Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 24-11-2020 10:49:00 |
Placing offers : | 27-11-2020 09:15:00 |
Offers opening : | 27-11-2020 09:20:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zakup samochodu
strażackiego dla OSP Kolbark.
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup samochodu
strażackiego dla OSP Kolbark.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup
samochodu pożarniczego lekkiego.
Specyfikacja techniczna samochodu- wymagania
Zamawiającego:
Samochód
pożarniczy lekki.
1. Podwozie
•
Rok produkcji 2010 lub
nowszy
•
Przebieg do 15000 km
•
Kabina na ramie
•
Przeszklenie w części
osobowej
•
Przystosowany do przewozu
min 6 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi
•
Drzwi przedziału załogi
umieszczone po obu stronach pojazdu
•
Przedział osobowy wyłożony
tapicerką i podsufitką
2. Wymiary
•
Długość całkowita max 6300
mm
•
Szerokość całkowita max 2
100 mm
•
Rozstaw osi min 3 800 mm
•
Wysokość całkowita max 2 400
mm
•
Masa własna max 2 600 kg
•
Masa dopuszczalna max 3 500
kg
3. Wyposażenie
•
Belka świetlna z napisem
„STRAŻ”.
•
Generator sygnałów
świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych
•
Lampa błyskowa koloru niebieskiego
z tyłu samochodu
•
Lampy błyskowe zderzakowe
LED
• radiotelefon samochodowy o
parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy
12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz
alfanumeryczny min 14 znaków.
• Oświetlenie przedziału
pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy
•
Oświetlenie przedziału
ładunkowego wykonane w technologii LED włączane z kabiny kierowcy i
automatycznie po otwarciu drzwi żaluzjowych
•
Kontrolka otwarcia skrytek
zabudowy
•
Dodatkowe gniazdo
zapalniczki w kabinie kierowcy
•
Dodatkowa lampa do czytania
mapy umieszczona przy siedzeniu dowódcy
•
Układ przeciwpoślizgowy ABS
•
Poduszka powietrzna dla
kierowcy
•
Ładowarki radiotelefonów
nasobnych min 2 szt
•
Dodatkowe ogrzewanie
spalinowe przedziału załogi. Moc min 2000 W
•
Dodatkowe ogrzewanie
spalinowe przedziału sprzętowego. Moc min 2000 W
•
Centralny zamek z pilotem na
wszystkie drzwi
•
Elektrycznie sterowane szyby
boczne w kabinie kierowcy
•
Elektrycznie sterowane
lusterka, podgrzewane
•
Główny wyłącznik prądu
4. Parametry podwozia
•
Gniazdo ładowania
akumulatora z zabezpieczeniem przed
uruchomieniem silnika przy podłączonym ładowaniu
•
Średnica zawracania /pomiędzy krawężnikami /13,3 m
•
Podwozie samochodu z
silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniający w dniu odbioru obowiązujące
przepisy o ruchu drogowym. Moc silnika
min 110 KM
•
Moment obrotowy min 300 Nm
przy 2000obr/min
•
Skrzynia biegów mechaniczna,
6-cio biegowa, zsynchronizowana
•
Napęd 4X2 ,
koła tylne pojedyncze
•
Układ kierowniczy ze
wspomaganiem
5. Zabudowa kontenerowa wykonana z
profili nierdzewnych pokryta blachą aluminiową mocowaną metodą klejenia
6. Dach wykonany w formie podestu
roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego
konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i
przewożonego sprzętu.
7. Długość zabudowy min 2700 mm.
8. Szerokość rolet bocznych – po 2
rolety na stronę min 1300 mm każda.
9. Roleta w ścianie tylnej o
szerokości min 1100mm.
10. Rolety aluminiowe
pyło-wodo-szczelne.
11. Wszystkie rolety zabudowy
zamykane jednym kluczem
12. Dodatkowe dwa schowki w dolnej
części zabudowy poniżej rolet
13. Półki mocowane do stelaża z
miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze wg zamawiającego
terminy wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia
podpisania umowy na dostawę samochodu.
warunki płatności :
a) Za wykonane dostawy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
c)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez
Wykonawcę faktury końcowej.
d) Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
g)
Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia
zwłaszcza w zakresie:
-
Zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i
złożoną ofertą,
-
Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
-
Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria oceny
ofert: 100 % cena,
b) Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
c) Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. Oferent
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podaną przez
siebie ceną ofertową, obowiązującą przez okres obowiązywania umowy;
4.2. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;
4.3. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;
4.4. Informowanie
Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia,
jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania
z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty -
Załącznik nr 2,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2020r. do godziny 09:15 w formie:
Elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna
RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-27 12:23 | Joanna Kujawa-Popowska |
notatka
z
postępowania: https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1846514,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-zakup-samochodu-strazackiego-dla-osp-kolbark.html |
Announcements