Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 01-12-2020 13:05:00 |
Placing offers : | 04-12-2020 09:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Świdnica, dnia 1 grudnia 2020 r.
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający:
Powiat Świdnicki
Adres do korespondencji: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica.
Działając
w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielania zamówień o wartości do
30.000 euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym, o cenę usług i złożenie oferty
na:przetransportowanie pojazdów
usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo
o ruchu drogowym
kod CPV - 50.11.81.10-9 - usługi holownicze.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
a) przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przetransportowaniu ok. 40 pojazdów (ilość może ulec zmianie) z parkingu zlokalizowanego w Świdnicy, przy ul. Bystrzyckiej 19B na parking zlokalizowanym w Jaworzynie Śląskiej, ul. Powstańców 12, przy Służbie Drogowej Powiatu Świdnickiego,
b) pojazdy należy przewozić na samochodach typu „laweta”,
c) wszystkie pojazdy przeznaczone do transportu są pojazdami o DMC do 3,5 t,
d) odbiór samochodów z parkingu w Świdnicy musi odbywać się w godzinach od 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem parkingu,
e) do wykonawcy należy załadunek pojazdów na parkingu w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 19B i rozładunek pojazdów na parkingu w Jaworzynie Śląskiej,
f) zamówienie należy wykonać w terminie do 14 grudnia 2020 r.
g) podstawą do wystawienie faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy przetransportowanych pojazdów podpisany przez obydwie strony po wykonaniu usługi.
2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.
1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz. U. 2019, poz. 2140 z późn. zm.),
2. dysponowanie potencjałem technicznym tj.:
- co najmniej jednym pojazdem specjalnym typu laweta do przewozu pojazdów o DMC do 3,5 tony
- pojazd musi być wyposażony we wciągarkę odpowiednio przystosowaną i spełniającą warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej.
3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000 złotych.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub elektronicznie.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- od 7:15 do 15:00 w poniedziałek, środę i czwartek,
- od 7:15 do 17:00 we wtorek,
- od 7:15 do 13:00 w piątek.
VI. Miejsce składania oferty cenowej.
Ofertę cenową należy składać elektronicznie poprzez platformę zakupową lub w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta na I piętrze, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „PRZETRANSPORTOWANIE POJAZDÓW – NIE OTWIERAĆ” do dnia 4 grudnia 2020 r. do godziny 9:00.
VII. Opis sposobu obliczania ceny.
- określa cenę za przetransportowanie jednego pojazdu do 3,5 t x 40 sztuk (podana ilość sztuk jest orientacyjna, służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do przetransportowania pojazdów w podanej ilości gdyż rzeczywista ilość może się zwiększyć lub zmniejszyć
VII. Informacje dodatkowe.
Załączniki:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements