Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.51.2020 Zakup samochodu dla OSP Krzywopłoty.

Patrycja Milanowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2020 10:33:00
Składania : 27-11-2020 09:00:00
Otwarcia : 27-11-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zakup samochodu  dla OSP Krzywopłoty.

o  wartości poniżej 30 000 euro 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.      Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze           

II.    Opis przedmiotu zamówienia: Zakup samochodu  dla OSP Krzywopłoty.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup samochodu  pożarniczego lekkiego.

Specyfikacja techniczna samochodu- wymagania Zamawiającego:

  Samochód  pożarniczy  lekki.

       I.       Opis pojazdu

1.        Kolor pojazdu: czerwony fabryczny, zderzaki w kolorze białym,

2.        Rok produkcji: nie starszy niż 2002, maksymalna długość 5900mm, rozstaw osi 3500mm

3.        Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 3500 kg,

4.        Napęd samochodu na koła tylne podwójne, rozmiar kół 16cali,

5.   Kabina czterodrzwiowa przystosowana do przewozu 5 osób w układzie 2 + 3 przodem do kierunku jazdy, w przedziale brygadowym  tapicerka sufitowa,

6.        Przeszklenie w części osobowej fabryczne,  

7.        Przednie i tylne fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa,

8.        Oświetlenie do czytania mapy dla dowódcy,

9.        Poduszka powietrzna dla kierowcy,

10.    Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, instalacja z anteną dla radiotelefonu,

11.    Orurowanie przednie wzmacniające zderzak

12.    Wyciągarka sterowana pilotem przewodowym z liną stalową

13.    Oświetlenie przedziału pasażerskiego, oświetlenie przedziału sprzętowego,

14.    Wspomaganie kierownicy,

15.    Przebieg do 55000km,

16.    Hak holowniczy,

17.    Agregat wysokociśnieniowy ze zbiornikiem o pojemności  min. 250 l.

 

    II.       Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, podwozie

1.        Silnik z zapłonem samoczynnym

2.        Pojemność silnika min. 2400 cm3,

3.        Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa,

 

 III.            Oznakowanie pojazdu

1.        Belka świetlna dachowa z wbudowanym  głośnikiem,

2.        Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania  komunikatów głosowych,

3.        Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu pojazdu po lewej stronie,

4.        Na pokrywie silnika napis STRAŻ,

 

  IV.            Zabudowa Sprzętowa

1.        Kontener sprzętowy na ramie,

2.        Wymiary: wysokość równa z kabiną brygadową,

3.        Ilość skrytek 5,

4.        Półka sprzętowa umieszczona na całej szerokości 

5.        Szuflada wysuwna w tylnej skrytce.

6.        Dach w formie podestu roboczego z drabinką wejściową rozkładaną wahadłowo, poręcze ułatwiające wejście na dach,

7.        Oświetlenie roboczego pola pracy lampami LED z dwóch stron oraz z tyłu pojazdu.

8.        Maszt oświetleniowy rozkładany ręcznie,

9.        Instalacja wyposażona w wyłącznik prądowy,

 

  V.               Informacje i dokumentacja

1.        Pojazd zarejestrowany w  RP jako uprzywilejowany - specjalny pożarniczy,

2.        Pojazd ubezpieczony w zakresie OC na 30dni,

3.        Aktualne badanie techniczne.

 

terminy wykonania zamówienia: do 7 dni  od dnia podpisania umowy na dostawę samochodu.

 

warunki  płatności :

a)        Za wykonane dostawy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

b)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

c)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu  umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej.

d)    Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e)      Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f)         Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

g)        Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia zwłaszcza w zakresie:

-     Zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i złożoną ofertą,

-     Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,

-     Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

3.     Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)      Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)      Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

c)    Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

4.1.  Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podaną przez siebie ceną ofertową, obowiązującą przez okres obowiązywania umowy;

4.2. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;

4.3. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;

4.4. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;

 

Załączniki do zapytania :

- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

- Druk oferty - Załącznik nr 2,

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2020r. do godziny 09:00 w formie:

Elektronicznej  przez  platformę zakupową.

 

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

 

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

 

IV. Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty 51.doc doc 37.5 2020-11-24 10:33:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO 51.DOC DOC 37 2020-11-24 10:33:00 Kryterium

Komunikaty

2020-11-27 12:24 Joanna Kujawa-Popowska notatka z postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1846503,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-zakup-samochodu-dla-osp-krzywoploty.html

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup samochodu dla OSP Krzywopłoty. Zakup samochodu dla OSP Krzywopłoty. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od dnia podpisania umowy na dostawę samochodu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
5 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 346