Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.577.2020 Naprawa central wentylacyjnych na Dworcu autobusowym Poznań Główny.

Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2020 10:20:00
Składania : 14-12-2020 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Zleceniu usługi naprawy central wentylacyjnych FLEX014 i FLEX048 dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny.

Zakres prac: Naprawa central wentylacyjnych FLEX014 s/n FLEX0140017 w zakresie wymiany pięciu elektrycznych grzałek powietrza i FLEX048 s/n FLEX0480035 w zakresie wymiany wentylatora wywiewnego. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-01-07 11:45 Aleksandra Szych ZKZL sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż z uwagi na przekroczenie przez ofertę, złożoną w tym postępowaniu o nr ID 401581, kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia podjęto decyzję o unieważnieniu tego postępowania na podstawie punktu 41 lit. b) OWZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa central wentylacyjnych FLEX014 w zakresie wymiany 5 szt. elektrycznych grzałek powietrza i FLEX048 w zakresie wymiany wentylatora wywiewnego dla Dworca autobusowego Poznań Główny Naprawa central wentylacyjnych FLEX014 s/n FLEX0140017 w zakresie wymiany pięciu elektrycznych grzałek powietrza i FLEX048 s/n FLEX0480035 w zakresie wymiany wentylatora wywiewnego dla Dworca autobusowego Poznań Główny; numery części zamiennych stosowane w nomenklaturze Lennox: grzałka elektryczna do centrali FLEX014 s/n FLEX0140017 - nr części zamiennej XAMF892390, wentylator do centrali FLEX048 s/n FLEX0480035 - nr części zamiennej XAMF782464 - w przypadku innego zamiennika równoważnego (spełniającego te same parametry), prosimy przedstawić specyfikację techniczną części zamiennej; prosimy podać łączną cenę dla zadania 1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Specyfikacja zamiennika - W przypadku propozycji zamiennika równoważnego, prosimy o dołączenie specyfikacji technicznej zamiennika (katalog produktu) oraz oświadczenia o posiadaniu przez ten zamiennik tych samych parametrów. W przypadku zastosowania w ofercie części oryginalnej Lennox, nie jest wymagany załącznik. (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 14 dni roboczych od daty podpisania umowy zlecenia Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 524