Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.50.2020 „Remont ulicy Pasternik w Bydlinie.”

Patrycja Milanowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2020 13:21:00
Składania : 27-11-2020 10:00:00
Otwarcia : 27-11-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Remont ulicy Pasternik w Bydlinie.”

o  wartości poniżej 30 000 euro 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.  Opis przedmiotu zamówienia: „Remont ulicy Pasternik w Bydlinie.”

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Remont ulicy Pasternik w Bydlinie w zakresie m in.:

-          Roboty ziemne -  korytowanie, wywóz i utylizacja urobku z korytowania,

-          Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z tłucznia,

-          Zabudowa obrzeży i krawężników betonowych na ławie betonowej.

 

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 

termin wykonania zamówienia: 23.12.2020 r.

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy.

warunki  płatności :

a)       Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.

b)       Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c)       Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

d)      Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e)    Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 –dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-         Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

-         Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

-         Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,

 

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-  Druk oferty - Załącznik nr 2,

- Przedmiar i kosztorys nakładczy – Załącznik nr 3.

 

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2020r. do godziny 10:00 w formie:

Elektronicznej  przez  platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

 

IV. Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.

 

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty 50.doc doc 37 2020-11-23 13:21:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO 50.DOC DOC 37 2020-11-23 13:21:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Bydlin ul Pasternik_przedmiar.pdf pdf 114.88 2020-11-23 13:21:00 Kryterium

Komunikaty

2020-11-27 12:25 Joanna Kujawa-Popowska notatka z postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1846022,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-remont-ulicy-pasternik-w-bydlinie.html

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont ulicy Pasternik w Bydlinie.” „Remont ulicy Pasternik w Bydlinie.” 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 23.12.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonym przedmiarem ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Byd [...].pdf

(0)
8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 381