- Strona główna
- Postępowanie ID 390744
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PM/Z/2418/59/2020 Dostawa kontenerów rolkowo - hakowych typ KP-7.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kędzia
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-11-03 11:48:00
-
Składania2020-11-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-11-09 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
SPECYFIKACJA
Kontener rolkowo - hakowy zamknięty typ KP-7:
- Fabrycznie nowy kontener KP-7 (o pojemności minimum 6m3), rok produkcji nie starszy niż 2020r.
- Dostosowany do pojazdów hakowych i bramowych, wysokość haka 1200 mm.
- Wymiary wewnętrzne ok. 3400 x 1680-1500 x 1100-1150mm.
- Wyposażony w sześć otworów wrzutowych z klapami (3 na stronę).
- Podłoga blacha :3mm -Przód, boki i drzwi blacha: 2mm - 2,5mm; dach 2mm.
- Wrota dwuskrzydłowe na podwójnych zawiasach otwierane na boki z możliwością zabezpieczenia otwartych drzwi.
- Wysokość haka :1200mm.
- Rolki: rozstaw 1460mm (mierzony od zewnątrz), szerokość 200mm, średnica 159mm.
- Haczyki do plandek lub siatki po obwodzie kontenera.
- Gwarancja minimum 24 miesiące,
- Kolor kontenerów zielony, wg palety RAL 6018 lub zbliżony.
Kontener rolkowo - hakowy otwarty typ KP-7:
- Fabrycznie nowy kontener KP-7 (o pojemności minimum 6m3), rok produkcji nie starszy niż 2020r.
- Dostosowany do pojazdów hakowych i bramowych, wysokość haka 1200 mm.
- Wymiary wewnętrzne ok. 3400 x 1680-1500 x 1100-1150mm.
- Podłoga blacha: 3mm -Przód, boki i drzwi blacha: 2mm - 2,5mm.
- Wrota dwuskrzydłowe na podwójnych zawiasach otwierane na boki z możliwością zabezpieczenia otwartych drzwi.
- Wysokość haka: 1200mm.
- Rolki: rozstaw 1460mm (mierzony od zewnątrz), szerokość 200mm, średnica 159mm.
- Haczyki do plandek lub siatki po obwodzie kontenera.
- Gwarancja minimum 24 miesiące,
- Kolor kontenerów - zielony, wg palety RAL 6018 lub zbliżony.
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć fotografie lub dokładne rysunki oferowanych produktów wraz z opisem zawierającym m.in. parametry i rodzaj materiału użytego do wykonania. Dokumentacja ta powinna jednoznacznie obrazować wygląd i rozwiązania techniczno - użyteczne przedmioty zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 62 760 80 68
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-11-13
13:23:32
|
Anna Kędzia |
Dokumentacja
podstawowych
czynności
Załączniki |
2020-11-13
13:03:28
|
Anna Kędzia |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. z siedzibą w Kaliszu dziękuje za złożenie oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w PZP art. 4 pkt. 8 oraz §5 pkt II Regulaminu Udzielania Zamówień na dostawę kontenerów rolkowo – hakowych typ KP –7. Jednocześnie informujemy, że PWiK Sp. z o.o. wybrało ofertę firmy: P.P.H.U. „EKO – STAL” Łukasz Bośka Julianów 5 98 – 105 Wodzierady Łączna kwota za w/w przedmiot zamówienia 97.874,00 zł netto + ustawowy VAT Łączna kwota za w/w przedmiot zamówienia 120.385,02 zł brutto |
2020-11-09
11:47:07
|
Anna Kędzia |
zestawienie
ofert.
Załączniki |
2020-11-09
09:53:32
|
Anna Kędzia | Link do otwarcia: https://youtu.be/fWSdMBzH99E |
2020-11-06
12:58:32
|
Anna Kędzia |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytania: Zwracam się z zapytaniem dotyczącym terminu dostawy kontenerów. Pytanie dotyczy sytuacji w której któryś z pracowników zostanie objęty kwarantanną i nie będziemy mieli możliwości dokończenia zamówienia i czy w takiej sytuacji jest możliwość przesunięcia terminu dostawy ? Odpowiedz: Po dokonaniu analizy i stwierdzeniu występowania utrudnień Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Analiza Wykonawcy nie powinna odnosić się wyłącznie do zdarzeń o charakterze generalnym, powszechnym, co prawda związanych z występowaniem COVID-19, lecz nie oddziałujących negatywnie na wykonanie danego zamówienia. Wykonawca musi być w stanie wykazać, w odpowiednio rzeczowy sposób, w jakim zakresie okoliczności wywołane epidemią COVID-19 mają lub mogą mieć faktyczny wpływ na realizację umowy, a w szczególności o jaki zakres czasu (wyrażony w dniach, tygodniach) należy zmodyfikować zapisy danej umowy w celu umożliwienia jej dalszej realizacji bez zagrożenia interesu Wykonawcy. Samo ogólne powołanie się na wystąpienie COVID-19 na pewno nie będzie mogło stanowić wystarczającej podstawy do zmiany postanowień umowy. Na potwierdzenie swojego stanowiska Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty wystawione przez podmioty zewnętrzne lub oświadczenia własne. |
2020-11-06
11:09:56
|
Anna Kędzia |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytania:
bardzo
proszę
o
informację
czy
istnieje
możliwość
zdjęcia
kontenerów
przez
Państwa
Przedsiębiorstwo?
Kontenery
wyposażone
są
w
system
bramowy,
który
dzięki
tzw.
"uchom"
umożliwia
bez
problemowy
rozładunek.
Kontener
można
zdjąć
za
pomocą
dźwiga
czy
też
auta
wyposażonego
w
HDS.
Odpowiedz. Informujemy, że interesuje nas kompleksowa usługa transportowa zgodnie z warunkami postępowania, obejmująca transport i rozładunek. |
2020-11-05
14:27:14
|
Anna Kędzia |
W
związku
z
pojawieniem
się
pytania: Zwracam się z zapytaniem dotyczącym terminu dostawy kontenerów. Pytanie dotyczy sytuacji w której któryś z pracowników zostanie objęty kwarantanną i nie będziemy mieli możliwości dokończenia zamówienia i czy w takiej sytuacji jest możliwość przesunięcia terminu dostawy ? Odpowiedz: Co do zasady dopuszczalne jest na zasadach ogólnych przedłużenie terminu wykonania umowy. Chcieli byśmy jednak poinformować, że składając ofertę powinni Państwo zorganizować pracę w taki sposób, by ewentualna kwarantanna nie wpłynęła na możliwość wykonania zamówienia w terminie. Jeżeli jednak mimo starań z Państwa strony doszło by do przedstawianej sytuacji przekazujemy, że każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualne, a Zamawiający każdorazowo żądał będzie od Wykonawcy uzasadnienia wpływu kwarantanny pracownika na opóźnienie, w celu wyeliminowania możliwości nadużycia tego uprawnienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?