Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2020 15:24:00 |
Składania : | 01-12-2020 17:00:00 |
Otwarcia : | 01-12-2020 17:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę oraz zakup niszczarek biurowych. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: - warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; - termin realizacji: 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; - gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy; -Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu. -Miejsce Dostawy: Magazyn Kwaterunkowo- Biurowy Sekcji III ul. Włochowska 25/33 02-336 Warszawa -Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy -Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy -Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z Ogłoszeniem oraz specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do ogłoszenia -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny.
Niszczarki biurowe 20 sztuk. P-4 II klasa ochrony danych.
*ilość zamawianego asortymentu jest ilością szacunkową i służy wyłącznie wyliczeniu oferty, a Zamawiający dokona zakupu do kwoty przeznaczonej na zakup.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 72 332-37
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty