Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie ofertowe o cenę usług i złożenie oferty na:przetransportowanie pojazdów usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

Bartłomiej Rainsz
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych
Deadlines:
Published : 01-12-2020 13:05:00
Placing offers : 04-12-2020 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications


Świdnica, dnia 1 grudnia 2020 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

 

I. Zamawiający:

           

Powiat Świdnicki

            Adres do korespondencji: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica.

 

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielania zamówień o wartości do 30.000 euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym, o cenę usług i złożenie oferty na:przetransportowanie pojazdów usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo

o ruchu drogowym

 

kod CPV - 50.11.81.10-9 - usługi holownicze.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Specyfikacja głównych wymagań:

a)       przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przetransportowaniu ok. 40 pojazdów (ilość może ulec zmianie) z parkingu zlokalizowanego w Świdnicy, przy ul. Bystrzyckiej 19B na parking zlokalizowanym w Jaworzynie Śląskiej, ul. Powstańców 12, przy Służbie Drogowej Powiatu Świdnickiego,

b)       pojazdy należy przewozić na samochodach typu „laweta”,

c)       wszystkie pojazdy przeznaczone do transportu są pojazdami o DMC do 3,5 t,

d)      odbiór samochodów z parkingu w Świdnicy musi odbywać się w godzinach od 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem parkingu,

e)       do wykonawcy należy załadunek pojazdów na parkingu w Świdnicy przy ul. Bystrzyckiej 19B i rozładunek pojazdów na parkingu w Jaworzynie Śląskiej,

f)        zamówienie należy wykonać w terminie do 14 grudnia 2020 r.

g)       podstawą do wystawienie faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy przetransportowanych pojazdów podpisany przez obydwie strony po wykonaniu usługi.

 

2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.

 

1.    posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy/zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz. U. 2019, poz. 2140 z późn. zm.),

2.    dysponowanie potencjałem technicznym tj.:

            - co najmniej jednym pojazdem specjalnym typu laweta do przewozu pojazdów o DMC do 3,5 tony

           - pojazd musi być wyposażony we wciągarkę odpowiednio przystosowaną i spełniającą warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej.

3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 10.000 złotych.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

 

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub elektronicznie.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bartłomiej Rainsz pod nr telefonu 74 8500 437,e-mail:
    bartlomiej.rainsz@powiat.swidnica.pl
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy zamawiającego, tj.:

- od 7:15 do 15:00 w poniedziałek, środę i czwartek,

- od 7:15 do 17:00 we wtorek,

- od 7:15 do 13:00 w piątek.

 

VI. Miejsce składania oferty cenowej.

 

Ofertę cenową należy składać elektronicznie poprzez platformę zakupową lub w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Klienta na I piętrze, w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „PRZETRANSPORTOWANIE POJAZDÓW – NIE OTWIERAĆ” do dnia 4  grudnia 2020 r. do godziny 9:00.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny.

 

  1. Wykonawca określa w ofercie własne wynagrodzenie w nasypujący sposób:

-        określa cenę za przetransportowanie jednego pojazdu do 3,5 t x 40 sztuk (podana ilość sztuk jest orientacyjna, służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do przetransportowania pojazdów w podanej ilości gdyż rzeczywista ilość może się zwiększyć lub zmniejszyć

  1. Na załączonym formularzu oferty cenowej, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz  podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.

 

 

 

 

 

 

 

VII. Informacje dodatkowe.

 

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie: elektronicznej poprzez platformę zakupową lub pisemnie na załączonym wzorze wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – oferta cenowa.
  2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowej.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  5. Najkorzystniejsza oferta cenowa to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej ofert cenowej.
  7. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

Załączniki:

  1. Oferta cenowa.
  2. Projekt umowy.

 

 

 

 











Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2804.68 2020-12-01 13:05:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 35.5 2020-12-01 13:05:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - umowa.pdf pdf 1716 2020-12-01 13:05:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 35.5 2020-12-01 13:05:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - oferta cenowa.doc doc 35.5 2020-12-01 13:05:00 Criterion
Załącznik nr 2 - umowa.pdf pdf 1716 2020-12-01 13:05:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Oferta cenowa na przetransportowanie pojazdów usuniętych z drogi w ramach art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym Proszę o podanie wartości całej oferty

Załącznik nr 1 - ofe [...].doc

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dokumenty wymagane do złozenia oferty - Proszę do oferty załączyć: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. kserokopia aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy/zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, 3. kserokopia aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej Attachment required (0)
3 Potwierdzenie warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - umo [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 233