Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.270.52.2020 Zakup samochodu strażackiego dla OSP Kolbark.

Patrycja Milanowska
Urząd Gminy Klucze
Deadlines:
Published : 24-11-2020 10:49:00
Placing offers : 27-11-2020 09:15:00
Offers opening : 27-11-2020 09:20:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zakup samochodu  strażackiego dla OSP Kolbark.

o  wartości poniżej 30 000 euro 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.      Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze           

II.    Opis przedmiotu zamówienia: Zakup samochodu  strażackiego dla OSP Kolbark.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup samochodu  pożarniczego  lekkiego.

Specyfikacja techniczna samochodu- wymagania Zamawiającego:

 

 Samochód  pożarniczy  lekki.

1.    Podwozie

       Rok produkcji 2010 lub nowszy

       Przebieg  do 15000 km

       Kabina na ramie

       Przeszklenie w części osobowej

       Przystosowany do przewozu min 6 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi

       Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu

       Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką

2.    Wymiary

       Długość całkowita max 6300 mm

       Szerokość całkowita max 2 100 mm

       Rozstaw osi min 3 800 mm

       Wysokość całkowita max 2 400 mm

       Masa własna max 2 600 kg

       Masa dopuszczalna max 3 500 kg

3.    Wyposażenie

       Belka świetlna z napisem „STRAŻ”.

       Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych

       Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu

       Lampy błyskowe zderzakowe LED

    radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków.

         Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy

       Oświetlenie przedziału ładunkowego wykonane w technologii LED włączane z kabiny kierowcy i automatycznie po otwarciu drzwi żaluzjowych

       Kontrolka otwarcia skrytek zabudowy

       Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy

       Dodatkowa lampa do czytania mapy umieszczona przy siedzeniu dowódcy

       Układ przeciwpoślizgowy ABS

       Poduszka powietrzna dla kierowcy

       Ładowarki radiotelefonów nasobnych min 2 szt

       Dodatkowe ogrzewanie spalinowe przedziału załogi. Moc min 2000 W

       Dodatkowe ogrzewanie spalinowe przedziału sprzętowego. Moc min 2000 W

       Centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi

       Elektrycznie sterowane szyby boczne w kabinie kierowcy

       Elektrycznie sterowane lusterka, podgrzewane

       Główny wyłącznik prądu

4.    Parametry podwozia

       Gniazdo ładowania akumulatora  z zabezpieczeniem przed uruchomieniem silnika przy podłączonym ładowaniu

       Średnica zawracania  /pomiędzy krawężnikami /13,3 m

       Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym, spełniający w dniu odbioru obowiązujące przepisy o ruchu drogowym. Moc silnika  min  110  KM

       Moment obrotowy  min 300 Nm  przy 2000obr/min

       Skrzynia biegów mechaniczna, 6-cio biegowa, zsynchronizowana

       Napęd  4X2 ,  koła tylne pojedyncze

       Układ kierowniczy ze wspomaganiem

5.    Zabudowa kontenerowa wykonana z profili nierdzewnych pokryta blachą aluminiową mocowaną metodą klejenia

6.    Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego  sprzętu.

7.    Długość zabudowy min 2700 mm.

8.    Szerokość rolet bocznych – po 2 rolety na stronę min 1300 mm każda.

9.    Roleta w ścianie tylnej o szerokości min 1100mm.

10.  Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne.

11.  Wszystkie rolety zabudowy zamykane jednym kluczem

12.  Dodatkowe dwa schowki w dolnej części zabudowy poniżej rolet

13.  Półki mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze wg zamawiającego

 

terminy wykonania zamówienia: do 7 dni  od dnia podpisania umowy na dostawę samochodu.

 

warunki  płatności :

a)        Za wykonane dostawy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

b)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

c)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu  umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej.

d)       Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e)      Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f)         Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

g)        Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia zwłaszcza w zakresie:

-     Zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i złożoną ofertą,

-     Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,

-     Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

3.     Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)      Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)      Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

c)        Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

4.1.  Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podaną przez siebie ceną ofertową, obowiązującą przez okres obowiązywania umowy;

4.2. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;

4.3. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;

4.4. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;

 

Załączniki do zapytania :

- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

- Druk oferty - Załącznik nr 2,

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2020r. do godziny 09:15 w formie:

Elektronicznej  przez  platformę zakupową.

 

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

 

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

 

IV. Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,



W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2 - druk oferty 52.doc doc 37.5 2020-11-24 10:49:00 Criterion
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO 52.DOC DOC 37 2020-11-24 10:49:00 Criterion

Announcements

2020-11-27 12:23 Joanna Kujawa-Popowska notatka z postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1846514,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-zakup-samochodu-strazackiego-dla-osp-kolbark.html

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup samochodu strażackiego dla OSP Kolbark. Zakup samochodu strażackiego dla OSP Kolbark. 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni od dnia podpisania umowy na dostawę samochodu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) Attachment required

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
5 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 610