,10 kg 7 Szynka drobiowa - 115,80 kg 8 Blok
drobiowy - 470,80 kg 9 Mortadela drobiowa - 15,40 kg 10 Pasztetowa drobiowa -
339,90 kg 11 Salceson drobiowy - 204,20 kg 12 Kiełbasa biała drobiowa - 125,50
kg 13 Parówki drobiowe - 339,00 kg Część 8. Mięso i podroby wieprzowe - dostawy
do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
* 1. Mięso wieprzowe mielone garmażeryjne, schłodzone, pakowane próżniowo -
289,10 kg 2. Łopatka wieprzowa, świeża bez kości, schłodzona, pakowana
próżniowo - 78,80 kg 3. Wątroba świeża wieprzowa, nie mrożona, pakowana
próżniowo - 348,20 kg 4. Kości wieprzowe - 406,00 kg Część 9. mięso i podroby
drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku
(ul. Warszawska 28A) * 1 Podudzie z kurczaka - 23,60 kg 2 Filet z piersi
kurczaka - 77,00 kg 3 Mięso gulaszowe drobiowe - 73,60 kg 4 Ćwiartka z kurczaka
– 790,10 kg 5 Żołądki drobiowe - 133,90 kg Część 10. konserwy mięsne i pasztety
- dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul.
Warszawska 28A) * 1 Pasztet z indyka (opakowanie z otwieraczem 300g) - 26,40 kg
2 Pasztet drobiowy (opakowanie typu alupak 130g) - 4,29 kg 3 Konserwa
turystyczna (opakowanie z otwieraczem 300g) - 63,30 kg 4 Konserwa tyrolska
(opakowanie z otwieraczem 300g) - 66,00 kg
II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15113000-3 |
15111000-9 |
15112000-6 |
15131000-5 |
15131310-1 |
15131135-0 |
15131100-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
31.12.2021 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym
zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego, zał. Nr 1a i/lub 1b do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z
uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz
danych zawartych w ofercie. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że
przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w
następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie
dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu
wykonania zamówienia przez wykonawcę; b) przewiduje się również możliwość
zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT
stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia; c) wystąpią
przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i
niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw.
siły wyższej, np. zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają
prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji
maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego
poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód. 4. Wszelkie zmiany
umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego
wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. 5. Strony dopuszczają
możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących
następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności
sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1. wędliny wieprzowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Kiełbasa zwyczajna - 2 685,70 kg. 2 Mielonka kanapkowa - 1
622,50 kg 3 Mortadela - 2 014,50 kg 4 Parówki cienkie paluszki - 1 847,20 kg 5
Kaszanka baton - 640,90 kg 6 Salceson włoski - 1 069,10 kg 7 Kiełbasa biała
parzona - 194,40 kg 8 Przysmak szynkowy - 1 751,80 kg 9 Luncheon wieprzowy - 1
485,70 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2. wędliny drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Pieczeń drobiowa - 620,60 kg 2 Szynka drobiowa mielona - 573,30
kg 3 Rolada drobiowa - 332,30 kg 4 Polędwica drobiowa - 255,50 kg 5 Kiełbasa
drobiowa - 301,20 kg 6 Szynkówka drobiowa - 219,70 kg 7 Szynka drobiowa -
136,10 kg 8 Blok drobiowy - 184,70 kg 9 Mortadela drobiowa - 509,30 kg 10
Pasztetowa drobiowa - 586,20 kg 11 Salceson drobiowy - 219,00 kg 12 Kiełbasa
biała drobiowa - 44,10 kg 13 Parówki drobiowe - 143,00 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15131135-0, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3. mięso oraz podroby wieprzowe i wołowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1. Mięso wołowe II klasy, schłodzone, pakowane próżniowo - 176,40
kg 2. Słonina bez skóry, schłodzona - 179,80 kg 3. Mięso mielone wieprzowe
garmażeryjne, schłodzone, pakowane próżniowo - 873,40 kg 4. Schab wieprzowy bez
kości, schłodzony, pakowany próżniowo - 68,00 kg 5. Wątroba świeża wieprzowa,
nie mrożona, pakowana próżniowo - 1 020,50 kg 6. Kości wieprzowe - 35,70 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15111000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4. mięso i podroby drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Podudzie z kurczaka - 157,30 kg 2 Mięso z udźca kurczaka bez
kości (Mięso drobne drobiowe ze skórą) - 2 575,80 kg 3 Filet z piersi kurczaka
- 169,00 kg 4 Mięso gulaszowe drobiowe - 292,80 kg 5 Żołądki drobiowe - 449,60
kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5. konserwy mięsne i pasztety - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Pasztet mazowiecki (opakowanie z otwieraczem 300g) - 638,70 kg
2 Pasztet z indyka (opakowanie z otwieraczem 300g) - 704,70 kg 3 Pasztet
drobiowy (opakowanie typu alupak 130g) - 416,65 kg 4 Konserwa turystyczna
(opakowanie z otwieraczem 300g) - 747,30 kg 5 Konserwa tyrolska (opakowanie z
otwieraczem 300g) - 156,00 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15131000-5, 15131310-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6. wędliny wieprzowe – dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Kiełbasa zwyczajna - 329,60 kg 2 Mielonka kanapkowa - 390,40 kg
3 Mortadela - 293,50 kg 4 Parówki cienkie paluszki - 413,70 kg 5 Kaszanka baton
- 179,60 kg 6 Pasztetowa - 261,40 kg 7 Salceson włoski - 384,40 kg 8 Kiełbasa
biała parzona - 212,40 kg 9 Przysmak szynkowy - 105,80 kg 10 Luncheon wieprzowy
- 138,60 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7. wędliny drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Pieczeń drobiowa - 47,60 kg 2 Szynka drobiowa mielona - 59,60
kg 3 Rolada drobiowa - 170,70 kg 4 Polędwica drobiowa - 158,60 kg 5 Kiełbasa
drobiowa - 346,60 kg 6 Szynkówka drobiowa - 21,10 kg 7 Szynka drobiowa - 115,80
kg 8 Blok drobiowy - 470,80 kg 9 Mortadela drobiowa - 15,40 kg 10 Pasztetowa
drobiowa - 339,90 kg 11 Salceson drobiowy - 204,20 kg 12 Kiełbasa biała
drobiowa - 125,50 kg 13 Parówki drobiowe - 339,00 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15131135-0, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8. Mięso i podroby wieprzowe - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1. Mięso wieprzowe mielone garmażeryjne, schłodzone, pakowane
próżniowo - 289,10 kg 2. Łopatka wieprzowa, świeża bez kości, schłodzona,
pakowana próżniowo - 78,80 kg 3. Wątroba świeża wieprzowa, nie mrożona,
pakowana próżniowo - 348,20 kg 4. Kości wieprzowe - 406,00 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15113000-3, 15111000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9. mięso i podroby drobiowe - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Podudzie z kurczaka - 23,60 kg 2 Filet z piersi kurczaka -
77,00 kg 3 Mięso gulaszowe drobiowe - 73,60 kg 4 Ćwiartka z kurczaka – 790,10
kg 5 Żołądki drobiowe - 133,90 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10. konserwy mięsne i pasztety - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:1 Pasztet z indyka (opakowanie z otwieraczem 300g) - 26,40 kg 2
Pasztet drobiowy (opakowanie typu alupak 130g) - 4,29 kg 3 Konserwa turystyczna
(opakowanie z otwieraczem 300g) - 63,30 kg 4 Konserwa tyrolska (opakowanie z
otwieraczem 300g) - 66,00 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15131000-5, 15131310-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2020-12-18 14:51 | Piotr Banach | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2020-12-14 14:59 | Piotr Banach | Informacja z sesji otwarcia ofert na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp |
Liczba odsłon strony: 570
Komunikaty