Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2020 12:14:00 |
Składania : | 27-11-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia
realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu
wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w
postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja
zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się
na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.
5.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt
przesyłki zaświadczeń leżą
po stronie Wykonawcy.
6.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 7-14 dni od
daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT po zakończeniu
kursu, z terminem płatności nie
później niż 31 grudnia 2020 r. Zamawiający
dopuszcza
możliwość
otrzymania faktur w formie elektronicznej. Faktury będą przesłane
na adres:
justyna.siebert@po.policja.gov.pl
lub eliza.borak@po.policja.gov.pl.
7.
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom
z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne
roszczenie.
8. Termin składania ofert do
dnia 27.11.2020 r.
9.
Osoby związane z realizacją zamówienia są zatrudnione na umowę o
pracę.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika kursu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika kursu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
11. Zamawiający może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji uczestnika kursu związanego m.in. z chorobą, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie kursu w pierwotnie określonym terminie.
Osoba do kontaktu:
Eliza
Borak (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46,
Justyna
Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.
Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich
akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na
jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na
powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty