Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-12-2020 12:16:00 |
Składania : | 10-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. "Dostawa paliwa w roku 2021 dla środków transportu oraz urządzeń Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju".
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem pojazdów i szacunkowym zapotrzebowaniem na paliwa płynne określa STWiOR, która stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
1.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
2. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR bądź w umowie, a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
3.1. Posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755). W przypadku wygaśnięcia koncesji w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania nowej koncesji, przy czym nie później niż 7 dni roboczych przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej koncesji, pod rygorem naliczenia kary umownej zgodnie z §7 ust. 1 ppkt c) wzoru umowy (Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo rozwiązania umowy z przyczyny zależnej od Wykonawcy, co będzie skutkowało naliczeniem kary umownej zgodnie z §7 ust. 1 ppkt b) wzoru umowy (Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia).
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
4.1. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ POMIĘDZY WYKONAWCĄ A ZAMAWIAJĄCYM:
5.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 08.12.2020 r. do godz 1200.
5.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.
5.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.
5.4. W zakresie przedmiotu zamówienia informacji udziela p. Wioletta Hołodowska – tel. (32) 47 525 97 i/lub (32) 47 63 633 wew. 31.
2020-12-15 09:46 | Daria Izdebska | Witam. W załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Pozdrawiam |
2020-12-10 13:20 | Daria Izdebska | Witam. W załączeniu Zestawienie złożonych ofert w niniejszym postępowaniu. Pozdrawiam |
2020-12-07 13:22 | Daria Izdebska |
Witam
w
załączeniu
odpowiedzi
na
złożone
zapytania
do
postępowania. Pozdrawiam |
Komunikaty