Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: D/Kw.2232.11.2020 Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1x użytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej - Okręgowej Aresztu śledczego w Szczecinie.

Deadlines:
Published : 12-11-2020 09:50:00
Placing offers : 18-12-2020 10:00:00
Offers opening : 18-12-2020 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie .pdf pdf 156.06 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
siwz_as_szczec_11_ 2020.pdf pdf 1028.86 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_1_form_ofertowy.pdf pdf 1217.71 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_1_form_ofertowy.xlsx xlsx 77.55 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_3_form_JEDZ.docx docx 42.86 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_4_oswiadczenie_grupy_kapitalowe.docx docx 15.67 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_5_instrukcja_JEDZ.pdf pdf 1160.39 2020-11-12 09:50:00 Proceeding
zal_2_wzór_umowy po zmianach.pdf pdf 649.62 2020-11-26 10:10:15 Public message
zal_2_wzór_umowy po zmianach2.docx docx 30.2 2020-12-02 13:46:23 Public message
zal_2_wzór_umowy po zmianach2.pdf pdf 649.86 2020-12-02 13:46:23 Public message
zal_1_form_ofertowy po zmianach.pdf pdf 1218.06 2020-12-09 11:47:19 Public message
zal_1_form_ofertowy pozmianach.xlsx xlsx 77.53 2020-12-09 11:47:19 Public message
Modyfikacja SIWZ.5.doc doc 43 2020-12-15 14:56:16 Public message

Announcements

2021-01-08 12:31 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-13.2020.AP Szczecin, dn. 08 stycznia 2021 r.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2021. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych oraz materiałów stomatologicznych do Apteki Zakładowej - Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Pakiet I:
Konsorcjum Firm:
Urtica Sp. Z o.o., ul. Krzemieniecka 120,
54-613 Wrocław,
PGF SA, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

Cena – 1 257 906,88 zł (jeden milion dwieście pięćdziesiąt siedemtysięcy dziewięćset sześć zł 88/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 10.00

Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 20 pkt
Łącznie: 100 pkt

Pakiet II:
Sanofi – Aventis Sp. z o.o.
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Cena – 26 197,13 zł (dwadzieścia sześć tysięcy sto dziewięćdziesiąt siedem zł 13/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 10.00


Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 20 pkt
Łącznie: 100 pkt

Pakiet III:
Schulke Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimkskie 132
02-305 Warszawa
Cena – 20 893,30 zł (dwadzieścia tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt trzy zł 30/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 12.00

Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 10 pkt
Łącznie: 90 pkt

Pakiet IV:
Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. Z o.o.
ul. Mączna 31
70-780 Szczecin
Cena – 51 199,15 zł (pięćdziesiąt jeden tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć zł 15/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 10.00

Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 20 pkt
Łącznie: 100 pkt

Pakiet V:
Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. Z o.o.
ul. Mączna 31
70-780 Szczecin
Cena – 14 712,48 zł (czternaście tysięcy siedemset dwanaście zł 48/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 10.00

Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 20 pkt
Łącznie: 100 pkt

Pakiet VI:
CitoNet Szczecin
Sp. z o.o.
ul. Rolna 4
71-730 Szczecin
Cena –25 563,59 zł (dwadzieścia pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt trzy zł 59/100 )
Termin realizacji dostawy – 1 dzień
Godzina dostawy – do 10.00

Ilość punktów:
Cena – 60 pkt
Termin realizacji dostawy – 20 pkt
Godzina dostawy – 20 pkt
Łącznie: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru:
a/ oferty zdobyły największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert,
b/ spełniono warunki udziału w postępowaniu,
c/ złożono oferty przed upływem wymaganego terminu.

Wybrani wykonawcy zobowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2020-06-22.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:


Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena gross (zł) / ilość pkt
Termin realizacji dostawy / ilość pkt Godzina dostawy / ilość pkt Łączna ilość pkt
1 Sanofi – Aventis Sp. z o.o.
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa II – 26 197,13 / 60,00 1 dzień / 20,00 do 10:00 / 20,00
100,00
2 CitoNet Szczecin
Sp. z o.o.
ul. Rolna 4
71-730 Szczecin VI – 25 563,59 / 60,00 1 dzień / 20,00 do 10:00 / 20,00 100,00
3 Schulke Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimkskie 132
02-305 Warszawa III – 20 893,30 / 60,00 1 dzień / 20,00 do 12:00 / 10,00 90,00
4 Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. Z o.o.
ul. Mączna 31
70-780 Szczecin IV – 51 199,15 / 60,00
V – 14 712,48 / 60,00 1 dzień / 20,00 do 10:00 / 20,00 IV - 100,00
V - 100,00
5 Neuca S.A.
ul. Forteczna 35-37
87-100 Toruń I – 1 295 497,14 / 58,26 1 dzień / 20,00 do 10:00 / 20,00 98,26
6 Konsorcjum Firm:
Urtica Sp. Z o.o., ul. Krzemieniecka 120,
54-613 Wrocław,
PGF SA, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź
I – 1 257 906,88 / 60,00 1 dzień / 20,00 do 10:00 / 20,00 100,00

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

5. Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa może zostać zawarta przed upływem terminów, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".




Kierownik Zamawiającego


2020-12-18 12:43 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11.2020
Szczecin, 2020-12-18



INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
(zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)




dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020: Dostawa produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych ,środków do dezynfekcji, drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, drobnego sprzętu medycznego, materiałów stomatologicznych.



W dniu 2020-12-18 o godzinie 10:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w w/w postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 1 870 348,40 zł brutto.



Zestawienie złożonych ofert:




Nr oferty
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena gross (zł)



Termin realizacji dostawy
Godzina dostawy
Uwagi
1
Sanofi – Aventis Sp. z o.o.
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
II – 26 197,13
1 dzień
do 10:00

-
2
CitoNet Szczecin
Sp. z o.o.
ul. Rolna 4
71-730 Szczecin
VI – 25 563,59
1 dzień
do 10:00
-
3
Schulke Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimkskie 132
02-305 Warszawa
III – 20 893,30
1 dzień
do 12:00
-
4
Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. Z o.o.
ul. Mączna 31
70-780 Szczecin
IV – 51 199,15
V – 14 712,48
1 dzień
do 10:00
-
5
Neuca S.A.
ul. Forteczna 35-37
87-100 Toruń
I – 1 295 497,14
1 dzień
do 10:00
-
6
Konsorcjum Firm:
Urtica Sp. Z o.o., ul. Krzemieniecka 120,
54-613 Wrocław,
PGF SA, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź

I – 1 257 906,88
1 dzień
do 10:00
-



Każdy z w/w wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia, w formie oryginału, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawcom może w tym celu posłużyć załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2020-12-15 14:56 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-10.2020.AP Szczecin, dn. 15.12.2020 r.




INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Zamawiający pragnie poinformować, że w formularzu ofertowym, pakiet I poz. 535 – Albumina ludzka, podlega wycenie. W przypadku, gdy u Wykonawcy w formularzu ofertowym w formie pliku exel pozycja ta nie jest widoczna, należy rozszerzyć wiersze za pomocą widocznego znaku + po lewej stronie dokumentu. W związku z powyższym uaktualniono pomocniczy formularz w formie dokumentu PDF.


Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

Modyfikacja SIWZ.5.d [...].doc

2020-12-10 13:13 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-9.2020.AP Szczecin, dn. 10.12.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega pkt XI.4.

Było:

Otwarcie ofert jest jawne. Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, przy braku możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert, Zamawiający przeprowadzi otwarcie ofert z zapewnieniem transmisji online przy użyciu komunikatora Cisco, https://connect.sw.gov.pl/invited.sf?id=27024&secret=6e378500-f3bf-4316-b631-e54df96e8b29 , PIN 338682.

Ma być:


Otwarcie ofert jest jawne. Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, przy braku możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert, Zamawiający przeprowadzi otwarcie ofert z zapewnieniem transmisji online przy użyciu komunikatora Cisco, https://connect.sw.gov.pl/invited.sf?id=27007&secret=e963bcf7-f031-4700-bef1-e9816ab912c0 , PIN 782226.





Kierownik Zamawiającego

2020-12-09 11:47 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-8.2020.AP Szczecin, dn. 09.12.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy w zakresie pakietu 1 – poz. 430. Zmodyfikowany formularz ofertowy umieszczono w załączeniu.



Zamawiający zaznacza, że ulega zmianie termin składania ofert na 18.12.2020 r. godz. 10.00.


Kierownik Zamawiającego

zal_1_form_ofertowy [...].pdf

zal_1_form_ofertowy [...].xlsx

2020-12-09 10:26 Agnieszka Polis The message was withdrawn by the Buyer.
2020-12-09 10:22 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-7.2020.AP Szczecin, dn. 09 grudnia 2020 r.




WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.

Pytanie:
1. Dotyczy pakietu nr 1 poz. Wg nr 430 Tramadolum – prosimy o doprecyzowanie co należy wycenić .
Odpowiedź:

1. Należy wycenić Tramadolum + paracetamolum 37,5mg + 325 mg tabl. – 18 000 szt.

W związku z powyższym zmianie ulega formularz ofertowy w zakresie pakietu I, poz. 430.



Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert ulega zmianie na dzień 18.12.2020 r. godz. 10:00.

Kierownik Zamawiającego

2020-12-07 13:22 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-6.2020.AP Szczecin, dn. 07 grudnia 2020 r.




WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.

Pytania:
1. Czy z uwagi na fakt, iż na rynku są zarejestrowane różne postaci leku, pod tą samą nazwą międzynarodową, Zamawiający wyrazi zgodę na zamianę w przedmiocie zamówienia występującej postaci doustnej leku w obrębie tej samej drogi podania np.: tabl. powl.-tabl.; tabl.-kaps. tabl.-drażetki, kaps.-kaps.twarda, tabletki o przedłużonym uwalnianiu-tabletki o zmodyfikowanym uwalnianiu, tabl-tabl.dojelit. i odwrotnie)?
2. Czy z uwagi na fakt, iż na rynku są zarejestrowane różne postaci leku, pod tą samą nazwą międzynarodową, Zamawiający wyrazi zgodę na zamianę w przedmiocie zamówienia występującej postaci injekcyjnej leku w obrębie tej samej drogi podania np.: amp.-fiol.; fiol.-amp-strz ampułki-pojemniki, flakony-butelki, i odwrotnie?
3. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 23. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie preparatu równoważnego Simeticonum 0,04g opakowanie 100 kps., posiadające takie same właściwości i zastosowanie co Dimeticonum 0,05 x 100 tbl.?
4. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 56. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu ProbioDr. Pozwoli to na złożenie korzystniejszej oferty/Proszę o wydzielenie pozycji do odrębnego pakietu. Umożliwi to przystąpienie większej liczby oferentów.
5. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 60. (1.) Czy zamawiający wymaga preparatu Makrogol 74 g x 48 saszetek (PEG 4 litry - Fortrans) zgodny z SIWZ, który jest rekomendowany przez Europejskie Towarzystwo Endoskopii Przewodu Pokarmowego (ESGE) w rutynowym przygotowaniu do kolonoskopii. którego oferta cenowa jest korzystna dla zamawiającego? (2.) Czy zamawiający wymaga preparatu Makrogol (74 g x 48 saszetek, PEG 4 litry - Fortrans) o składzie chemicznym zgodnym z SIWZ?
6. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 82. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu Silimax, 70 mg, kaps.twarde, 30 szt ?
7. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 90. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu Fostex, (100 mcg+6mcg/dawkę),aer.inhal., 180 dawek?
8. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 108 Mannitol – prosimy o doprecyzowanie wielkości opakowania do wyceny.
9. Dotyczy pakietu nr 1, poz.254, czy Zamawiający zezwoli na wycenę Panthenol, pianka, 150 ml, Aflofarm – Panthenol opisany w SWIZ ma zakończoną produkcję.
10. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 264 Heparyna żel- prosimy o doprecyzowanie wielkości opakowania do wyceny.
11. Zamawiający nie dopuszcza zmiany wielkości opakowań maści i kremów ale w formularzu asortymentowym nie są one określone – prosimy o doprecyzowanie jakie wielkości powinny być wycenione.
12. Prosimy o doprecyzowanie wielkości opakowań kropli i żeli występujących w formularzu asortymentowym.
13. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 282 Estradiolum + Dydrogesteronum – prosimy o doprecyzowanie dawki leku .
14. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 315 Diklofenak żel – prosimy o doprecyzowanie wielkości opakowania.
15. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 380 Lidocainum 2 % amp – prosimy o doprecyzowanie wielkości ampułki.
16. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 386. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę preparatu: Methadoni hydrochloridum, 10 mg/ml, but. 1000 ml, koncentrat do sporządzania roztworu doustnego, którego stabilność po otwarciu w temp. poniżej 25 stopni C wynosi 90 dni, a po sporządzeniu roztworu 14 dni, ze wskazaniem do substytucyjnego podtrzymującego leczenia uzależnienia od opioidów u dorosłych w połączeniu z odpowiednią opieką medyczną, społeczną i psychospołeczną? W przypadku zgody, proszę o podanie ilości opakowąń, jaką należy wycenić.
17. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 393 Mirtazapina 15 mg- czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci tabletki ulegającej rozpadowi w jamie ustnej; tylko w takiej postaci wymagana dawka jest dostępna.
18. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 394 i 395 Mirtazapian – czy celem zaoferowania korzystniejszej oferty cenowej Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci tabletki ulegającej rozpadowi w jamie ustnej.
19. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 418 Szampon do zwalczania wszawicy – czy Zamawiający dopuści w tej pozycji wycenę preparatu zarejestrowanego jako wyrób medyczny?
20. Dotyczy pakietu nr 1 poz. Wg nr 430 Tramadolum – prosimy o doprecyzowanie co należy wycenić .
21. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 453. Proszę o dopuszczenie wyceny w ramach ww. pozycji dwóch pozycji tj. Spriva x 90 kapsułek 37 opak. oraz HandiHaler x1 szt w ilości 110 szt. (na 1 op. x 90 szt Tiotropium przypadają 3 HandiHalery). Jest to spowodowane rejestracją leku (Spriva x 90 kaps. zarejestrowana jest bez HandiHalera) oraz faktem, iż w przypadku sprzedaży na fakturze będą widoczne jako dwie oddzielne pozycje.
22. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 461. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu Budiair,200mcg/d, aer.,wziewny,200 dawek+ kom. inh.?
23. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 467. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu równoważnego Adamedu Flutixon,250mcg/d, który wyposażony jest w inhalator?
24. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 469 Formoterol – prosimy o doprecyzowanie wielkości opakowania do wyceny ; na rynku występują leki w opakowaniu x 60 kapsułek i 120 kapsułek.
25. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 469. Czy Zamawiający dopuści wycenę preparatu Atimos, 12 mcg/dawkę, aer.inhal.,120 dawek.
26. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 70,156,158,207,357,358,361,362,363,428 – czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci kapsułki celem zaoferowania korzystniejszej oferty cenowej?
27. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 271,312,436 – czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci kapsułki o przedłużonym działaniu celem zaoferowania korzystniejszej oferty cenowej?
28. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 538 – czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci kapsułki dojelitowej celem zaoferowania korzystniejszej oferty cenowej?
29. Dotyczy pakietu nr 1 poz. 24,25,62-64;99,116-118;120,123,127-133;138-142;145,146,153-155;156,165,169,172184-186;192-197;208-211;264,270,282,285,288,290-292;294;300,317,319,327-329;334,343,344,346,354,359,368-371;375,377,378,389-395;398,399,401,404,407-411;414-417;419,420,425,437,439,440,458,464,466,471-473,530,532,538 – czy Zamawiający wyrazi zgodę na wycenę leku w postaci tabletki powlekanej ?
30. Dotyczy pakietu nr 1, poz. 112, 113, czy Zamawiający dopuści wycenę opakowań KabiClear zamiast KabiPack? Stopniowa zamiana opakowań producenta.
31. Dotyczy pakietu nr 1, poz.254, czy Zamawiający zezwoli na wycenę Panthenol, pianka, 150 ml, Aflofarm – Panthenol opisany w SWIZ ma zakończoną produkcję.
32. Dotyczy pakietu nr 1, poz. 486, czy Zamawiający miał na myśli wycenę Cetraxal , x 15 amp- 36 op. ?

Odpowiedzi:

1. Zamawiający wyraża zgodę pod warunkiem, że przedstawiony produkt leczniczy zawiera tą samą substancję czynną, czyli tę, która wywołuje określony efekt terapeutyczny, dawkę, postać farmaceutyczną i drogę podania określoną w SIWZ.
2. Zamawiający wyraża zgodę pod warunkiem j/w (odpowiedz nr 1).
3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
5. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
7. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
8. Zamawiający prosi o wycenę preparatu o pojemności 100ml a 200 mg/ml.
9. Zamawiający nie wyraża zgody ze względu na kategorię dostępności - kosmetyk leczniczy.
10. PAKIET Nr 1 poz. 161 - Zamawiający prosi o wycenę Heparyna - żel w opakowaniu 30 g.
11. Opakowania maści i kremów proszę wycenić w wielkości opakowania zgodnie z rejestracją produktu leczniczego.
12. Opakowania kropli i żeli proszę wycenić w wielkości opakowania zgodnie z rejestracją produktu leczniczego.
13. Zamawiający wymaga zaoferowania preparatu o składzie 2 mg estradiolu + 10 mg dydrogesteronum.
14. Zamawiający wymaga zaoferowania preparatu w wielkości 100 g.
15. Zamawiający wymaga zaoferowania preparatu 2 ml.
16. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
17. Zamawiający wyraża zgodę na wycenę preparatu Mirtazapina a 15 mg w postaci tabletki ulegającej rozpadowi w jamie ustnej.
18. Zamawiający wyraża zgodę na wycenę preparatu Mirtazapina w postaci tabletki ulegającej rozpadowi w jamie ustnej.
19. Zamawiający dopuści wycenę preparatu zarejestrowanego jako wyrób medyczny.
20. Należy wycenić Tramadolum retard a 100 mg.
21. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
22. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
23. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
24. Należy wycenić Formoterol 12mcg x 60 caps.
25. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.
26. Zamawiający wyraża zgodę.
27. Zamawiający wyraża zgodę.
28. Zamawiający wyraża zgodę.
29. Zamawiający wyraża zgodę.
30. Zamawiający wyraża zgodę.
31. Odpowiedz - jest to kosmetyk. Zamawiający nie wyraża zgody.
32. Zamawiający wymaga wyceny Cetraxalu krople do uszu 2mg/ml- 1 op -15amp a 0,25 ml - 36 op.




Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Kierownik Zamawiającego
2020-12-02 14:10 Agnieszka Polis Pytanie 36:
Pakiet 6, poz. 1-12,23-24
Czy zamawiający wydzieli poz. 1-12,23-24 do osobnego pakietu, takie rozwiązanie pozwoli na złożenie nam konkurencyjnej oferty. Racjonalne wydatkowanie publicznych pieniędzy jest dla Zamawiającego priorytetem, a podział pakietu to umożliwia. Złożenie ofert przez różne firmy pozwoli Zamawiającemu na dokonanie wyboru oferty zgodnej z zapisami SIWZ oraz zasadami uczciwej konkurencji w myśl ustawy PZP, gdyż większa liczba oferentów stwarza większe możliwości wyboru.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 37:
Do rozdziału XIII SIWZ: Prosimy o zmianę kryterium oceny ofert, polegającego na określeniu godziny dostawy poprzez wydłużenie najwcześniejszego, a co za tym idzie, najwyżej ocenianego przedziału czasowego na okres pomiędzy do godziny 11.00 oraz proporcjonalną zmianę pozostałych progów. Nadmieniamy przy tym, że przyjęcie przez Zamawiającego urealnionych godzin dostaw, którym sprostać będzie mogła większa ilość Wykonawców, również tych posiadających magazyny w większej odległości od siedziby Zamawiającego, znacząco przyczyni się do wzrostu konkurencyjności w niniejszym postępowaniu, a tym samym korzystnie wpłynie na oferowane ceny. Zaznaczyć bowiem, należy, że waga kryterium godziny dostaw będzie miała istotny wpływ na wybór oferty (Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze tą, której bilans ceny, terminu realizacji dostawy oraz godziny dostawy przedstawiał będzie najwyższą wartość punktową), dlatego też, w przypadku nie urealnienia kryterium godziny dostawy, poprzez wydłużenie najwcześniejszego przedziału czasowego, może dojść do sytuacji, w której Zamawiający wybierze oferty z wcześniejszą godziną dostaw ale wyższymi cenami.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 38:
Do §6 ust. 2 wzoru umowy: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę postanowienia dotyczącego wysokości kary umownej z tytułu zwłoki w prawidłowej realizacji każdorazowej dostawy w trybie „cito” w taki sposób aby wynosiła ona 0,5% wartości gross towaru, którego opisywana zwłoka dotyczy, za każdą godzinę zwłoki? Zwracamy przy tym uwagę na niewspółmierność kar przewidzianych w umowie. Kupującemu za opóźnienie świadczenia pieniężnego może zostać naliczona kara w wysokości nie większej niż 8,5% w skali roku, liczona od kwoty, której dotyczy opóźnienie. Natomiast dla Sprzedającego przewidziana jest kara w wysokości 17 520% w skali roku (2% x 24 godziny x 365 dni) za opóźnienie świadczenia. Jednocześnie prosimy o dodanie słów zgodnych z przesłanką wynikającą z treści art. 552 k.c.: "... z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu."
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowienia dotyczącego wysokości kary umownej z tytułu zwłoki w prawidłowej realizacji każdorazowej dostawy w trybie „cito” w taki sposób aby wynosiła ona 0,5% wartości gross towaru, którego opisywana zwłoka dotyczy, za każdą godzinę zwłoki, z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu.". Tym samym, zmianie ulega treść wzoru umowy i par. 6.2 otrzymuje brzmienie: „W razie opóźnienia dostawy realizowanej w trybie „cito” Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wartości gross towaru, którego opisywana zwłoka dotyczy za każdą rozpoczętą godzinę, po upływie 8 godzin od chwili zamówienia, z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu.”


Pytanie 39:
Do §6 ust. 7 wzoru umowy prosimy o dodanie słów: „…, z tym zastrzeżeniem, że potrącana kara umowna będzie miała charakter bezsporny i wymagalny a możliwość jej potrącenia będzie wynikała z aktualnych oraz powszechnie obowiązujących norm prawnych.”
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na dodanie w §6 ust. 7 wzoru umowy słów: „…, z tym zastrzeżeniem, że potrącana kara umowna będzie miała charakter bezsporny i wymagalny a możliwość jej potrącenia będzie wynikała z aktualnych oraz powszechnie obowiązujących norm prawnych.”

Pytanie 40:
Do §7 ust. 8 wzoru umowy: Prosimy o informację czy w przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika leku w cenie przetargowej (bo np. będzie to groziło rażącą startą dla Wykonawcy), Zamawiający wyrazi zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę?
Odpowiedź
Zamawiający wymaga dostarczenia odpowiednika – leku, zawierającego tę samą substancję czynną oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic w postaci farmaceutycznej. Na inne propozycje Zamawiający nie wyraża zgody.

Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Kierownik Zamawiającego
2020-12-02 14:09 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-4.2020.AP Szczecin, dn. 02 grudnia 2020 r.




WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.


Pytanie 1:
Pakiet 4 Pozycja 1
Czy Zamawiający dopuści wycenę cewnika silikonowanego?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.


Pytanie 2:
Pakiet 4 Pozycja 6
Czy Zamawiający dopuści fartuch w rozmiarze uniwersalnym L?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.


Pytanie 3:
Pakiet 4 Pozycja 8
Czy Zamawiający dopuści wycenę igieł w opakowaniu a’50 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie opakowania a 50 szt z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości.



Pytanie 4:
Pakiet 4 Pozycja 12
Czy Zamawiający dopuści wycenę kieliszków w opakowaniu a’90 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści wycenę kieliszków w opakowaniu a 90 sztuk po przeliczeniu zamawianej ilości .

Pytanie 5:
Pakiet 4 Pozycja 16
Czy Zamawiający dopuści wycenę nakłuwaczy w opakowaniu a’100 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści wycenę nakłuwacza w opakowaniu jednostkowym a 100 sztuk po przeliczeniu zamawianej ilości .

Pytanie 6:
Pakiet 4 Pozycja 20
Czy Zamawiający zgodzi się na wydzielenie pozycji nr 20 (pieluchomajtki) do osobnego zadania? Państwa zgoda zwiększy konkurencyjność postępowania umożliwiając złożenie ofert większej liczbie wykonawców.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ

Pytanie 7:
Pakiet 4 Pozycja 20
Czy Zamawiający dopuści pieluchomajtki w rozmiarze M-XL?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 8:
Pakiet 4 Pozycja 20
Czy Zamawiający dopuści wycenę za 1szt ze względu na różny sposób konfekcjonowania w zależności od rozmiaru?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 9:
Pakiet 4 Pozycja 20
Czy Zamawiający dopuści wycenę za opakowanie a’15szt z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 10:
Pakiet 4 Pozycja 21
Czy Zamawiający dopuści wycenę pojemnika 25ml w opakowaniu a’100 sztuk?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 11:
Pakiet 4 Pozycja 21
Czy Zamawiający dopuści wycenę pojemnika 60ml w opakowaniu a’100 sztuk?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 12:
Pakiet 4 Pozycja 22
Czy Zamawiający dopuści wycenę pojemników w opakowaniu a’90 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści wycenę pojemników zgodnie z SIWZ po przeliczeniu ilości zamawianej.


Pytanie 13:
Czy Zamawiający dopuści wycenę strzykawki w opakowaniu a’25 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 14:
Pakiet 4 Pozycja 35-38
Czy Zamawiający dopuści wycenę strzykawki z rozszerzeniem skali o 10%?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 15:
Pakiet 4 Pozycja 40-41
Czy Zamawiający dopuści wycenę szpatułki w opakowaniu a’100 sztuk z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę w pozycji nr 40 na wycenę opakowania a 100 szt po przeliczeniu ilości zamawianej.Pozycja nr 41 - Zamawiający nie wyraża zgody na wycenę opakowania a 100 sztuk .


Pytanie 16:
Pakiet 6 Pozycja 1-6
Czy Zamawiający zgodzi się na odstąpienie od wymogu aby każdy rozmiar oznaczony był innym kolorem na opakowaniu?
Odpowiedź
Zamawiający zgadza się na odstąpienie od wymogu, aby każdy rozmiar oznaczony był innym kolorem na opakowaniu.


Pytanie 17:
Pakiet 6 Pozycja 1-3
Czy Zamawiający dopuści opaski elastyczne w opakowaniu papierowym?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę opakowania opisanym w SIWZ.



Pytanie 18:
Pakiet 6 Pozycja 1-3
Czy Zamawiający dopuści opaski elastyczne pakowane w kartonik?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę opakowania opisanym w SIWZ.


Pytanie 19:
Pakiet 6 Pozycja 4-6
Czy Zamawiający dopuści opaski dziane w opakowaniu papierowym?

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę opakowania opisanym w SIWZ.

Pytanie 20:
Pakiet 6 Pozycja 10
Czy Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 11,5x19cm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 11,5 x 19 cm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ .

Pytanie 21:
Pakiet 6 Pozycja 11
Czy Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 17x28,5cm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 17 x 28,5 cm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ.

Pytanie 22:
Pakiet 6 Pozycja 12
Czy Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 23x38cm, spełniające pozostałe wymagania SIWZ?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści kompresy gazowe o wykroju 23 x 38 cm, spełniające pozostałe wymagania.

Pytanie 23:
Pakiet 6 Pozycja 13, 14
Czy Zamawiający dopuści przylepce bez ząbkowanych brzegów?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 24:
Pakiet 6 Pozycja 21
Czy Zamawiający dopuści opatrunek w rozmiarze 8cm x 6cm?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści opatrunek w rozmiarze 8 cm x 6 cm pod warunkiem , spełniające pozostałe wymagania SIWZ

Pytanie 25:
Pakiet 6 Pozycja 26
Czy Zamawiający dopuści ligninę w płatach pakowaną a’5kg z przeliczeniem podanych ilości?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wycenę ligniny w płatach pakowaną a 5 kg z przeliczeniem na podaną w SIWZ ilość.

Pytanie 26:
Pakiet 6 Pozycja bez numeru między 26 a 27
Czy Zamawiający dopuści podkłady higieniczne pakowane po 25szt z przeliczeniem podanych ilości?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie 27:
Pakiet 6 Pozycja 27
Czy Zamawiający dopuści chustę trójkątną bawełnianą w rozmiarze 96x96x130cm?

Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie 28:
Pakiet 6 Pozycja 28
Czy Zamawiający dopuści wycenę za opakowanie a’3szt z przeliczeniem podanych ilości?
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na wycenę za opakowanie a 3 sztuki z przeliczeniem podanych ilości.


Pytanie 29:
Pakiet 6 Pozycja 29, 30
Czy nie zaszła omyłka pisarska i Zamawiający miał na myśli taśmę opatrunkową 10metrową a nie jak podano o długości 10cm?
Odpowiedź
Zamawiający miał na myśli taśmę opatrunkową przylepną o rozmiarach 10 cm x 10 m i 15 cm x 10 m .


Pytanie 30:
W zakresie pakietu nr 1 pozycja 386 - pytania Wykonawcy:
1. Zwracamy się z prośbą o wydzielenie pozycji 386 z pakietu nr 1 i utworzenie odrębnego pakietu. Przychylne rozpatrzenie naszego zapytania spowoduje dopuszczeniem do postępowania większej liczby oferentów, tym samym zwiększy konkurencyjność postępowania i uzyskanie niższej cenowo oferty.
2. Zwracamy się z prośbą o dopuszczenie produktu leczniczego Methadone hydrochloride Delfarma, 1 mg/ml w postaci roztworu doustnego, spełniającego pozostałe wymogi SIWZ.
Zastosowanie produktu czy w postaci roztworu czy syropu nie powoduje różnic terapeutycznych. Doustna forma podania produktu leczniczego obu postaci jest taka sama. Postać farmaceutyczna produktu nie ma wpływu na dawkowanie, dawka jest zgodna z założeniami przetargowymi. Niezaprzeczalnym atutem jest wykorzystanie sorbitolu w produkcie Methadone hydrochloride Delfarma, 1 mg/ml, roztwór doustny, jako substancji słodzącej, a nie jak ma to miejsce w przypadku syropów sacharozy. Dzięki zastosowaniu sorbitolu produkt może być bezpiecznie stosowany również u chorych na cukrzycę.
W związku z powyższym prosimy o dopuszczenie produktu leczniczego Methadone hydrochloride Delfarma, 1 mg/ml, roztwór doustny, jako produktu, który nie będzie powodował różnic w działaniu farmakologicznym ani terapeutycznym, spełniając pozostałe wymagania specyfikacji przetargowej.
Dodatkowo oferowany przez nas produkt posiada 90 dniowy okres przechowywania po pierwszym otwarciu pojemnika.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 31:
Pakiet 4, poz. 6,12,40-42,46
Czy zamawiający wydzieli poz. 6,12,40-42,46 do osobnego pakietu, takie rozwiązanie pozwoli na złożenie nam konkurencyjnej oferty. Racjonalne wydatkowanie publicznych pieniędzy jest dla Zamawiającego priorytetem, a podział pakietu to umożliwia. Złożenie ofert przez różne firmy pozwoli Zamawiającemu na dokonanie wyboru oferty zgodnej z zapisami SIWZ oraz zasadami uczciwej konkurencji w myśl ustawy PZP, gdyż większa liczba oferentów stwarza większe możliwości wyboru.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 32:
Pakiet 4, poz. 6
Czy zamawiający dopuści fartuch włókninowy w rozmiarze uniwersalnym?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 33:
Pakiet 6, poz. 1-6
Czy zamawiający odstąpi od kodowania kolorystycznego produktu?
Odpowiedź
Zamawiający zgadza się na odstąpienie od wymogu, aby każdy rozmiar oznaczony był innym kolorem na opakowaniu.



Pytanie 34:
Pakiet 6, poz. 7-9,23
Czy zamawiający dopuści sterylizację tlenkiem etylenu?

Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Pytanie 35:
Pakiet 6, poz. 10-12
Czy zamawiający dopuści kompresy o wykroju dla rozmiaru 5 cm x 5 cm – wykrój 9,5 cm x 18,5 cm; dla rozmiaru 7,5 cm x 7,5 cm – wykrój 14,5 cm x 28,5 cm; dla rozmiaru 10 cm x 10 cm – wykrój 19 cm x 38 cm?
Odpowiedź
Zamawiający dopuści kompresy gazowe o w/w wykrojach, spełniające pozostałe wymagania SIWZ.

Pytanie 36:
Pakiet 6, poz. 1-12,23-24
Czy zamawiający wydzieli poz. 1-12,23-24 do osobnego pakietu, takie rozwiązanie pozwoli na złożenie nam konkurencyjnej oferty. Racjonalne wydatkowanie publicznych pieniędzy jest dla Zamawiającego pr
2020-12-02 13:46 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-5.2020.AP Szczecin, dn. 02.12.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. Zmodyfikowany wzór umowy umieszczono w załączeniu.



Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

zal_2_wzór_umowy po [...].docx

zal_2_wzór_umowy po [...].pdf

2020-12-02 13:45 Agnieszka Polis The message was withdrawn by the Buyer.
2020-11-26 10:10 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-3.2020.AP Szczecin, dn. 26.11.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ

dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".

1. Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, o zmianie treści SIWZ. Zmianie ulega załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. Zmodyfikowany wzór umowy umieszczono w załączeniu.



Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

zal_2_wzór_umowy po [...].pdf

2020-11-26 10:04 Agnieszka Polis The message was withdrawn by the Buyer.
2020-11-26 10:02 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-2.2020.AP Szczecin, dn. 26 listopada 2020 r.





WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA




dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.


Pytanie 1:
Czy zamawiający w par. 1.9 zamiast obowiązku wprowadzi prawo do dostarczenia zamiennika? Wykonawca oferuje towar wskazany w ofercie i tylko one są przedmiotem zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Zdefiniowanie przedmiotu zamówienia powoduje, że tylko co do niego strony zawierają umowę objętą obowiązkiem dostawy. Wykonawca nie jest w stanie zapewnić , że w każdym przypadku zaoferuje produkt zamienny, tym bardziej , że może się to wiązać z rażącą stratą po stronie Wykonawcy.

Odpowiedź

Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pakiet nr 1, dokładnie opisał przedmiot zamówienia podając nazwy międzynarodowe, dawki, postać farmaceutyczną i ilości. Zamawiający nie sugeruje Wykonawcy wyceny produktu leczniczego oryginalnego czy odtwórczego (generyk). Wyjątkiem są preparaty insuliny ( pakiet nr 1 poz. od 34 do 54), które należy wycenić zgodnie z SIWZ.


Pytanie 2:
Czy Zamawiający wykreśli zapis par. 3.2 umowy? Faktura wystawiana jest z datą konfekcjonowania towaru w magazynie i musi to być data wcześniejsza, niż data dostawy, gdyż dostawy dostarczane są rano, a wychodzą z magazynu wieczorem poprzedniego dnia. Termin zapłaty faktury liczony jest od daty dostarczenia faktury, zatem data wystawienia faktury nie ma żadnego znaczenia dla Zamawiającego i nie rodzi żadnego ryzyka po jego stronie.

Odpowiedź
Zamawiający zgadza się na zmianę w par.3 poz.2 umowy zapisu zawierającego informację o dacie wystawienia faktury i dacie realizacji dostawy. W/w paragraf otrzymuje brzmienie, cyt.: „Data wystawienia faktury może być wcześniejsza niżeli data dostawy zamówienia. Faktura zawierać będzie informację o dacie wystawienia faktury oraz dacie realizacji dostawy”. Tym samym ulega zmianie treść wzoru umowy.


Pytanie 3:
Czy Zamawiający zmieni określony w par. 4.2 umowy termin dostawy "na ratunek" z 8 godzin na 12 godzin? Tak określony termin dostawy faworyzuje lokalnych dostawców i w praktyce wyklucza z udziału w postępowaniu tych, którzy są w stanie dostarczyć przedmiot zamówienia w cenach dużo niższych ale w terminie niewiele dłuższym (jak np. 12 godzin). W konsekwencji zapis ten narusza konkurencję oraz zasadę równego udziału stron w postępowaniu – co wynika choćby z Wyroku KIO z dnia 22 grudnia 2009 r. (KIO/UZP 1734/09): „Szeroko pojęte wymagania zamawiającego (w tym również dotyczące miejsca czy sposobu jego realizacji) składające się na opis przedmiotu zamówienia mogą naruszać konkurencję, o której stanowi art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie tyko poprzez eliminację niektórych wykonawców z możliwości zaoferowania swoich usług czy produktów, ale również w sposób nadmiernie utrudniający przygotowanie i złożenie korzystnej ekonomicznie i racjonalnej oferty. Postanowienia tego typu nie mogą wprowadzać wymogów, które zróżnicują sytuację wykonawców obecnych na rynku w sposób nadmierny, a nie uzasadniony racjonalnymi i obiektywnymi potrzebami zamawiającego, które dany opis przedmiotu zamówienia ma zaspokoić.”

