Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.271.67.1.2020 Dostawa niszczarek, komputerów przenośnych, centralnych jednostek przetwarzających dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy

Monika Pogodzińska
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy Oddział: Dział Organizacyjno-Administracyjny
Termin:
Zamieszczenia : 06-11-2020 11:32:00
Składania : 16-11-2020 08:00:00
Otwarcia : 16-11-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu na "Dostawę niszczarek, komputerów przenośnych, centralnych jednostek przetwarzających dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy" prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. W załączniku do postępowania zamieszono dokumentację.  


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 14.02 2020-11-06 11:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz dostaw.rtf rtf 62.65 2020-11-06 11:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna.pdf pdf 182.07 2020-11-06 11:32:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 332.77 2020-11-06 11:32:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-11-23 14:57 Monika Pogodzińska Szanowni Państwo, dziękujemy za złożenie oferty w postępowaniu poniżej 30 tys. euro na: „Dostawa niszczarek, komputerów przenośnych, centralnych jednostek przetwarzających dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy”. Zamawiający informuje, że w pozycji nr 2 Laptop, pozycji nr 3 Komputer, pozycja nr 5 oprogramowanie do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz - cena oferty brutto 42 939,30 zł.

W zakresie pozycji nr 4 Nagrywarka DVD Zamawiający unieważnia postępowanie.

Zapraszamy do śledzenia naszego profilu i udziału w przyszłych zamówieniach. Dział Organizacyjno-Administracyjny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz tel./fax. (52) 325 44 79 e-mail: doa@mopsbydgoszcz.pl www.mopsbydgoszcz.pl
2020-11-17 14:55 Monika Pogodzińska Szanowni Państwo, dziękujemy za złożenie oferty w postępowaniu poniżej 30 tys. euro na: „Dostawa niszczarek, komputerów przenośnych, centralnych jednostek przetwarzających dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy”. Zamawiający informuje, że w pozycji nr 1 niszczarki do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: PARTNER PIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz - cena oferty brutto 8.364,00 zł . Zapraszamy do śledzenia naszego profilu i udziału w przyszłych zamówieniach. Dział Organizacyjno-Administracyjny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz tel./fax. (52) 325 44 79 e-mail: m.pogodzinska@mopsbydgoszcz.pl www.mopsbydgoszcz.pl
2020-11-12 15:17 Monika Pogodzińska Zamawiający przekazuje treść zapytania Wykonawcy wraz z odpowiedzią:

W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa ww. postępowania, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego, zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniżej zadane pytanie dotyczące oprogramowania: komputery przenośne 7 szt., komputery PC 5 szt., oprogramowanie biurowe 11 szt.
ODP.: Zgodnie z punktem I.2 Zapytania ofertowego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje formularza cenowego na Platformie Zakupowe. Co za tym idzie, każda pozycja formularza będzie oceniana niezależnie.

Pytanie 1 Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
ODP.: Pozycja 2 Laptop 7 szt. oraz pozycja 3 Komputer (jednostka centralna) – Tak, Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Pozycja 5 Oprogramowanie – Tak, Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.

Pytanie 2 Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
ODP.: Pozycja 2 Laptop 7 szt. oraz pozycja 3 Komputer (jednostka centralna) – Tak, Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta laptopa/ komputera.
Pozycja 5 Oprogramowanie – Nie, dopuszcza się dostarczenie oprogramowania w formie pudełkowej/elektronicznej.

Pytanie 3 Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?
ODP.: Tak.

Pytanie 4 Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?
ODP.: Tak.

Pytanie 5 Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
ODP.: Tak.

Pozdrawiam Monika Pogodzińska Inspektor --- Dział Organizacyjno-Administracyjny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz tel./fax. (52) 325 44 79 e-mail: m.pogodzinska@mopsbydgoszcz.pl www.mopsbydgoszcz.pl -------------- Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
2020-11-09 13:49 Monika Pogodzińska Zamawiający przekazuje treść zapytania Wykonawcy wraz z odpowiedzią:
1. Proszę o informację, czy w poz. 1, dopuszczą Państwo możliwość zaoferowania niszczarek równoważnych o szerokości szczeliny wejściowej 230mm oraz mocy silnika 540 W?
ODP.: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie niszczarek o szerokości szczeliny wejściowej 230mm oraz mocy silnika 540 W.
2. Proszę również o informację czy w poz. 1 dopuszczą Państwo niszczarki energooszczędnych bez trybu uśpienia??
ODP.: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie niszczarek energooszczędnych bez trybu uśpienia.

Pozdrawiam
Monika Pogodzińska
Inspektor

---

Dział Organizacyjno-Administracyjny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz
tel./fax. (52) 325 44 79
e-mail: m.pogodzinska@mopsbydgoszcz.pl
www.mopsbydgoszcz.pl

--------------
Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Niszczarka Opis przedmiotu zamówienia pozycja 1. 10 szt. - (0)
2 Laptop Opis przedmiotu zamówienia pozycja 2. 7 szt. - (0)
3 Komputer (jednostka centralna) Opis przedmiotu zamówienia pozycja 3. 5 szt. - (0)
4 Nagrywarka DVD Opis przedmiotu zamówienia pozycja 4. 3 szt. - (0)
5 Oprogramowanie Opis przedmiotu zamówienia pozycja 5. 11 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% Termin dostawy w dniach nie dłuższy niż do 11 grudnia 2020 r. Proszę wpisać progi od 1 dnia do 14 dni, narastająco o 1 dzień. Termin nie może wynosić 0 dni. (0)
3 Uprawnienia do prowadzenia działalności - Zamawiający uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dostawy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Proszę potwierdzić posiadanie uprawnień. (0)
4 Zdolności techniczne lub zawodowej do świadczenia usług. - Zamawiający uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją minimum dwóch dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były świadczone oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Proszę załączyć wypełniony wykaz dostaw, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 584