Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.46.2020 1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada. 2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2020 15:02:00
Składania : 13-11-2020 10:00:00
Otwarcia : 13-11-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada.

2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.

o  wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.      Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze           

II.    Opis przedmiotu zamówienia:

1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada.

2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z fundamentami elementów doposażenia placów zabaw dla zdania:

 „Budowa placu zabaw Klucze-Osada.”

Lokalizacja Klucze – Osada.  

a)   Karuzela talerzowa z siedziskami.

     Karuzela na platformie, z poręczami, siedziskami i kołem obrotowym. Siedzisko wykonane z wytrzymałego materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo lub wykonane ze stali nierdzewnej.  Wymiary urządzenia: średnica ok. 150 cm.

b)   Huśtawka metalowa typu "ważka".

   Huśtawka wagowa 2- osobowa. Siedziska wykonane z wytrzymałego materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo lub wykonane ze stali nierdzewnej.  Wymiary urządzenia ok. 300 x 40 cm.

 

„Fundusz Sołecki Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.

Lokalizacja Bogucin Duży.  

a)   Karuzela talerzowa z siedziskami.

     Karuzela na platformie, z poręczami, siedziskami i kołem obrotowym. Siedzisko wykonane z wytrzymałego materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo lub wykonane ze stali nierdzewnej.  Wymiary urządzenia: średnica ok. 150 cm.

b)   Huśtawka podwójna wahadłowa.

     Huśtawka metalowa dwuosobowa o szeroko rozstawionych podporach. Huśtawka powinna zawierać dwa stanowiska : stanowisko z deseczką oraz koszyk gumowy do bujania małych dzieci.  Siedzisko typu deseczka – gumowe z metalowym wkładem odporne na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm. Koszyk gumowy wykonany z aluminium oraz stali pokryty warstwą zewnętrzną poliuretanową odporną na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm. Siedzisko powinno być zawieszone na łańcuchach ze stali cynkowanej. Przeznaczona do zabawy jednego, lub dwojga dzieci, w różnym wieku. Tradycyjna huśtawka metalowa wykonana ze specjalnie zabezpieczonych materiałów. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo lub wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary urządzenia ok. 320x220 cm.

 

Wymiary podane są jako orientacyjne. Dopuszcza się odstępstwo od podanych wymiarów o ± 5%. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia posiadały stosowne atesty i certyfikaty zgodności.

 

Dostawę należy wykonać zgodnie z załączonym opisem. Dostarczone zamówienie ma być zgodne lub o równoważnych parametrach.

 

Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem i montażem własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi.

 

terminy wykonania zamówienia: 1 miesiąc od daty zawarcia umowy.

 

warunki  płatności :

a)        Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe.

b)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

c)        Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur lub rachunku częściowego i faktury lub rachunku końcowego z tytułu wykonanych robót.

d)       Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e)      Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f)         Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

g)        Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia zwłaszcza w zakresie:

-     Zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i złożoną ofertą,

-     Zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,

-     Kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

3.     Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)      Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)      Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

c)      Udzielenie gwarancji – minimum 36 miesięcy

d)       Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

- podać cenę brutto każdej pozycji oraz cenę jednostkową netto a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając cenę oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).

- Wykonawca w cenę oferty powinien wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych  tj. transportu, rozładunku itp.

- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

4.1.  Oferent zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z podanymi przez siebie cenami ofertowymi, obowiązującymi przez okres obowiązywania umowy;

4.2.  Transport, rozładunek i montaż przedmiotu dostawy na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.3. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;

4.4. Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy i montażu;

4.5. Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;

4.6. Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw i montażu realizowanych przez podwykonawców.

 

Załączniki do zapytania :

- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

- Druk oferty - Załącznik nr 2,

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 13.11.2020r. do godziny 10:00 w formie:

Elektronicznej  przez  platformę zakupową.

 

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

 

IV. Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

 


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 druk oferty 46.doc doc 40 2020-11-09 15:02:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 41 2020-11-09 15:02:00 Kryterium

Komunikaty

2020-11-16 11:17 Joanna Kujawa-Popowska Znak sprawy ZP.270.46.2020

Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia:
1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada.
2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.
które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.
Wartość szacunkowa zamówienia 14 591,08 zł wartość netto

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 09.11.2020 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

a) P.P.U.FIGLER – Henryk Figler, ul. Witosa 78, Repty Śląskie, 42-603 Tarnowskie Góry
b) Avis Ekologiczne place zabaw, M.Małecki, K.Małecka, ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin
c) PLACE MARZEN Piotr Krzywiec, ul. Raczkowskiego 1/6, 64-800 Chodzież
d) Simba S.C. M. Ćwirzeń W. Gęsicki, ul. Zimna 15, 20-204 Lublin,
e) Argon Klaudiusz Półtorak, ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl,
poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zaproszenie zamieszczone na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*)
W terminie do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:
LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi
1. AVIS-ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki
ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin 12 336,90 zł Brak
2. Happy s.c. R.Kołacki. Ł.Cyran,A.Czyran

Dys ul. Ogrodowa 31 21-003 Ciecierzyn 12 423,00 zł Brak
3. ATUT Tomasz Skiba
62-050 Mosina, Leśmiana 5 19 800,00 zł Brak
4. FIOR Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 13
55-040 Kobierzyce 18 576,32 zł Brak
5 Drewnostyl Kolbuszowa
Kolbuszowa Górna 2, 36-100 Kolbuszowa 14 900,00 zł Brak
6 SIMBA s.c. ul. Zimna 15, 20-204 Lublin, 12 809,99zł Brak
7 Bonder Toys Henryk Bonderm,
ul. Kortowa 15
05-830 Wolica
12 000,00 zł Brak
8 Argon Klaudiusz Półtorak
ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl 18 402,03zł Brak


3. Wybrano ofertę:

Bonder Toys Henryk Bonderm, ul. Kortowa 15 05-830 Wolica
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :
Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.
2020-11-13 11:44 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.46.2020

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:

1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada.
2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP.

Do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty:


1. AVIS-ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki
ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin 12 336,90 zł
2. Happy s.c. R.Kołacki. Ł.Cyran,A.Czyran

Dys ul. Ogrodowa 31 21-003 Ciecierzyn 12 423,00 zł
3. ATUT Tomasz Skiba
62-050 Mosina, Leśmiana 5 19 800,00 zł
4. FIOR Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 13
55-040 Kobierzyce 18 576,32 zł
5 Drewnostyl Kolbuszowa
Kolbuszowa Górna 2, 36-100 Kolbuszowa 14 900,00 zł
6 SIMBA s.c. ul. Zimna 15, 20-204 Lublin, 12 809,99zł
7 Bonder Toys Henryk Bonderm,
ul. Kortowa 15
05-830 Wolica
12 000,00 zł
8 Argon Klaudiusz Półtorak
ul. Grunwaldzka 121/86, 37-700 Przemyśl 18 402,03zł


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada. 2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP. 1. Budowa placu zabaw Klucze-Osada. 2. Bogucin Duży budowa placu zabaw przy Remizie OSP. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513