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę w projekcie umowy par. 4.2.


Pytanie 4:
Czy Zamawiający w par. 4.3 umowy usunie możliwość składania zamówień w formie telefonicznej? Zgodnie z art. 36z ust. 4 Prawa farmaceutycznego (w brzmieniu obowiązującym od 12 lipca 2015 r.) zamówienia na leki muszą być składane w formie pisemnej albo w formie dokumentu elektronicznego doręczanego środkami komunikacji elektronicznej. Nie ma możliwości składania zamówień w formie telefonicznej.

Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w projekcie umowy par. 4.3, który otrzymuje brzmienie, cyt.: „Zamawiający ma prawo dzielić w zamówieniach ilość produktów leczniczych w zależności od potrzeb wynikających ze złożonych zapotrzebowań, a ilość i rodzaj asortymentu Zamawiający określać będzie każdorazowo poprzez złożenie zamówienia. Zamówienie składane będzie w formie faksu ( na nr ……), telefonicznie – przy czym Zamawiający potwierdzi złożenie takiego zamówienia drogą mailową( na nr ……), lub drogą mailową ( na Email address ……). Zamówienie uważa się za złożone w przypadku faksu – z chwilą otrzymania potwierdzenia przesyłu danych, telefonu – z chwilą wykonania połączenia, mailem – z chwilą potwierdzenia wysłania wiadomości.

Pytanie 5:
Czy Zamawiający zmniejszy wartość kary umownej określonej w par. 6.2 umowy z 2% do wartości max. 0,2%, a także naliczać ją będzie za dzień, a nie godzinę opóźnienia? Obecna kara jest rażąco wygórowana.


Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowienia dotyczącego wysokości kary umownej z tytułu zwłoki w prawidłowej realizacji każdorazowej dostawy w trybie „cito” w taki sposób aby wynosiła ona 0,5% wartości gross towaru, którego opisywana zwłoka dotyczy, za każdą godzinę zwłoki, z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu.". Tym samym, zmianie ulega treść wzoru umowy i par. 6.2 otrzymuje brzmienie: „W razie opóźnienia dostawy realizowanej w trybie „cito” Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wartości gross towaru, którego opisywana zwłoka dotyczy za każdą rozpoczętą godzinę, po upływie 8 godzin od chwili zamówienia, z wyłączeniem powołania się przez Wykonawcę na okoliczności, które zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego uprawniają Sprzedającego do odmowy dostarczenia towaru Kupującemu.”


Pytanie 6:
Czy Zamawiający zmniejszy wartość kary umownej określonej w par. 6.4 umowy w ten sposób, że naliczać ją będzie za dzień, a nie godzinę opóźnienia? Obecna kara jest rażąco wygórowana.

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę par. 6.4. umowy.

Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

2020-11-19 11:49 Agnieszka Polis D/Kw.2232.11-1.2020.AP Szczecin, dn. 19 listopada 2020 r.


WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


dot.: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Numer sprawy: D/Kw.2232.11.2020. Nazwa zadania: "Dostawa produktów leczniczych, środków do dezynfekcji, materiałów medycznych 1xużytku, leków i materiałów stomatologicznych, materiałów opatrunkowych do Apteki Zakładowej – Okręgowej Aresztu Śledczego w Szczecinie".


Działając na podstawie art. 38 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający udziela wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w prowadzonym postępowaniu.


Pytanie 1:
Czy zamawiający dopuści w pakiecie 1 poz. 56 wycenę Trilacu produktu leczniczego spełniającego te same cele, w skład którego wchodzą wyselekcjonowane szczepy żywych kultur bakterii probiotycznych z rodzaju Lactobacillus acidophilus (La-5), Lactobacillus delbrueckii subsp. Bulgaricus (Lb-Y27), Bifidobacterium lactis (Bb-12) przeznaczonego do stosowania u dziaci (brak dolnej granicy wieku) i dorosłych, opakowanie zawiera 20 kapsułek, po przeliczeniu kapsułek na odpowiednią liczbę opakowań? W załączniku przesyłam Charakterystykę Produktu leczniczego Trilacu.

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.


Pytanie 2:
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie glukozy 75 g - będącej dietetycznym środkiem spożywczym specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego w celu wykonania krzywej cukrowej? Surowiec stosowany do produkcji jest surowcem farmaceutycznym. Nie zawiera substancji barwiących ani innych dodatków, które wpływają na wchłanianie i metabolizm glukozy.

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.



Pytanie 3:
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie glukozy 75 g o smaku cytrynowym - będącej dietetycznym środkiem spożywczym specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego w celu wykonania krzywej cukrowej?
Surowiec stosowany do produkcji jest surowcem farmaceutycznym . Nie zawiera substancji barwiących ani innych dodatków, które wpływają na wchłanianie i metabolizm glukozy . Oferowany preparat, ze względu na walory smakowe zmniejsza uczucie nudności, znacznie ułatwiając wykonanie testu.

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 4:
Czy Zamawiający wydzieli do osobnego Pakietu z Pakietu 3 poz. 7 i dopuści:
Gaziki do dezynfekcji skóry wykonane z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2 nasączone 70 % alkoholem izopropylowym, rozmiar złożonego gazika 4x4,5 cm, a rozłożonego 9x12 cm, trzykrotnie złożone, 6 warstw, pakowane pojedynczo w saszetki, 100 szt saszetek w opakowaniu zbiorczym – kartoniku, lub gaziki do dezynfekcji skóry wykonane z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2, nasączone 70 % alkoholem izopropylowym, rozmiar złożonego gazika 4x4,5 cm, a rozłożonego 12x12,5cm, czterokrotnie złożone, 9 warstw, pakowane pojedynczo w saszetki, 100szt saszetek w opakowaniu zbiorczym- kartoniku?

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 5:
Czy Zamawiający dopuszcza w pakiecie nr 1 poz. 60 wycenę 6 opakowań preparatu CitraFleet x 50 saszetek (pikosiarczan sodu i cytrynian magnezu), który jest preparatem rekomendowanym przez Europejskie Towarzystwo Endoskopii Przewodu Pokarmowego (ESGE) w rutynowym przygotowaniu do kolonoskopii i jest alternatywnym preparatem stosowanym w przygotowaniu pacjenta do badania, wymienionym w Programie Badań Przesiewowych Ministra Zdrowia dla wczesnego wykrywania raka jelita grubego, którego oferta cenowa jest korzystna dla zamawiającego?

