Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOSTAWA KRZESEŁ OBROTOWYCH

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2020 15:12:00
Składania : 16-11-2020 12:00:35
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w załączniku nr 2 – Formularzu asortymentowo - cenowym oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem 7 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

7.   Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni

 

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie.doc doc 46.5 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia
zał 2 formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 16.18 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia
zał nr 3 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.rtf rtf 1004.87 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy krzesła.docx docx 32.77 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia
zał. (RODO).pdf pdf 133.18 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1 Formularz Ofertowy.docx docx 15.98 2020-11-12 15:12:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2020-11-16 12:00 Jolanta Wojdera Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Wystawiono zły opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 DOSTAWA KRZESEŁ OBROTOWYCH 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo – cenowym c. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym 3. Wraz z ofertą należy złożyć 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy 3. Wypełniony i podpisany opis oferowanego przedmiotu zamówienia 4. Aktualny KRS/CEIDG 5. Podpisane oświadczenie RODO –załącznik nr 5 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza ofertowego

1. Ogłoszenie.doc

zał 2 formularz asor [...].xlsx

zał nr 3 szczegółowy [...].rtf

projekt umowy krzesł [...].docx

zał. (RODO).pdf

Załącznik 1 Formular [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 527