Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2020 13:21:00 |
Składania : | 20-11-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1. Budowa placu zabaw
Klucze-Osada.
2. Bogucin Duży budowa placu
zabaw przy Remizie OSP.
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Budowa placu zabaw
Klucze-Osada.
2. Bogucin Duży budowa placu
zabaw przy Remizie OSP.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa i montaż wraz z fundamentami elementów
doposażenia placów zabaw dla zdania:
„Budowa placu zabaw
Klucze-Osada.”
Lokalizacja Klucze –
Osada.
a)
Bujak pojedynczy na sprężynie – 2szt.
Bujak wykonany na sprężynie z drutu stalowego o
średnicy min. 18 mm. Ocynkowany, malowany proszkowo. Korpus bujaka wykonany z
tworzywa sztucznego HDPE , wytrzymałego na uszkodzenia mechaniczne,
niewrażliwego na warunki atmosferyczne. Bujak winien przybierać kształt
zwierzątka- rekin oraz pojazdu- skuter. Musi zawierać uchwyty do trzymania oraz
oparcia stóp. Wymiary urządzenia ok.: wysokość ok.: 0,77-0,88 m, długość: 0,75
– 1,15 m, szerokość: 0,22-0,26 m.
„Fundusz Sołecki Bogucin
Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.
Lokalizacja Bogucin
Duży.
a)
Huśtawka metalowa typu
"ważka".
Huśtawka wagowa 2-
osobowa . Siedziska wykonane z wytrzymałego materiału odpornego na warunki
atmosferyczne. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo lub wykonane ze
stali nierdzewnej. Wymiary urządzenia
ok. 300 x 40 cm.
e) Gra edukacyjna kółko - krzyżyk
Gra mocowana na
profilach stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo. Między profilami
przytwierdzone poprzecznie dwa elementy metalowe w formie rurek z dużą
odległością między sobą. Do poprzecznych rurek, w odpowiednich odstępach
przymocowane pionowo trzy rzędy lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym a na
nich przeciągnięte elementy (w sumie 8 sztuk)
wykonane ze sklejki pokrytej filmem melaminowym z grafiką przedstawiającą
symbol kółka oraz krzyżyka. Konstrukcja urządzenia mocowana do podłoża za
pomocą kotew. Wymiary ok.: 1,20m x 0,25 m, wysokość ok.: 1,6 m.
Wymiary podane są jako orientacyjne. Dopuszcza się
odstępstwo od podanych wymiarów o ± 5%.
Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia
posiadały stosowne atesty i certyfikaty zgodności.
Dostawę należy
wykonać zgodnie z załączonym opisem. Dostarczone zamówienie ma być zgodne lub o
równoważnych parametrach.
Wykonawca w
wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem i montażem własnymi zasobami ludzkimi i
sprzętowymi.
terminy wykonania zamówienia: do 21.12.2020r.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
c)
Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy
protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i
terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy
oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur lub rachunku
częściowego i faktury lub rachunku końcowego z tytułu wykonanych robót.
d) Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
g)
Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia
zwłaszcza w zakresie:
-
Zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i
złożoną ofertą,
-
Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
-
Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
c) Udzielenie gwarancji – minimum 36 miesięcy
d) Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;
Opis sposobu obliczenia ceny:
- podać cenę brutto każdej pozycji
oraz cenę jednostkową netto a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając
cenę oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).
- Wykonawca w cenę oferty powinien
wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych tj. transportu, rozładunku itp.
- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.
4. Istotne postanowienia umowne:
4.1. Oferent
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez
siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;
4.2. Transport, rozładunek i montaż przedmiotu dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.3. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;
4.4. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy i
montażu;
4.5. Informowanie
Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia,
jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania
z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;
4.6. Pełnienie
funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw i montażu realizowanych
przez podwykonawców.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty -
Załącznik nr 2,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 20.11.2020r. do godziny 10:00 w formie:
Elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna
RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Wypis KRS lub
wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-23 14:32 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
23
listopada
2020
r. Znak sprawy ZP.270.48.2020 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia: 1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada. 2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP. które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia 4 834,99 zł wartość netto 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 17.11.2020 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: 1. P.P.U.FIGLER – Henryk Figler, ul. Witosa 78, Repty Śląskie, 42-603 Tarnowskie Góry 2. Avis Ekologiczne place zabaw, M.Małecki, K.Małecka, ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin 3. PLACE MARZEN Piotr Krzywiec, ul. Raczkowskiego 1/6, 64-800 Chodzież 4. Argon Klaudiusz Półtorak, ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl, 5. Bonder Toys Henryk Bonder, ul. Kortowa 15, 05-830 Wolica poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 20.11.2020 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1. AVIS-ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin 6 580,50 zł 2. FIOR Sp. z o.o. ul. Robotnicza 13, 55-040 Kobierzyce 7 724,77 zł 3. ATUT Tomasz Skiba 62-050 Mosina, Leśmiana 5 6 600,00 zł 4. Bonder Toys Henryk Bonderm, ul. Kortowa 15 05-830 Wolica 5 000,00 zł 5 ZAKŁAD KSZTAŁTOWANIA TERENÓW ZIELONYCH DOL-EK KAZIMIERZ DOLECIŃSKI 33-100 Tarnów, ul. Sióstr Służebniczek 17 7 441,50 zł 3. Wybrano ofertę: Bonder Toys Henryk Bonderm, ul. Kortowa 15 05-830 Wolica Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk Zatwierdzam |
2020-11-20 10:25 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.48.2020 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: 1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada. 2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP. Do dnia 20.11.2020 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty: 1. AVIS-ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin 6 580,50 zł 2. FIOR Sp. z o.o. ul. Robotnicza 13 55-040 Kobierzyce 7 724,77 zł 3. ATUT Tomasz Skiba 62-050 Mosina, Leśmiana 5 6 600,00 zł 4. Bonder Toys Henryk Bonderm, ul. Kortowa 15 05-830 Wolica 5 000,00 zł 5 ZAKŁAD KSZTAŁTOWANIA TERENÓW ZIELONYCH DOL-EK KAZIMIERZ DOLECIŃSKI 33-100 Tarnów, ul. Sióstr Służebniczek 17 7 441,50 zł |
Komunikaty