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.



Pytanie 6:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie z pakietu nr 1 poz. 169 do oddzielnego pakietu nr 1a celem umożliwienia przystąpienia większej ilości oferentów do procedury przetargowej i uzyskania korzystniejszej ofert cenowej ?
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ.

Pytanie 7:
Czy zamawiający w pakiecie nr 1 poz. 175, 176 i 177 wymaga aby preparat posiadał zarejestrowane wskazanie "Zaburzenia rytmu serca, zwłaszcza częstoskurcz nadkomorowy, skurcze dodatkowe pochodzenia komorowego i migotanie przedsionków, w celu zwolnienia czynności komór"?
Odpowiedź
Zamawiający w pakiecie nr 1 poz. 175, 176, 177 wymaga n/w wskazań do stosowania zaoferowanego produktu leczniczego :
1) Nadciśnienie tętnicze;
2) Dławica piersiowa;
3) Zaburzenia rytmu serca, zwłaszcza częstoskurczu nadkomorowego;
4) Zapobieganie zgonowi z przyczyn sercowych i ponownemu zawałowi mięśnia sercowego po przebytej ostrej fazie zawału;
5) Kołatanie serca spowodowane zaburzeniami czynnościowymi serca;
6) Stabilne objawy niewydolności serca- klasa II-IV według NYHA, frakcja wyrzutowa lewej komory serca mniejsza niż 40%.


Pytanie 8:
PAKIET NR 5 POZ.3 - Czy dotyczy preparatu w formie żelu czy płynu?
Odpowiedź
Zamawiający wymaga preparatu w formie płynu.


Pytanie 9:
PAKIET NR 5 POZ. 9 - Materiał o nazwie Chemadent występuje w wersjach do podkładu (G-J-P ) lub do osadzenia uzupełnień protetycznych (G-J-O). Wersja do wypełnień (G-J-W) została wycofana, nie jest już produkowana ani dostępna. Prosiłabym o doprecyzowanie, o który dokładnie rodzaj materiału chodzi. W przypadku, gdyby wymagany był materiał do wypełnień, prosiłabym o informację, czy Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie wyrobu równoważnego od innego producenta .
Odpowiedź
Zamawiający prosi o wycenę preparatu Chemadent G-J-P . Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie wyrobu równoważnego od innego producenta.


Pytanie 10:
Czy wymagane jest opakowanie zaopatrzone w korek z adaptorem , czy tez wystarczy zwykły korek bez adaptora, a także jaka jest wymagana wielkość opakowania?

Odpowiedź
Zamawiający w SIWZ przyjmuje opakowanie ze zwykłym korkiem o gramaturze 200g.


Pytanie 11:
PAKIET NR 5 POZ.12,33 - Proszę o doprecyzowanie: czy wymagane są sztyfty kalibrowane oraz jakiego rozszerzenia wymaga Zamawiający – podstawowego .02 czy też .04 i .06 (te dwa ostatnie są droższe)?

Odpowiedź
Zamawiający wymaga sztyfty zwykłe o rozszerzeniu 0,2.


Pytanie 12:
PAKIET NR 5 POZ.20 - Czy wymagana jest igła ze sprężynką, czy bez?

Odpowiedź
Zamawiający wymaga igły bez sprężynki.


Pytanie 13:
PAKIET NR 5 POZ. 26 - Proszę o doprecyzowanie rodzajów wymaganych pasków: tłoczone (z wytłoczonym – wypukłym brzuszkiem, pakowane w pudełeczku) czy profilowane (płaskie jak karta papieru z wyciętym kształtem brzuszka, pakowane w woreczek) oraz czy są to paski do nowej formówki typu Mifam czy do starego typu Ivory (te starego typu mają dziurki na bocznych skrzydełkach mocujących).

Odpowiedź
Paski tłoczone profilowane.





Pytanie 14:
PAKIET NR 5 POZ 27 - W opisie pozycji podano „żel stomatologiczny” – prosiłabym o potwierdzenie, czy na pewno chodzi o lek w formie żelu (który przeznaczony jest wyłącznie do stosowania na skórze – w przeciwskazaniach podano unikanie kontaktu z błonami śluzowymi), lub czy też chodzi o maść stomatologiczną Metronidazol 10% do bezpośredniego stosowania w jamie ustnej.

Odpowiedź
Metronidazol 10% maść stomatologiczna.


Pytanie 15:
PAKIET NR 5 POZ 31 i 32 - Czy dotyczy pilników pakowanych w asortymencie ( 6 różnych narzędzi w opakowaniu, po 1 sztuce w rozmiarach 15-40 lub 45-80), czy też chodzi o opakowania sortowane ( jeden rozmiar narzędzia w opakowaniu 6 sztuk )?

Odpowiedź
Pilniki w różnych rozmiarach.


Pytanie 16:
PAKIET NR 5 POZ 42 - Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie wyrobu w opakowaniu a 60 g z korzyścią dla Zamawiającego ?

Odpowiedź
Zamawiajacy dopuści zaoferowany wyrób w opakowaniu a 60 g po przeliczeniu ilości zamawianej (g) zaokrąglając ilości opakowań w górę.


Pytanie 17:
PAKIET NR 5 - W formularzu jest niepełna numeracja w kolumnie liczby porządkowej . Czy należy przyjąć formularz jako prawidłowy ?

Odpowiedź
Liczby porządkowe są liczbami umownymi. Formularz SIWZ zawiera wszystkie wymagane pozycje .


Pytanie 18:
Czy przy składaniu formularza oferty dopuszcza się załączenie wyłącznie części z oferowanym pakietem, czy też należy załączyć całość dokumentu wraz z pustymi formularzami pozostałych pakietów?

Odpowiedź
Przy składaniu formularza ofertowego dopuszcza się załączenie części z oferowanym pakietem.


Pytanie 19:
Czy odpowiedzi na powyższe zapytania zostaną nam przesłane drogą mailową, czy też należy ich szukać na platformie po uprzednim zarejestrowaniu się i otrzymaniu od Państwa informacji, że już się tam pojawiły?

Odpowiedź
Zostaną Państwo poinformowani drogą mailową oraz za pośrednictwem platformy zakupowej.



Zamawiający zaznacza, że termin składania ofert nie ulega zmianie.


Kierownik Zamawiającego

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1430